2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-08-10 08:33 Oszi részére

Lásd: 7. Persze, nem minden esetben a tulajdonos mulasztására vezethető vissza a meghibásodás.

mazda-auto.hu | 2009-08-10 08:31 steini részére

1. Frekventáltan városi közlekedés esetén számítani kell a 20000km/vagy 1 évnél gyakoribb olajcserékre, de a mi környékünkön az ilyen jellegű problémák gyakorlatilag teljesen megszűntek a legújabb szoftver használata óta. 2. A benzines esetében tény, hogy semmi "ha" és "esetleg" nincs.

Oszi | 2009-08-08 20:32

Viszont az e-garanciabol sokminden kiderul a regebbi autoknal is es ez egy uj fogalom :) olyan auto nincs amit semmit sem cserelnek gariban vagy nem hivjak vissza pl szoftver frissitesre.Ezek a javitasok bekerulnek a rendszerbe es visszaforditva a dolgot csak olyan autonak van ervenyes e-garanciaja amit rendszeresen szervizeltek vagyis csak annak van bejegyzese.Igy pl az en 2003-as automrol is lekerheto ,hogy mik voltak gariban javitva es mikor igy kb lehet tudni rola,hogy volt szervizelve,DE EZ NEM GARANCIA ARRA,hogy nem volt mokolva az auto ami az en peldambol is kiderul ,VOLT JAVITVA A MOTOR es eppen szakszerunek nem nevezheto modon.Tehat csak ovatosan mindennel :) jobb egy jol atnezet es lehetoleg nyomonkovetheto autott megvenni megha egy picit dragabb is ,kesobb sokat lehet vele nyerni az en javitasom mindennel egyut 720eFt volt es meg nincs vege :(igaz ebben benne van a kuplung es a kettostomegu lendkerek is igaz en joval olcsobban jutotam hozza mivel alktresz kereskedesben dolgozom.

Oszi | 2009-08-08 20:25 SunSilver részére

2004-ben meg nem volt es a DPF-es 6-osoknalo is csak 2006 kozepetol viszont az MPS-nel mar 2006 elejen is az volt legalabbis nalunk a DPF-es nem digital szervizkonyves 2006.02.28 viszont az MPS ami 1 honappal oregebb meg digitalis :)

SunSilver | 2009-08-08 19:29 Oszi részére

Hello Oszi!

A digitális szervizkönyvet egy 2004.05.10.-én gyártott verdánál is alkalmazták? Vagy csak a DPF-nél?

Oszi | 2009-08-08 16:51 mazda-auto.hu részére

ebben igazad van,de ott van anyam autoja ami elso perctol kezdve csak markaszervizben volt,van javitva az eloirasoknak megfeleloen es 100000km utan kezd halodni a 2.befecskendezo :) es furcsa hangok jonnek abbol is :) serulesmenetes ,szervizelt auto :)2006.02.28-i

Oszi | 2009-08-08 16:49 SunSilver részére

Nem vezettek felre!a km-ek kiolvassa nem lehetseges es a digitalis szervizkonyvel nem keverendo!

a digitalis szervizkonyv annyit jelent,hogy nem a fuzetbe van pecsetelve es beirva,hanem a szamla kiallitasa utan a szerviz lejelenti az importornek es az egy digitalis szervizkonyv formajaban tarolja egy szerveren,igy nem manipulalhato mint a regi szervizkonyv amibe parezerforinter lehetett pecsetet kapni a nem tul tiszteseges kereskedotol.
A digitalis szervizkonyv barhol a vilagon es barmelyik szervizben lekerheto igy tisztan lathato,hogy mikor jart az auto hivatalos szervizben es mit javitottak rajta.Ha onnan valami hianyzik akkor az azt jelenti,hogy nem biztos,hogy kell eroltetni a megvetelet.

SunSilver | 2009-08-08 15:37 mazda-auto.hu részére

Üdv!

Nekem az M3 Autofokuszban azt mondták, nincs lehetőség kiolvasni azt h. vissza lett-e a km ora állitva! Vagy ott meg akartak vezetni?

Köszi a választ!

steini | 2009-08-08 11:49

Sziasztok!
Érdeklődnék vásárlás előtt, hogy az aktuális model régebbi dizel a DPF-el hogy áll? Még mindig sok ameghibásodás? Vegyesen használnám az autót, de város és rövid utak is sokat lennének vele... Vagy inkább a 2L benzinest a dizel helyett?
Köszi!

mazda-auto.hu | 2009-08-08 11:48

1.Az autónak már digitális szervizkönyvvel kell rendelkeznie (évjárat miatt), éppen ezért bármelyik hivatalos Mazda szervizben utána tudnak nézni, hogy el lett-e végezve minden kötelező szerviz. 2. Egy igen erős autóról van szó, ezért még inkább jól át kell nézni a karosszériát (korábbi törés?). 3. A futóművet szintén, főleg a hátsó differenciálmű rögzítési pontjait. 4. Kíméletlen használatra , vagy gondatlanságra utalhat, ha a motorolaj szintje nem megfelelő. 5. Egyébként műszaki összetettsége ellenére problémamentes típus.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó