2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bálint66 | 2010-02-05 20:28 waklarma részére

Viszkozitásban különbözik a 2 olaj amit írtál. A 10W a téli viszkozitást jelzi a 40-es pedig a nyárit. Sűrűségben térnek el ha jól tudom. Ettől függetlenül még jó lehet.

waklarma | 2010-02-05 19:02

Sziasztok!

A diesel mazda 6 121 LE autómba cseréltem olajat és olajszűrőt. A könyvszerinti specifikációnak megfelelő 10W40-es castrol - kifejezetten diesel autókhoz készült - olajat tettem bele. Ez nagyon nagy gáz, mert láttam most, hogy többen írtátok a 5W40-est. A könyv szerint azonban ez is megfelelő, vagy nem?

Hanzlik | 2010-02-05 17:02

Köszönöm szépen Mazda autó. és kérnék egy utólsó segítséget találtam jó árban egy alufelnit Artec Wheels 7jx15 h2 k2 kerékagy:67 ET:40 5x114,3. ez már elmegy rajta. és 15-ös felninek mennyinek kell lenni a kerék átmárőjének? gyors választ előre is köszi

Ricsi | 2010-02-05 16:07 mazda-auto.hu részére

Köszi mazda-auto!
Remélem a kompresszióm rendben van.

mazda-auto.hu | 2010-02-05 11:53 Ricsi részére

Nincs mechanikus gátja a visszafele forgásnak. Meredekebb lejtőn könnyen előfordul az ilyesmi. Ha a 310Nm nem csúsztatja meg a tengelykapcsolót, akkor valószínűleg a közepes lejtő sem fogja.

Ricsi | 2010-02-05 11:05

Sziasztok,

erdeklődnék, valaki tapasztalt e hasonlót, esetleg normális e a jelenség:
Mazda 6 kombi 136LE diesel egy közepes meredekségő parton (kocsibeálló) farral felállva, hátramenetbe rakva is előrefelé legurul...e szerint a kerék a váltón keresztül a motor főtengelyét balra akarná forgatni, ami nem megy. De akkor a kupplung olyan rossz lehet, hogy megcsúszik? Nem éreztem, hogy csúszna a kupplungom sosem. 1-esben is lassan gurulgat előre, de az lehetne a kompresszió miatt is. Normális ez így?
Köszi a válaszokat: Ricsi

mazda-auto.hu | 2010-02-05 08:14 Hanzlik részére

67-es átmérőjű a kerékagy illesztő gyűrűje a Mazda6 esetében. Az alacsony ET és a 7 coll szélesség igen "agresszív" kerékállást ad. Kintebb lesz a kerék a sárvédőkhöz képest, mint eredetileg.

Fecó | 2010-02-04 21:01 nagyand részére

Üdv.
Nálam is kiégett az egyik tompitott izzó tavaly az M6-ban.
Én erre cseréltem,NARVA,valami Német,és eddig oke,900ft volt a 2.Viszont az esetleges szinárnyalatbeni eltérés miatt érdemes 2 darabot venni,(de ezzel nem mondtam bizonyára ujjat).

Fecó | 2010-02-04 20:25 Hanzlik részére

Üdv.
Tudtommal nem jó.
69.1 helyett,66-67 kell.Még az ET-ben sem vagyok biztos.
Meg a 15"-hoz inkább 6,5"szélesség oke.

Viszont a gyári hatos alunál nincs méretbeni nyűg,(legalábbis nálam a ha használt is,de gyári az oke).

SunSilver | 2010-02-04 20:21 SunSilver részére

Vagyis egy autovillamossági szerelő, mert ezeket az izzóket én nem tudtam cserélni:-))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó