2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:25 Toma részére

A részecskeszűrő tömődött el, vagy esetleg valamelyik szenzor hibásodott meg. Elsőre ki kell szűrni, hogy melyik, és ha a szenzorok jók, meg kell keresni, hogy mi okozta az eltömődést. Kivenni semmiképpen nem szabad.

Mit jelent az, hogy nem segített a regenerálás, nem tudták kényszerregenerálással kitisztítani? Kitisztították, de újra eltömődött?

mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:19 Mdk részére

Akkor első lenne a hengerfejtömítés csere, mert elképzelhető, hogy az olaj miatt áthúz, a gyertyánál.

Akku saru levétel után viszont a fojtószelepet majd műszerrel be kell állítani.

Gefa | 2017-02-07 10:47

Üdvözletem Tisztelt Mazda-autó!
Egy Németországból behozott autó után érdeklődenék alvázszám alapján mert nincs hozzá szervízkönyv és szeretném tudni hogy végeztek e rajta szervízt és hogy a km óra állása valós lehet e!
Alvázszám:JMZGG148251264169 Km óra állása:163.000 Évj:2004

tomasso | 2017-02-06 22:07

Tisztelt mazda-auto!

2012-es DISI 155le benzinmotorba milyen olaj való gyárilag?

0w30? vagy 5w40?

És milyen márka?A mazda dexelia az Total olaj ha jól tudom,esetleg jó bele a castrol is?

 

Mdk | 2017-02-06 19:05 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm, ez nagy igazság.

Ismerősöm, és nem éreztem határozottnak a hiba bemutatását követően ezért lennék kíváncsi egy véleményre, hogy mégis merre érdemes elindulni. 

A probléma nem csak nálam áll fent….

mazda-auto.hu2 | 2017-02-06 15:58

Galvanizált, de ettől még a só megeszi.

Nem jellemző semmilyen meghibásodás, de a karosszériát alaposan át kell nézni, főleg ha Németországból, vagy Ausztriából származik az autó.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-06 13:40 Mdk részére

Hát ha már szerelőnél van, vagy ahhoz kerül, akkor olyan szerelőhöz kellene “indulni”, aki képes kiszűrni, hogy mi okozhatja a hibát.

Misike | 2017-02-06 12:39 Toma részére

Szia! A töltőnyomás sokmindentől lehet alacsony….lehet turbó hiba,vagy intercooler lukas,vagy épp tele olajjal…   A DPF bedugulhat 10e km alatt is a mazdán sajnos,pláne ha a turbó nem jó,vagy olaj került a rendszerbe….

Morzsi007 | 2017-02-06 09:22 Misike részére

Azt hiszem a hátsó lámpán van kisebb módosítás, a ködlámpák, ahogy írtad, a hűtőrácson. A szigetelés jobb lett a futómű lágyabb, komfortosabb. Gondolom egy-két plusz funkció, pl iPhone csatlakoztatás ilyenek. 

Toma | 2017-02-06 09:10

Üdv!

A 2.2es dízel a következő hibákat dobja:

Töltőnyomás szabályozás – túl alacsony nyomás

Dízel részecskeszűrő regeneráció időtartalma – Érték túl nagy

Koromtartalom részecskeszűrő – Túl nagy részecsketartalom

Részecskeszűrő – túl magas nyomáskülönbség

A szerelő szoftveresen indított egy regenerálást de nem igazán segített és a DPF kiiktatását javasolja.Azt mondja csoda hogy megy a kocsi egyátalán.147e km,de ez ugya nem jelent semmit ha nem volt karbantartva odafigyelve rá.Elvileg szervizelve volt,mert szervízkönyvet kaptam hozzá mikor megvettem.

100mbar határétékhez képest a szenzor 139-141mbart mutat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó