2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rm250 | 2009-08-07 08:57 Oszi részére

Szia Oszi !

Én találtam egy 2006-2007-es DPF-es komplett blokkot hengerfejjel 300e-ért , állítólag (???) 80 e km-t futott. A sajátom is 2003-as 136LE-s . Azt a tanácsot kaptam , hogy beépíthető , de nem úgy ????? utóbbi nem tudom mit jelent. márkakereskedésben ezt mondták .
Bontóban sajnos már nincs fűzött blokk , a neten amik fellelhetőek , azokat pedig már rég eladták.
Egyszer legyen kész és úgy eladom , hogy vissza se nézek ...soha többet dízel !

Oszi | 2009-08-06 18:21 mazda-auto.hu részére

ezek szerint kereshetnek egy dpf-es motort az en 136-le motorm helyre???nektek van egy ha jol tudom??? :)

daksz | 2009-08-05 00:14 pierke részére

Nagyon szívesen, remélem nem probléma hogy ezt ide írom, de szerintem tanulságos és jól érezhető kereskedés és kereskedés közötti különbség. Megpróbálok nagyon rövid lenni. Szóval mivel mazdát akartam venni, eltévedtem az Ő hirdetéseikre is. A cég üzletpolitikája és vevőszerzési kísérlete tapasztalatom szerint abból állt, hogy az autóit a hirdetési felületeken jóval a piaci és a reális ár alatt hirdette, ún. csali árat használva. Aztán amikor valamelyik autó emiatt felkeltette az érdeklődésed,akkor a helyszínen szembesültél azzal,hogy az autó ára nem annyi amennyi a hirdetésben, hanem kb. 10-15%-al drágább.(ez egy 5 milliós autónál mint az én esetben, nem kevés) Persze úgy viszont már nem volt annyira kedvező, mivel az már piaci ár volt és a helyszíni árak közelében már elég széles volt a választék. Így nem biztos hogy a cég hirdetését/autóját választottad volna.De Ők abban bízhattak, hogy ha már ott vagy, megegyezhetnek veled. Csak ez így tisztességtelen és inkorrekt magatartás, mert ilyen árkülönbség esetén, elég messziről is oda csalhatsz esetleges vevőket, azonban akár feleslegesen utaztatva.A cég, ezzel feljogosítva érezte magát arra, hogy szabadon gazdálkodhat más emberek idejével és költségével. Velem is ez történt, csak én nem annyira szeretem a totális hülyének nézést és minden hatósághoz plusz a MMH-hoz elküldtem az esetet. És furcsa módon minden címzett ugyan úgy tisztességtelennek itélte az esetet mint én, ráadásul mindenhol jól ismerték a céget és közölték hogy nem én vagyok az első panaszos aki hasonló problémával kereste meg Őket. Ez az én történetem. Aztán ráadásképpen az augusztusi "azautó"(voltA2) jogi rovatában is pont ez a cég szerepel,mint valószínűsíthetően a szervizének figyelmetlenségéből egy MPV motorhalál okozója. Persze ez véletlen egybeesés, semmi köze a cég magatartásához, csak mint érdekesség jegyeztem meg.

pierke | 2009-08-04 18:02 daksz részére

esetleg erről bővebben? vagy privátban? köszi

pierke | 2009-08-04 18:01 mazda-auto.hu részére

rendben, köszönöm :)

mazda-auto.hu | 2009-08-04 11:05 rm250 részére

Kompatibilis a blokk és a hengerfej is.

rm250 | 2009-08-04 09:01

Tisztelt Mazda-Autó !

A következő kérdésem lenne : 2003 M6 136LE diesel , a fűzött blokk ( RF5C )helyettesíthető -e a 143Le-s DPF-es 2007-es modell fűzött blokkjával , mert csak ebből van az országban bontott. Ill. a hengerfej mennyire lehet kompatibilis , bár utóbbiból több darab is van az RF5C-hez .
Válaszukat előre is köszönöm !

mazda-auto.hu | 2009-08-04 08:26 pierke részére

A szervizfüzetben részletesen benne van. Szervizfüzetet, pontosabban DIGITÁLIS KARBANTARTÁS-NYILVÁNTARTÁS ÉS GARANCIA INFORMÁCIÓK füzetet minden autóhoz adnak újkorában.

daksz | 2009-08-04 00:37 pierke részére

Szia pierke, a mazda D&W szerződésbontásának hátteréről én annyit tudok, hogy a cég tisztességtelen, inkorrekt magatartását már valószinűleg nem tűrhette tovább a MMH. Annyi panasz és reklamáció mint amennyi arra a cégre ment, szerintem betette a kaput. Az utolsó csepp egyike én lehettem, ugyanis ahol csak lehetett én is bepanaszoltam a tisztességtelenségük miatt. Többek között a MMH-nél is, ahonnan teljesen korrekt reagálást kaptam. Egy ilyen cégnek mint a D&W nem hiszem hogy rombolni a kellene a Mazda hírnevét, ugyanis az átverésük után,nekem is hirtelen nem a cégről, hanem a mazdáról alakult ki rövid időre totálisan negatív véleményem.

pusi1 | 2009-08-03 22:44 mazda-auto.hu részére

köszönöm a gyors választ
a tömítetlenséget meg fogom szüntetni

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó