2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:32 Pusi 1 részére

Valószínűleg túl alacsony a feszültség indítózás közben, az egyes részegységeknél.

mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:29 Gáborka6 részére

A másik kulccsal (kártyával) is ugyanez a jelenség áll fenn? A KEY felírat egyébként kommunikációs hibára utal az autó és a kártya között. Érdekes, hogy nyit-zár, és be is indul a motor. A probléma következetes ellenörzése, és valószínűleg hibakód olvasás szükséges.

mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:26 Ivanuska részére

A szakmaiságot félretéve, gondolj csak arra, hogy milyen sok új autó tesztelő újságíró el van ragadtatva a turbó fütyülésétől. Ezekben az autókban siklócsapágyas turbó van, aminek nem lehet csapágyhangja. Ha kopott a csapágy, akkor tömítetlenség lép fel, és az intercooleren keresztül az égéstérbe jut a motorolaj, azaz megnő az olajfogyasztás.

Pusi 1 | 2010-02-14 16:50 Oszi részére

Köszönöm, ha a légzsák és a kanyarstabilizátor lámpáira is kapoknák válasz az szupi lenne előre is köszike!

Oszi | 2010-02-14 13:13

szervizakcional semmit sem jelent,hogy 2002-es az autod :) ez a lenyege,hogy rossz anyagparositas miatt mindenkinek elrepedik es ezt javijak ha betartotad a felteteleket.az enyem 2003-as es tavaly vagy tavaly elott csereltek ki mikor mentem kotelezo szervizre.
Viszont,ha kulos behatas miatt serult az valoban kizaro ok.

Pusi 1 | 2010-02-14 11:44 Oszi részére

kÖSZI DE 2002-ES A MAZDÁM 136 LOVAS MÁR NEM GARANCIÁLIS AZ INTERCOOLER EGY MEREDEKEBB DOMBNÁL ÉRT LE LÁTSZIK A LEMEZEN MÉG KÉT KÉRDÉSEM LENNE MOSTANÁBAN EGY IDŐ UTÁN KIGYULAD A KANYARSTABILIZÁTOR LÁMPÁJA INDULÁS UTÁN KB 21-2 PERC ÉS A LÉGZSÁK LÁMPÁJA IS CSINÁLJA EZT.KÖSZI AGYOS VÁLASZ JÖVŐ HÉTEN LEVESZEM ÉSMEG LESSZ HEGESZTVE

Oszi | 2010-02-14 11:28

gyari felujitott turbo 200-300eFt ,utangyartott UJ turbo szintem 300korul van ,gyari uj 450eFt

Oszi | 2010-02-14 11:27 Pusi 1 részére

Intercoolre tomitetlenseg is okozhatja az olajfogyst!

Elobb heggesztesd meg a coolert aztan nezd meg,hogy valtozik-e a fogyas!

Ha vezetve van a szervizkonyved es jarsz is markaszervizbe akkor ingyen kicserelik a coolert!
Szervizakcio van erre az alkatreszre,de ehhez kell,hogy az eloirasoknak megfeleloen latogad a markaszervizt!

Pusi 1 | 2010-02-14 10:38

Tisztelt mazda auto
az intercoolernél el van repedve a légszűrő oldalnál az alucső és
elég szépen csöpög az olaj, a repedés a kissebbik gond azt megtudjuk hegeszteni
a nagyobb gondom az olaj fogyasztás kb 1liter 2000km-en. A kérdésem mennyiből lehetne megoldani egy turbó cserét, ha ennél az olaj fogyasztásnál indokolt. A választ előre is köszönöm.

Hanzlik | 2010-02-14 09:59

Csak szeretném mondani mindenkinek akinek problémája volt az anyós oldali ablaktörlő lapáttal hogy nem töröl. én megcsináltam tudom ajánlani mindenkinek lapát le rugót ki venni megmelegíteni és mind a kettő felén hajlítani egy kicsit és már jó is lesz. tökéletesen töröl.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó