2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
man200 | 2009-06-10 16:52
Üdv.Fórumozók!
Gumis ügyet én vetettem fel.Eléggé megoszlanak a vélemények,a gumisok körében is.Nagy gumiszervíz tulajdonosnak van 1 első generációs Mazda 6-osa,Nokian H gumi van fent.Véleménye szerint jó választás. Szárazon és nedves körülmények között is jól teljesít, komfortja és kopása is jó. Pirelli P7,P7 cinturatoról annyit mondott ,hogy nagyrészt autó tipusokhoz gyártyák. Fordhoz, Alfákhoz, Opelhez ..., kifejzetten az autógyártó igényeihez igazodva.Mutatott 1-2 gumit, amin jelölve is van hogy a fent említett gyártóknak készült.2009 ADAC gumitesztbe ezért nem került bele. Continental Premiumcontact 2 is jó, csak futás teljesítménye kisseb, de 3000Ft-tal több darabja,ár /értékarány tekintetében Nokiánt ajánlotta .Alapból hangosabb az M6 mint egy Renault Laguna,vagy C5-ös.Másik gumis a Pirellit P7 javasolta gumitesztekre alapozva.Talán a Nokián H választom, ha addig nem lesz jobb.
Üdv.Mindenkinek:MAN200
kaboca | 2009-06-10 00:15 mazda-auto.hu részére
Gumiügyben talán segít dönteni: http://totalcar.hu/magazin/technika/adacnyari!4
Oszi | 2009-06-09 21:00 Fecó részére
Mint irtam a normalis minden napokban nem venni eszre kulonbseget viszont kint az autopalyan nagy sebessegnel mondjuk nemetorszagban sokat szamit es igaza ott erezheto a kulonbseg gumi es gumi kozt illetve esoben.
A gyari gumival esoben szinte lehetetlen volt az orszaguti kozlekedes mert folyamatosan feluszott ezzert vettunk conti-t es zongorazni lehet a kulonbseget pedig a bridgeston se rossz csak mas utviszonyok kozt es persze nem az amit gyarilag tesznek a mazdara.Az MPS-re szerelt bridgestone mar jo volt.
dobaki2 | 2009-06-08 15:50
Bocsi!
Még az előzőhöz!
Ha nem lett volna garanciás akkor hagytam volna az egészet annyiban, mivel a szerelő azt mondta, hogy még legalább százezer km-t elmenne így az autó. A vákumpumpa ára kb. 250000Ft lett volna. Ennyiért elcsöröghetett volna még egy darabig.
dobaki2 | 2009-06-08 15:46 poppec részére
Nekem 140 LE diesel-nél volt 2000-2500 fordulatnál csilingelés. A problémát a vákumszivattyú okozta. Meg kellett harcolni ért, hogy garanciába kicsréljék. A hivatkozás az volt, hogy másik autóba is csörög. Persze az egészben az volt a furcs, hogy az autóban 10000 km volt. Kicserélték!!!!!!!!
Megszünt a csörgés!!!!!!!
mazda-auto.hu | 2009-06-08 14:06 poppec részére
Az EGR hibája például ingadozó alapjáratban, teljesítmény is vesztésben jelentkezhet, és hangja is lehet. Ettől függetlenül sok minden más is okozhatja a csörgő hangot, pl. befecskendezési probléma, vákuum szivattyú stb... Látatlanban passz.
poppec | 2009-06-08 10:36
Üdv rm250!
Egy eve vettem egy hasonlo koru 136LE-s 6-os dizelt ami oruletbe kergetett engem is az 1800-as fordulat koruli "csilingelessel". 3 markaszervizben jartam, mire komolyabb valaszt is kaptam mint hogy "vmi alátét zörög"… Az idos szaki hatarozottan es egyertelmuen a nyitott oldalu EGR szelepre mutatott. Azt mondta, h. eleinte ilyet szereltek be a 6-os dizelekbe, ezekbol sokat csereltek is garanciabam, kesobb pedig zárttá tettek a kis fem kütyüt ami a hang forrasa. Es hogy ne izgassam magam miatta, ez nem befolyasolja a mukodeset. Hat most probalom nem izgatni magam…:)
Aztan most rakeresek a neten a temara, latom, hogy ezt szokas tisztitani is esetleg
Kerdeznem tisztelt mada-auto.hu-t, hogy ennek a koszolodasa milyen tuneteket okozhat, hogy lehet eszrevenni, hogy gond van vele? Koszonettel, udv Poppec
mazda-auto.hu | 2009-06-08 08:54 Fecó részére
A gumis témához csak annyit tennék hozzá, hogy jelenleg a Pirelli Cinturato (P4,P6,P7) széria mérettől függetlenül kimagaslóan jó eredményeket ér el a teszteken, szinte tarol.
(Persze azt is figyelembe kell venni, hogy a Pirelli rengeteget reklámoz, nem tudom ez mennyiben jelentkezhet a teszteredményekben.Remélem egyáltalán nem.)
mazda-auto.hu | 2009-06-08 08:47 Komesz részére
Meg kell "rángatni" a futóművet. Valami valószínűleg "hézagos". Nem jellemző probléma, mielőbb meg kellene nézetni.
Fecó | 2009-06-07 23:28
Annyival ki egésziteném.Láttam egy-smást ebbe a hűde jó,frankó,igazságos életben már.