2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vectralino | 2017-02-12 20:46 Mdk részére

Szia !

Beszéltem a szomszéddal,elsőre azt mondta,hogy akár felső lambdaszonda is lehet,de majd próbál hozni egy diagnosztikai műszert és ráteszi.Meg majd frissíti az autó szoftverét.Csak nem tudom mikor lesz belőle valami,mert most a nissannál dolgozik és csak a volt kollégáján múlik,hogy mikor tudja elhozni a műszert. De most,hogy ment az autóval délután,alig volt észrevehető a jelenség,úgyhogy azt mondta,hogy nagy gebasz nem lehet.Majd írok a fejleményről.

2.2 185le | 2017-02-11 12:58

Sziasztok!

olyan problemam van mazda 6 2.2 185le 2010-es es az auto egyszer csak megalt,minden kivillant.Mikor ujra inditanan csak kattan egyett pl mikor az aku lemerult de nincs lemerulve. 

Peti79 | 2017-02-11 12:01

Tisztelt szakértő!

Mazda 6 2004-es van a tulajdonomban JMZGY19R201162617 alvázszámmal!

A problémám az hogy sajnos a kintről vásárolt kocsihoz csak egy kulcsot kaptam és szeretném pótolni azt. Nem tudom hogy a csip a kulcsban van e ami igen vékony, vagy az autót lezáró távirányítóban?

Valamint érdekel hogy mire számíthatok a pótlását illetőleg és mi a menete a pótlásnak?

Válaszát előre is köszönöm!

lemmy71 | 2017-02-10 22:30 Hanzlik részére

Szintén egy 2003 –as 2.0 cdte hatosom van. Tavaly tűzkarikát cseréltem az injektorok alatt, amikor összeraktam és indítottam egyből beindult de összevissza járt a motor, pedig alaposan kilégtelenítettem a rendszert egy idő után magához tért és szépen járni kezdet. Akkor leállítottam utána nekem se akart egy istenért  se beindulni crying közel másfél két órát kínlódtam vele, hatvanhatszor újra légtelenítettem, gyújtás fel gyújtás le és a csatlakozókat lehúztam majd sorba vissza rakosgattam. Egyszer csak beindult majd szépen kisimult a járása a motornak, azóta is kitűnően indul smiley De hogy mitől is indult be a motor, az máig titok, egyszóval lehet vele szórakoznilaugh

Mdk | 2017-02-10 20:45 vectralino részére

Szia,

Akkumlátor csere után nekem sem állt be az alapjárat, még 1000km után sem bárhogy, bármit csináltam vele. Aztán kaptam egy segítséget, miszerint takarítsam ki a fojtószelepet. Ezt meg is csináltam egy laza 1,5 óra alatt(most már mennem 1 óra alatt is) és utána pillanatok alatt beállt az alapjárat és mintha odaszögezték volna a 750rpm-hez a mutatót. Azután tesómét is megcsináltuk, az is tökéletes lett. Szóval sztem ne próbálgasd hanem takarítsd ki a szelepet, de le kell venni teljesen, ne befele fújd a retket a blokkba.

Jó hogy van egy ilyen tűzhöz közeli segítséged, majd írd meg a végeredményt, kíváncsi vagyok. Ez a megtorpanós gyorsítás nagyon zavaró nekem.

Üdv.

 

Fery | 2017-02-10 14:49 mazda-auto.hu2 részére

Igen az izzók jók, mert ha a kapcsolót használom mellettük, akkor világítanak.

vectralino | 2017-02-10 10:32 Mdk részére

Most cserélem majd ki a tömítést,remélem megoldódik a probléma. Bár nem látom,hogy hol szivárog az olaj.Nekem akkumulátor csere után elkezdett ingadozni az alapjárat 600-1000 között ugrált. Szomszédom autószerelő,ő mondta,hogy a fojtószelepnek újra kell tanulnia.Hidegindítás után járassam alapjáraton míg bemelegszik,majd hadjam lehűlni. Vagy motorfékeztessem.Húzassam ki 4000 fölé és motorfékkel lassúljak. A hidegen alig észrevehető, meg meg torpanással nem is nagyon foglalkoztam,míg tőled nem hallottam. Először a kuplungra gondoltam, hogy rakoncátlankodik,és mire bemelegszik ,jobb lesz a lendkerék és a tárcsa kapcsolata  a hőtágulástól,de ez lehet hülyeség. Majd megkérdezem a szomszédot,ő dolgozott a mazda zakarnál is,neki vágnia kellene. Ha esetleg megtudok valamit majd írok.

Hanzlik | 2017-02-09 23:31

Tisztelt Mazda-autó.

Meg néztük nincs átugorva a vezérlés a Mazda 6 2.0 2003. de még mindig nem indúl vagyis tegnap valahogy hebrákolás után beindúlt de nem járt egyenletesen majd leállítottam és azóta megint semmi. porlasztók bevizsgálva ok- rail cső ok- nagynyomású szelep ok- inmobilizer nem tilt. mi lehet még?????????

Mdk | 2017-02-09 18:22 vectralino részére

Szia, persze megosztom. :)

Egy másik szerelő szinte kapsából azt mondta, hogy gyújtókábel csere.

Ezt csak azért vonom kétségbe, mert szinte hirtelen jelentkezett és abban az időben, volt az aksi is levéve. Majd elviszem egy komputer turkászhoz, van a közelben egy nagyon jó, csak az a baj, hogy ezt sokan tudják és nagyon nehéz nála időponthoz jutni.

Az olajos gyertya probléma szelepfedél tömítés cserével lett orvosolva nálad?

Köszi

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 12:10 vectralino részére

A feszítőbe és a görgőbe is van csapágy, és általában elég csak azt cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó