2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Hanzlik | 2010-02-12 18:29
Köszi akkor nem vagyok vele egyedűl. és figyeljetek az miért lehet 2.0 diesel mazda 6 2003-as nem fűtött garázsban van és reggel pöcre indúl járatom egy kicsit és amikor elindulok és amikor másodikba nincs fordulat és gyorsítani akarsz egy kicsit intenzivebben akkor jön valami kopogo hang a motorból bemelegszik utána semmi.
mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:32 Ivanuska részére
Olajfogyasztás van? Ha nincs, akkor aligha problémás a turbó. Ha a siklócsapágynak hangja van, az már régen rossz. Egyébként javítható, van szakszerűen felújított, és teljesen új gyári is az eredetinél kedvezőbb áron.
mazda-auto.hu | 2010-02-12 16:29 Ricsi részére
A gyári lengéscsillapító darabja fórumos áron 41541,-Ft.
Ivanuska | 2010-02-12 14:45
Szia Mazda.auto! 2004-es 134 le-s diesel sport kombim van. Melegen, gázadáskor, (terhelés alatt) csapágyhangja van a turbónak. Olajnyomás van. Kérdésem: ha valóban csapágyas, javítható-e, ha nem a csere mennyibe kerülne. Esetleg használtan? Köszi Ivanuska
Ricsi | 2010-02-12 13:26
Szia Mazda-auto!
Mennyibe kerül 2004-es 136LE kombi hátsó lengéscsillapító?
2db, jobb-bal.
Köszi,
Ricsi
nagyand | 2010-02-12 12:11
nekem is ugyan ez a problémám az ablaktörlövel, akkor ezek szerint valószinüsíthetöen típus hiba. Èn kb 4-hete vettem új gumikat, az jobb oldali csíkozott, vissza vittem , gariba kicserélték a gumit, akkor 1-2 napig jó volt de most újra ugyan úgy csíkoz. Annak ellenér hogy a boltban kicserélte a srác a lapátot, azt mondta valószínü hogy nem lapát hiba hanem a rugó fáradt el.
Fecó | 2010-02-11 21:32 Hanzlik részére
Üdv Mazdások.
Igaza van Oszinak,ez is bizony tipus hiba,most már kiderült,nem egyedi a probléma,mint a DPF,és párásodás,(ez nagyon bosszantó).
Az én autóm ablaktörlője ugyan igy műkszik/ki hagy,pedig még gyári,és alig van benne km,(2006-os).
Szerintem sem fog a törlőgumi csere segítteni.De viszont a húzórugót könnyen ki lehet szedni,és az egyenes végén lévő kampót melegen meg lehet hajlítani,rővidebre venni,(kb 1 centivel,az egyenes hossza engedné).
Magát a szárat kissé gőrbére hajlítani,űvegrefeszítteni az nem jó megoldás,meg nagyobb/vastagabb/méretileg erősebb gumi sem.Kicsit gyakorlatias ember simán megoldja.
Szerintem a rugónyújtás sikeressen kivitelezhető.
Hanzlik | 2010-02-11 20:09 Oszi részére
:) mármint mit nevezel tipus hibámak mert az előző is ezt csinálta. vagy a rugó elgyengülésére gondolsz az tipus hiba. de lehet erősebb rugót bele rakni nem?
waklarma | 2010-02-11 19:19 Hanzlik részére
Nálam is így működik, vettem rá másikat és az is rosszul törli, koszos marad. Már gondoltam arra, hogy egy picit megtámasztom a lapátokat, hogy jobban feszüljenek az üvegre.
Oszi | 2010-02-11 19:10 Hanzlik részére
tipushibanak neveznem a jelenseget :) mi annak idejen egyet csereltettunk gariban,de az ujal sem valtozot semmi :) de kulonben is ne nezelodj az anyos oldalon :)