2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ladis | 2017-02-16 19:34 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ

mazda-auto.hu2 | 2017-02-16 14:22 Ladis részére

Nem kell cserélni.

Ladis | 2017-02-16 10:05

Tisztelt fórumozók és mazda-auto.

Érdeklődnék üzemanyagszűrőt milyen időközönként kell cserélni és hol található?Az autó mazda 6,2002,1.8 benzin motorral.Válaszokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2017-02-16 09:41 Piroska55 részére

Amennyiben első szériás a 6-os, akkor bruttó 312.065.- Ft a kuplung cseréje nálunk. http://www.mazda-auto.hu/kettos-tomagu-lendkerek-akcio-auto-expanzio.html

vectralino | 2017-02-16 09:36 Mdk részére

Nem vagyok csoporttag,de akkor úgy látom,hogy jó felé kapisgálunk.Mindenképpen megvárom a szomszédot a ketyerével,mert ha a szonda a ludas azt mutatni foglya.Próbaként elég költséges lenne a szondát cserélni.Néztem,nem valami olcsó alkatrész.Neked még nem sikerült időpontot egyeztetni diagnosztikára?

Mdk | 2017-02-15 20:42 vectralino részére

Ha bent vagy a csoportban FB-n akkor ott is az egyik csoporttagnak ilyen jellegű problémája volt, és ott a gyertya,gyújtókábel, és első/felső lambda szonda csere segített...ha jól értelmeztem.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:25 Peti79 részére

A kulcsban van a csip, és az eredeti gyári 22.696.-Ft + 7500.-Ft a tanítás.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:20 2.2 185le részére

Ha az akkumulátor biztos jó, akkor lehet, hogy valamelyik testkábelnél nincs megfelelő kontakt.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:17 Fery részére

Akkor pedig az ajtókapcsolótol induló vezetéket kellene kimérni, hogy nincs-e szakadása.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:16 Hanzlik részére

Így autó nélkül nagyon nehéz, a testkábeleket kellene átnézni, kezdve az injektorokéval.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó