2025. Április 26. Szombat - Ervin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tranyos | 2009-11-02 09:54

Ahogy elindult a fűtés szezon, azóta olyan büdös van a 6-osombn mintha egy füstölőben ülnék. Nem szénszűrős a pollen szűrőm, most készülök kicserélni, de ezt az előző 6-osban is tapasztaltam, pedig akkor szénszűrőset vettem bele. Másnak nincs iyen tapasztalat? Remélem a szűrő cserével ez megoldódik, most inkább kivettem mert elviselhetetlen.

EnergieLaczy | 2009-11-02 08:52

Tisztelt mazda-auto.hu!

Most gondolkozom egy Mazda 6 kombi vásárlásán. A kinézett járgány 2005-ös 2,0 Sport CDH GT 126000 kilóméterrel.
Azt lehet tudni hogy ez milyen alapfelszereltséggel jött ki a piacra?
Elég sok hibát olvastam itt vissza a dízeleseknél. A tot.lcar oldalon a népitéletnél viszont jókat. Olvastam rm250 hozzászólását, tényleg a benzines a megbízhatóbb vagy rm250 esete csak egy igen extrém eset? Jobboldali küszöb van egy kicsit megnyomva, mennyibe lenne kb a cseréje?
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv ÉNRG

Oszi | 2009-11-01 09:08

Mazda-auto: Most,hogy egy par napig melegebb volt ismet hangosabb lett a kopogas :) aztan ahogy hult le az ido megint elhalkult ,szite eszre sem veszem.Ezt magyarazza meg nekem valaki?!

pierke | 2009-10-31 12:29 mazda-auto.hu részére

Ollé köszönöm!! A fékolajcsere mennyibe kerül kb.?

kalgez | 2009-10-30 22:30

sziasztok!!lenne egy nagy kérdésem(problémám..)

egy "boldog"mazda 6 tulajdonos vagyok az autó 2008-as (új kiadás) 2000-es dízel....és klímázásnál minden sebességben óriásit ránt az autó.van amikor le is fullad.valószínű a klíma visszafogja(lefolytja) a motort DE újraindításnál elmúlik kb.50 km-ig!!!és ha kikapcsolom a klímát akkor is észlelhető a jelenség..majdnem az összes mazda szalon feltette a kezét mert nem tudják mi lehet a baj...nagyon sokat állt már szervízben.a számítógép sem mutat hibakódot.. hol kezdjem már 3 hónapja tanácstalan vagyok mit csináljak...segítsetek...köszönöm

rm250 | 2009-10-30 17:57

személyes tapasztalataimat osztanám meg veletek 2003' M6 GT CDH 136LE , akit érdekel olvassa el.
1 év történése :
nagyszervíz 125e km-nél nem márkaszervíz 200e ft,
hátsó sárvédőívek korrodáltak , 4 éves kora óta nem márkaszervízben javított 12e/óráért :) , így elhajtottak ,hogy nem garanciális javítás ! csörgő hang a motortérből , majd turbó hiba miatt motorcsere bontottan is 620e ft !!! Javítás után ABS jeladó hiba bontott 15e , majd xenon trafó megadta magát , nem gyári izzó 11e , a gyári 36e ,a trafó bontott 25e , a gyári újat már meg sem kérdeztem , majd tönkre ment az ülésfűtés , most pedig úgy néz ki ,hogy a befecskendezők adták meg magukat , a bontott 60e / db , az új 180e / db.
Az autóban garantált 148e km van !!!!

rm250 | 2009-10-30 17:37 kobuki részére

Szia Kobuki !

Nekem u.i M6-om van és nálam is pont ez a hibajelenség zajlott le ,akkor én is azt hittem , hogy az EGR. Hidd el nem az , rosszab, a turbó !!!!! és ezt hidd el , nekem utóbbi felrántotta az olajat , tönkre vágta a motort , mert felpörgött és nem tudtam leállítani . Motorcsere és turbó csere , azóta nem csörög !!! M6-ot 136 Le-s motorral nem szabad megvenni , alig találtam bontott motort ,mert állítólag hiánycikk !!!!!!!
Na minden dühöm kiadtam, de sajnos megvan rá az okom , ennyit még autóra nem költöttem ,mint erre.
Csak benzines M6-ot ajánlom mindenkinek

mazda-auto.hu | 2009-10-30 16:11 pierke részére

Motorolaj 18400,-, olajszűrő 3073,-Ft, esetleg pollenszűrő 10693,-Ft, levegőszűrő 9030,-Ft. MES 4375,-Ft, munkadíj 14850,-Ft.

pierke | 2009-10-30 11:43 mazda-auto.hu részére

25ezer km és 1.8 benzines köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-10-30 08:17 sance részére

Meg kell nézni, nem nagyon szoktak ott dolgok leesni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó