2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-08-29 11:16 Pilis részére

En a helyedben eloszro tobb helyrol kernek arajanlatott es szerintem mazda-auto-ek lesz a legjobb :)

Ha nem nagy kitero akkor meglatogatnam oket a helyedben szerintem es addig amig keszul az auto a csaladdal szetnezhettek Bekescsaban.

Pilis | 2008-08-29 09:33 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Úgy néz ki, hogy teljes csere lesz a vége.

Pilis | 2008-08-29 09:31 Oszi részére

Szia!

Köszönöm a választ. Nem a pedáltól jön sajnos. Közben szerviz is megerősítette telefonon keresztül, hogy valószínűleg lendkerék+kuplung csere kell...

Oszi | 2008-08-28 21:55 Andron részére

Szia!SMS-ment neked.

Andron | 2008-08-28 16:23

Oszi! Sajnos az előző telefonomban volt a mobilszámod és az meg "elhalálozott", úgyhogy megadom itt az én számom, és ha tudsz hívj fel kérlek, lenne egy-két kérdésem, és jó lenne, ha meghallgatnál pár hangot az autón is. Vagy esetleg megadhatod itt a fórumban a számod, és akkor én hívlak! Kövér András: 0670/3279897
Előre is köszi!!!

mazda-auto.hu | 2008-08-27 11:27 tomsza részére

Sajnos nem lehet kiiktatni elektronikai úton a jelzést. Szenzorok nélkül mindig jelezni fog.

mazda-auto.hu | 2008-08-26 14:33 Oszi részére

A Xenon-os fényszóróból le lehet hívni hibakódot, illetve lehet rajta számítógépes alapbeállítást végezni. Hátha segít.

mazda-auto.hu | 2008-08-26 14:25 Pilis részére

Nehéz így megmondani, hogy pontosan melyik alkatrészre van szükség, de ha mindent cserélni kell, akkor 400000,-Ft körül van a végösszeg munkadíjjal együtt.

tomsza | 2008-08-25 14:51 mazda-auto.hu részére

Köszi, ez elég horribilis. Ki lehet iktatni valahogy a figyelmeztető jelzést a műszerfalon, ha nincs érzékelő a kerékben? Nem szeretném a gyári felnit évente kétszeri szerelésnek kitenni.

Oszi | 2008-08-25 14:11

Mazda-auto:

2003 dizel 6-os gyari xenon.

minden egyes gyujtas raadasnal kerreg mind a 2 fenyszoroban a motor ha felvan kapcsol ,ha nincs a villagitas.
Ugyan akkor mikor felkapcsolom a villagitast rendesen mukodik a szint szabalyozas.

haldoklik a motor mindket fenyszoroban vagy esetleg az egyik szint jeladotol kaphat hibas jelet ami miatt rossz iranyba kezdene a szintezest?
vagy lehet,hogy segitene neki egy 0-zas szamitogeprol???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó