2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-28 08:51 Hanzlik részére

Az első generációnál csak annyira kell odafigyelni, mint más autók esetében.

mazda-auto.hu | 2009-09-28 08:49 Élõati részére

A Mazdákban alkalmazott monitorok NTSC rendszerűek, Európában pedig Pal/Secam rendszer a használatos. Az éjjellátás megvalósításához infrás, NTSC-s kamerára van szükség. Dvd lejátszóból szintén olyan kellene, ami a Észak-Amerikából, vagy pl. Japánból származik, mivel ott NTSC a szabvány. Ha ezek megvannak, akkor a többi nem probléma, mivel A/V kapcsolónk van raktáron.

Egyébként az nem elég, hogy egy DVD NTSC lemezt is lejátszik, ettől még Pal rendszerű a kijövő jel.

Hanzlik | 2009-09-27 12:05

Szia. szeretném megkérdezni hogy nehéz a Mazda 6-ra vonóhorgot szerelni. csináltam már más autokon de még ilyenen nem. mire kell oda figyelni? a választ előre is köszi

Élõati | 2009-09-25 21:45

Tisztelt Mazda-autó !
Részben megtaláltam a kérdésem második felére a választ ( http://www.mazda-auto.hu/dvd-tv-film-mazda-navigacio.html )
Elgondolkodtató mert nem látom a végét , és utána kell néznem hogy a DVD lejátszóm NTSC rendszerű-e ( az egyik talán ).

Élõati | 2009-09-25 21:16

Tisztelt Mazda-autó !
Olvastam hogy egy M6-ba éjjellátó infra kamerát szereltek hátra.Ez olyasmi mint amiket előre szerelnek a BMW-kbe NIGHT VISION néven?
Vagy csak a tolatás segitségére szolgál?
17000Ft a kamera és a beszerelés mennyi lenne?
Valamint lehet -e a gyári navigációs monitorra kötni ( kép bemenet van-e) vagy kiegészitőt kell ahoz vásárolni, ha igen akkor gondolom akár kettő videó bemenetet is lehet csinálni?( mondjuk a másik egy meglévő DVD lejátszónak )
Köszi : Élőati

Ricsi | 2009-09-25 13:04

Szia mazda-auto!
Egy kérdésem lenne. Tapasztaltatok olyat (M6 diesel 136LE, 2004, nincs DPF), hogy a piros lámpánál az alapjárat hirtelen felugrik 1100-ra, utána visszaesik rendesre ha rálépek a gázra vagy várok kb.20 másodpercet. Mi lehet ez? Kezdjek gyűjteni?:-)
Az alapjáratom már 60e km előttől hidegen bizonytalan. Már ezt megszoktam. De ezt a felpörgést egyre gyakrabban csinálja, melegen csak. Valaki tapasztalt már ilyet? Nem emlékszem a fórumból ilyen írásra.
Köszi!
Ricsi

mazda-auto.hu | 2009-09-24 15:53 dobaki2 részére

Egyelőre nem tudunk róla, hogy típushiba lenne. A zajból esetleg lehetne következtetni. Talán a szivattyú olajellátásával van a probléma.

Ha nem gyengül a rásegítés, akkor lehet, hogy tényleg várni kellene vele. Ha fokozódik a zaj,talán könnyebb lesz az okára rájönni.

mazda-auto.hu | 2009-09-24 15:49 Wave részére

1.Az anyagköltség 97000,-Ft, a munkadíj kb 30000,-Ft.

2. A Mazda6 "kormánylötyögésre" van gyári eljárás, ezt minden Mazda szerviz ismeri.

3. Természetesen az alapbeállítást lehet manuálisan állítani.

kikka | 2009-09-24 08:48

Érdekelne reális áron 1 lemezes cd lejátszó 2003-as mazda 6-ba Mrhköszönném a segítséget

dobaki2 | 2009-09-23 18:38

2008-as 2.0 diesel új Mazda 6-ban kb. 12000km-nél garanciában cserélték a vákumpumpát. Most 18000 km van az autóban, és most újra zörög a vákumpumpa. Most még talán hangosabb. Mi lehet a probléma? Ez tipus hiba, vagy csak rossz szériát fogtam ki?
Most akkor mi legyen, járjal vele? Az első garanciális cserénél is harcolni kellett a cseréhez. Azt mondták a szakszervízben hogy az új is elöbb-utóbb csörögni fog. De hát 4-5 ezer km után? A korábbi Mazda 6-ban és a Mazda 5-ben nem tapasztaltam ezt a hibát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó