2025. Február 25. Kedd - Géza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:32 Pusi 1 részére
Valószínűleg túl alacsony a feszültség indítózás közben, az egyes részegységeknél.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:29 Gáborka6 részére
A másik kulccsal (kártyával) is ugyanez a jelenség áll fenn? A KEY felírat egyébként kommunikációs hibára utal az autó és a kártya között. Érdekes, hogy nyit-zár, és be is indul a motor. A probléma következetes ellenörzése, és valószínűleg hibakód olvasás szükséges.
mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:26 Ivanuska részére
A szakmaiságot félretéve, gondolj csak arra, hogy milyen sok új autó tesztelő újságíró el van ragadtatva a turbó fütyülésétől. Ezekben az autókban siklócsapágyas turbó van, aminek nem lehet csapágyhangja. Ha kopott a csapágy, akkor tömítetlenség lép fel, és az intercooleren keresztül az égéstérbe jut a motorolaj, azaz megnő az olajfogyasztás.
Pusi 1 | 2010-02-14 16:50 Oszi részére
Köszönöm, ha a légzsák és a kanyarstabilizátor lámpáira is kapoknák válasz az szupi lenne előre is köszike!
Oszi | 2010-02-14 13:13
szervizakcional semmit sem jelent,hogy 2002-es az autod :) ez a lenyege,hogy rossz anyagparositas miatt mindenkinek elrepedik es ezt javijak ha betartotad a felteteleket.az enyem 2003-as es tavaly vagy tavaly elott csereltek ki mikor mentem kotelezo szervizre.
Viszont,ha kulos behatas miatt serult az valoban kizaro ok.
Pusi 1 | 2010-02-14 11:44 Oszi részére
kÖSZI DE 2002-ES A MAZDÁM 136 LOVAS MÁR NEM GARANCIÁLIS AZ INTERCOOLER EGY MEREDEKEBB DOMBNÁL ÉRT LE LÁTSZIK A LEMEZEN MÉG KÉT KÉRDÉSEM LENNE MOSTANÁBAN EGY IDŐ UTÁN KIGYULAD A KANYARSTABILIZÁTOR LÁMPÁJA INDULÁS UTÁN KB 21-2 PERC ÉS A LÉGZSÁK LÁMPÁJA IS CSINÁLJA EZT.KÖSZI AGYOS VÁLASZ JÖVŐ HÉTEN LEVESZEM ÉSMEG LESSZ HEGESZTVE
Oszi | 2010-02-14 11:28
gyari felujitott turbo 200-300eFt ,utangyartott UJ turbo szintem 300korul van ,gyari uj 450eFt
Oszi | 2010-02-14 11:27 Pusi 1 részére
Intercoolre tomitetlenseg is okozhatja az olajfogyst!
Elobb heggesztesd meg a coolert aztan nezd meg,hogy valtozik-e a fogyas!
Ha vezetve van a szervizkonyved es jarsz is markaszervizbe akkor ingyen kicserelik a coolert!
Szervizakcio van erre az alkatreszre,de ehhez kell,hogy az eloirasoknak megfeleloen latogad a markaszervizt!
Pusi 1 | 2010-02-14 10:38
Tisztelt mazda auto
az intercoolernél el van repedve a légszűrő oldalnál az alucső és
elég szépen csöpög az olaj, a repedés a kissebbik gond azt megtudjuk hegeszteni
a nagyobb gondom az olaj fogyasztás kb 1liter 2000km-en. A kérdésem mennyiből lehetne megoldani egy turbó cserét, ha ennél az olaj fogyasztásnál indokolt. A választ előre is köszönöm.
Hanzlik | 2010-02-14 09:59
Csak szeretném mondani mindenkinek akinek problémája volt az anyós oldali ablaktörlő lapáttal hogy nem töröl. én megcsináltam tudom ajánlani mindenkinek lapát le rugót ki venni megmelegíteni és mind a kettő felén hajlítani egy kicsit és már jó is lesz. tökéletesen töröl.