2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
tranyos | 2007-09-12 14:53
Sziasztok! 6-os diselem van és a multi kijelzõm ami a rádióállomást, órát stb.. mutatja, megadta magát. Pontosaban folyamatosan villog össze-visszaságokat ír ki. Hol az egész karakter mezõ villog, hol csak 1-2. Ez hibakódos jelenség? Amúgy minden mûködik rádió, fûtés..
mazda-auto.hu | 2007-09-12 14:27
Amennyiben ilyen jellegû a hiba, akkor 79000Ft a javítás. (cégünknél)
dobaki2 | 2007-09-12 11:40
Az elõbbihez még hozzá fûzném, hogy a mazdások szerint ez nem általános hiba, csak egy bizonyos szériánál fordult elõ. Ezt több forrás is megerõsítette.
dobaki2 | 2007-09-12 11:38
Johnnybravo nem akarlak elkeseríteni, de nekem volt egy 2004-es diesesl Mazda 6-om. Ugyan ezt a hibát produkálta. Mint utób kiderült a magasnyomású szivvattyú alapjárati szelepe nem tartotta meg a megfelelõ nyomást. Ezért garanciába cserélték a magasnyomású szivattyút (Kb. 600 ezer forint lett volna) Állítólag a rosz szelepet is ki lehet valahogy barkácsolni és így kb 100 ezerbõl kijön a javítás.
gabepotter | 2007-09-07 11:44
mazda-auto - Semmi gond, az üzenetek tartalmából azért rá lehet jönni, hogy melyik válasz kire vonatkozik :) Amíg így nyikorog, nem gond, mert én már megszoktam, csak tovább ne fejlõdjön - problémává!
Oszi | 2007-09-06 19:55
Hat nagyon remelem,10000Ft-ert vettem a bontoban a havernal,jovoheten kicserelem aztan meglatjuk.
Szerintem valamit lehet kezdeni majd a regivel(sufniban megmutom ha lesz egy kis idom) es akkor majd atpasszolom a furomtarsnak akinek meg nyikorog :)))
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:34
gabepotter - Elnézést a sorrendért, Te hamarabb írtál, mint Oszi!: ) A válasz: ??? Így látatlanban ehhez nem tudunk mit hozzáfûzni.
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:32
Oszi - Akkor a jelek szerint nálad lehet, hogy tényleg megoldódik a cserével a dolog. Kíváncsian várjuk az eredményt!
mazda-auto.hu | 2007-09-06 12:29
Johnnybravo - A kormányzár nem zárhat le (KIZÁRT!), csak a motor leállása miatt megszûnik a rásegítés, ezért nagyon nehéz tekerni a kormányt. A motor leállása a probléma, ami viszgálatot igényel.
Oszi | 2007-09-06 12:21
Tehat most ha berakjuk a bontott komplet pedalt akkor is fog nyikorogni meg kattogni idonkent???
lekotottek a munkahengerrol es csak a pedalt megmozgattak es egyertelmuen az nyikorog.Eloszor azt hittek hogy a munkahenger a szar aztan a fonok mondta a szerelonek hogy kosse le a munkahengerrol.