2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-09-14 08:15

BGabi - Sajnos nem lehet a szenzort külön rendelni, csak komplett üléslappal együtt. Azt, hogy van-e megoldás az üléslap cseréje nélkül, csak egy vizsgálat döntheti el.

BGabi | 2007-09-13 21:44

Köszi,Oszi.Amugy 60 ezernél nekem is nagynyomású szivattyú csere,garba szerencsére.Amugy más bajom nincs az autóval, csak ez a kib...tt elektronikával lenne rendbe minden.Ja,és a kicsúszásgátlóm is néha felvillan de csak ha esik az esõ vagy tél van.Valami szögeltérést magyaráznak itt a nyírsági Mazdába.És nekem nem füstöl,a szokásos dízel-kojt megvan lehet azért mert mindig Evo Dizelt rakok bele meg néha tisztítoadalék olajat is rakok bele.Ja és az olajat nem eszi feleslegesen.Jó éjt mindenkinek

Oszi | 2007-09-13 21:13

Bgabi:Van ra megoldas,legalabbis a MIRAI-nal azt mondatk hogy megtudjak oldani,es szerintem Mazda-Autoek is(inkabb oket javasolnam:) ).

Dpf-es mazda 6-osal nincs tobb gond mint barmelyik mas gyarto altal gyartott reszecskeszuros autoval!Ajanlom hogy latogass meg egy ket forumot pl:VW,Peugeot,citroen,Audi,BMW stb. Nekunk DPF-es 6 -osunk i9s van es 50000km alatt csak akkor lattuk a DPF vissza jelzot mikor gyujtast adunk:) es olajat sem kellet meg soha ido elott cserelnunk.Nemely mazda 6-osnal elofordulhat hogy valamelyik erzekelo nem ugy uzemel ahogy kenne,de hiba nincs es megis,de ez konnyen orvosolhato.Aztan meg elofordulhat hiba a nem megfelelo hasznalatbol stb.Semmivel sincs vele tobb gond mint barmely mas reszecskeszuros autoval.
Tranyos:Nekem is volt fustolos,nem menos bajom amit Mazda-autoek oldotak meg.Tobb dologbol jott ossze a hiba:Intercooler megvaolt repedve,helytelen szelepallitas BP-i szervizben.A hugumera pont ma toltottek ujt softwaret igaz ha jol tudom akkor ez a 136Le kombihoz nem jo(legalabbis a szervizben azt mondak hogy csak eggyes szeriakhoz jott uj)

BGabi | 2007-09-13 19:14

Sziasztok.Rendelkezem egy 2003/9 havi Mazda 6-sal.Az utas oldali ülésben meghibásodott a légzsákvisszajelzõm(Néha folyamatosan jelez).Azzal riogatnak a nyíregyházi Mazda szervíznél hogy az alsó ülés támlát kell kicserélni potom 210 ezer HUF-ért.Valaki nem tud valami más gyógymódot rá???Elöre is köszi

steini | 2007-09-13 17:29

Sziasztok!
1éve nincsen Mazdám, de most töröm a fejem,h vegyek-e egy 6ost... A 143LE-s DPF-es dízelben gondolkodom, mert minden nap kb 60 km-t megyek, de fölegvárosban. Tudom h gondok vannak ezzel a kocsival, de most is dízelem van és állt 2000-es fordulat felett használom. Szerintetek mekkora esélyem van rá, h megszívom ha megveszem??

mazda-auto.hu | 2007-09-13 12:06

A szivattyút már tudjuk javítani, nem muszály minden esetben cserélni. A füstölés valószínûleg nem szelephézag gond miatt van, látnunk kell. A szelephézag állítással maximum az égéstérbe jutó motorolaj lehet összefüggésben, ami viszont füstölést okoz.

tranyos | 2007-09-13 08:32

Drasztikus olajfogyás nincs,de kell utántölteni minimálisan. Viszont kezdõdik az alapjárati leállás, eddig hatszor állt le 1 hónapon belül. Februárban cseréltem szivattyút, azt mondtam ha megint az lesz felgyújtom! Erre a kijelzõm megjavult:) Ez a szivattyú dolog elég gáz a Mazdánál, remélem az új 6-osban nem ez lesz. Láttam az új képeket, nagyon szép. Visszatérve a füstölésre, lehet összefüggés a szelepekkel?

mazda-auto.hu | 2007-09-12 16:10

Akkor ott valami nincs rendben. A motorolaj szintje ugye azért oké?

tranyos | 2007-09-12 15:30

Köszönöm a szuper gyors választ. Úgy is készülök hozzátok, csak a távolság miatt nagy szervezést igényel. 100.000km-nél tuti nem volt szelep ellenõrzésem, akkor vettem és én sem tudtam hogy kell. Most 150.000-nél járok. Voltam olaszba és a szlovén hegyekben a pályán felfelé olyan szinten füstölt 130-nál, hogy rendesen kiálltak mögöttem az autósok. Mint a szívatós Wartburg. Meg szerintem nem is úgy megy ahogy kellene. Az 1.4-es Fiestánk után rendesen padlót kellett nyomnom, hogy ne maradjak le. Pedig az sem egy tigris.

mazda-auto.hu | 2007-09-12 15:02

Elképzelhetõ, hogy meghibásodott, de egy csatlakozási hiba (laza, oxidáció, szakadás) a középkonzol környékén is hasonló tüneteket eredményez.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó