2025. Április 23. Szerda - Béla
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 teszt.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:25 Toma részére
A részecskeszűrő tömődött el, vagy esetleg valamelyik szenzor hibásodott meg. Elsőre ki kell szűrni, hogy melyik, és ha a szenzorok jók, meg kell keresni, hogy mi okozta az eltömődést. Kivenni semmiképpen nem szabad.
Mit jelent az, hogy nem segített a regenerálás, nem tudták kényszerregenerálással kitisztítani? Kitisztították, de újra eltömődött?
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:19 Mdk részére
Akkor első lenne a hengerfejtömítés csere, mert elképzelhető, hogy az olaj miatt áthúz, a gyertyánál.
Akku saru levétel után viszont a fojtószelepet majd műszerrel be kell állítani.
Gefa | 2017-02-07 10:47
Üdvözletem Tisztelt Mazda-autó!
Egy Németországból behozott autó után érdeklődenék alvázszám alapján mert nincs hozzá szervízkönyv és szeretném tudni hogy végeztek e rajta szervízt és hogy a km óra állása valós lehet e!
Alvázszám:JMZGG148251264169 Km óra állása:163.000 Évj:2004
tomasso | 2017-02-06 22:07
Tisztelt mazda-auto!
2012-es DISI 155le benzinmotorba milyen olaj való gyárilag?
0w30? vagy 5w40?
És milyen márka?A mazda dexelia az Total olaj ha jól tudom,esetleg jó bele a castrol is?
Mdk | 2017-02-06 19:05 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm, ez nagy igazság.
Ismerősöm, és nem éreztem határozottnak a hiba bemutatását követően ezért lennék kíváncsi egy véleményre, hogy mégis merre érdemes elindulni.
A probléma nem csak nálam áll fent….
mazda-auto.hu2 | 2017-02-06 15:58
Galvanizált, de ettől még a só megeszi.
Nem jellemző semmilyen meghibásodás, de a karosszériát alaposan át kell nézni, főleg ha Németországból, vagy Ausztriából származik az autó.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-06 13:40 Mdk részére
Hát ha már szerelőnél van, vagy ahhoz kerül, akkor olyan szerelőhöz kellene “indulni”, aki képes kiszűrni, hogy mi okozhatja a hibát.
Misike | 2017-02-06 12:39 Toma részére
Szia! A töltőnyomás sokmindentől lehet alacsony….lehet turbó hiba,vagy intercooler lukas,vagy épp tele olajjal… A DPF bedugulhat 10e km alatt is a mazdán sajnos,pláne ha a turbó nem jó,vagy olaj került a rendszerbe….
Morzsi007 | 2017-02-06 09:22 Misike részére
Azt hiszem a hátsó lámpán van kisebb módosítás, a ködlámpák, ahogy írtad, a hűtőrácson. A szigetelés jobb lett a futómű lágyabb, komfortosabb. Gondolom egy-két plusz funkció, pl iPhone csatlakoztatás ilyenek.
Toma | 2017-02-06 09:10
Üdv!
A 2.2es dízel a következő hibákat dobja:
Töltőnyomás szabályozás – túl alacsony nyomás
Dízel részecskeszűrő regeneráció időtartalma – Érték túl nagy
Koromtartalom részecskeszűrő – Túl nagy részecsketartalom
Részecskeszűrő – túl magas nyomáskülönbség
A szerelő szoftveresen indított egy regenerálást de nem igazán segített és a DPF kiiktatását javasolja.Azt mondja csoda hogy megy a kocsi egyátalán.147e km,de ez ugya nem jelent semmit ha nem volt karbantartva odafigyelve rá.Elvileg szervizelve volt,mert szervízkönyvet kaptam hozzá mikor megvettem.
100mbar határétékhez képest a szenzor 139-141mbart mutat.