2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ivanuska | 2010-02-14 09:27 Oszi részére

Igen, azóta én is fiatalodtam pár évet és újra discozom az autóban! :)))) Köszönöm a véleményed és próbálok szervezni egy utat mazda-autóékhoz. :)

Oszi | 2010-02-13 22:04

szervez egy utat Békéscsabára mazda-autoekhoz es talan ok megtudjak mondani,hogy mi a baj,de ezt igy megoldani nehez :)

Oszi | 2010-02-13 22:02 Ivanuska részére

hogy honnan jon a hang az csak egy dolog,ha a csapagy gondja lenne vagy beleverne a hazba akkor mar iszonyatosan fogyna az olajad :)
nem lehet,hogy a vakumszivattyudbol jon a hang? a tokeletlen egest is halhatod akarhol mashol mivel a tok jol vezeti a hangot a motor es akar teljesen mashol is halhatod az adot hangot.
turbo tengelyet mashogy szoktak ellenorizni :) hideg motornal lehuzod rola a levegocsovet es kezzel megmozgatod a tengelyt pl.ha megmozdul vagy log akkor azt eszre fogod venni :) de csak hidegmotornal probalkoz kulonben odasulhet a kezed!!!!

nekem tobb honapja jon valami furi kopogo hang a motorbol es eddig meg senki sem jot ra,hogy mi lehet :) megtanultam ,hogy kell felhangositani a radiot :) es lass csodat most mar nem is hallom és az auto is mukszik :))))

Ivanuska | 2010-02-13 16:25 Oszi részére

Értem én de a hang nem a motor fordulatszámmal változik, hanem a gázpedál-fordulatszám-terhelés változásával. Ha felpörgetem a motort és elveszem a gázt menet közben, a hang kis késéssel követi. Úgy mint a turbó fordulatszáma. Kifejezetten csapágy hangja van. Álló helyzetben gázadáskor is lehet hallani, csak sokkal halkabban. Stetoszkoppal a turbóból jön a hang. Ha lehúzom a vákumcsövet, megszűnik.

Oszi | 2010-02-13 13:35

"A turbo mindig mukodi,de mindig ugyan olyan hatásfokkal mert fugg a kiáramló kipufogogaz sebességétől."

nem mindig ugyan olyan hatásfokkal akart lenni

Oszi | 2010-02-13 13:30 Ivanuska részére

pl ha lehuzod a vakumcsovet es ugy mesz vele akkor valoszinuleg mar van is tárolt hibakod a PCM-be :)))
és nem tudom mibol gondoljátok ,hogy ha lehuzod a vakumcsovet a turborol akkor "NEM MUKODIK A TURBO"???? csak annyit tettel,hogy nem valtozik a turbo geometriaja es alacsony fordulaton nem novekszik meg a turbo fordulatszáma igy nem éri el a toltonyomást,de attol meg dolgozik csak nem kello fordulatszmmal.
A vakumdob lapatokat mozgat amik szabylozzák,hogy a kipufogogáz milyen szogben érje a turbinát.

http://video.xfree.hu/?n=jozyt%7Ccc9d415d1c242e30b0ad1aec2e0ceb4f

videon jól látszik!

A turbo mindig mukodi,de mindig ugyan olyan hatásfokkal mert fugg a kiáramló kipufogogaz sebességétől.

Oszi | 2010-02-13 13:20 Ivanuska részére

én elöbb gondolnék tokéletlen égésre,mint turbo hibára :)

Ivanuska | 2010-02-13 09:20 mazda-auto.hu részére

Olajfogyasztás nincs. Ha lehúzom a turbóról a vákumcsövet, akkor nincs hangja, persze nem is gyorsul úgy. A felújított mennyibe kerülne kb.?
Köszi Ivanuska

Gáborka6 | 2010-02-12 22:38

Szia Mazda-Auto/Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy 2006os kártyás indítású mazda6 nál mi van olyankor ha a műszerfalon megjelenik egy piros KEY felirat?(én azt gondoltam hogy ez annyit jelenthet hogy le van merülve a kártyában az elem)ki is cseréltem de továbbra is ottvan és nem mellékesen nem lehet az ajtó kilincsén lévő gombbal se zárni se nyitni az autót(amikor megnyomom a gombot akkor a kártyán lévő led világít, de mégsem történik semmi).A kártyáról való zárás/nyitás is működik.Mi lehet a probléma oka?
A választ előre is köszönöm.

Fecó | 2010-02-12 21:01 Hanzlik részére

Én is pont igy járok el,kicsit járatgatom állóhelyzetben,ezek a dízelek igénylik,ezekkel nem lehet hidegen sietni.Megnyugtatlak,ezzel sem vagy egyedűl,az autómnál is ez van,pláne most(ez a jelenség minden dízel hatosnál meg van,csak sokan ezzel sem foglalkoznak).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó