2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MAZDA MPV 2008.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Új Titánok.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
tranyos | 2007-09-12 14:53
Sziasztok! 6-os diselem van és a multi kijelzõm ami a rádióállomást, órát stb.. mutatja, megadta magát. Pontosaban folyamatosan villog össze-visszaságokat ír ki. Hol az egész karakter mezõ villog, hol csak 1-2. Ez hibakódos jelenség? Amúgy minden mûködik rádió, fûtés..
mazda-auto.hu | 2007-09-12 14:27
Amennyiben ilyen jellegû a hiba, akkor 79000Ft a javítás. (cégünknél)
dobaki2 | 2007-09-12 11:40
Az elõbbihez még hozzá fûzném, hogy a mazdások szerint ez nem általános hiba, csak egy bizonyos szériánál fordult elõ. Ezt több forrás is megerõsítette.
dobaki2 | 2007-09-12 11:38
Johnnybravo nem akarlak elkeseríteni, de nekem volt egy 2004-es diesesl Mazda 6-om. Ugyan ezt a hibát produkálta. Mint utób kiderült a magasnyomású szivvattyú alapjárati szelepe nem tartotta meg a megfelelõ nyomást. Ezért garanciába cserélték a magasnyomású szivattyút (Kb. 600 ezer forint lett volna) Állítólag a rosz szelepet is ki lehet valahogy barkácsolni és így kb 100 ezerbõl kijön a javítás.
gabepotter | 2007-09-07 11:44
mazda-auto - Semmi gond, az üzenetek tartalmából azért rá lehet jönni, hogy melyik válasz kire vonatkozik :) Amíg így nyikorog, nem gond, mert én már megszoktam, csak tovább ne fejlõdjön - problémává!
Oszi | 2007-09-06 19:55
Hat nagyon remelem,10000Ft-ert vettem a bontoban a havernal,jovoheten kicserelem aztan meglatjuk.
Szerintem valamit lehet kezdeni majd a regivel(sufniban megmutom ha lesz egy kis idom) es akkor majd atpasszolom a furomtarsnak akinek meg nyikorog :)))
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:34
gabepotter - Elnézést a sorrendért, Te hamarabb írtál, mint Oszi!: ) A válasz: ??? Így látatlanban ehhez nem tudunk mit hozzáfûzni.
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:32
Oszi - Akkor a jelek szerint nálad lehet, hogy tényleg megoldódik a cserével a dolog. Kíváncsian várjuk az eredményt!
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:29
Johnnybravo - A kormányzár nem zárhat le (KIZÁRT!), csak a motor leállása miatt megszûnik a rásegítés, ezért nagyon nehéz tekerni a kormányt. A motor leállása a probléma, ami viszgálatot igényel.
Oszi | 2007-09-06 12:21
Tehat most ha berakjuk a bontott komplet pedalt akkor is fog nyikorogni meg kattogni idonkent???
lekotottek a munkahengerrol es csak a pedalt megmozgattak es egyertelmuen az nyikorog.Eloszor azt hittek hogy a munkahenger a szar aztan a fonok mondta a szerelonek hogy kosse le a munkahengerrol.