2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


c68fitness | 2017-01-19 07:21

Sziasztok!

 

Lenne egy nagy problémán, ha valakinek van valami ötlet legyen szives jelezni.

 

2 hete lett olajcsere az autómban ami egy Mazda6 2000 dizel 136 le, 2003.

3 napja este elkezdett az olajlámpa néha jelezni. Töltöttem rá olajat mondom biztos valahol elment. Reggel másnap indítottam az autot hogy melegedjen. Járt kb 1 percet szépen majd leállt. Mikor indítottam volna csak egy nagy kattanás volt mintha az akksi lemerült volna. A következő indítűásnálcsak teker de nem akar indítani. Csináltam egy uj olajcserét, uzemanyagszűrőt is cseréltem minden oké ilyen téren, de semmit nem reagál csak teker. Egyébként minden hibátlan volt eddig az autón, csúcsokat is nemrég csináltattam, teljesz szervíz stb. Csak VP diesel a shelle Mi lehet ez?

06302495262 a számom, visszahívok bárkit ha kell vagy egy olyan mazda hozzáértő szeény számát ha tudná valaki aki megbízható és látott már több ilyen autót légyszíves ide irjátok meg nekem.

 

Köszönöm

Nagy Balázs

Hunika2008 | 2017-01-17 16:32

Tisztelt Mazda auto !

 

Köszönöm szépen a segítséget, kipróbáltam a javasolt XAD üzemanyagadalékokat. A motor dadogása nagymértékben javult. Kérdés: megismételjem a kezelést ? Azóta az XAD motorolaj adalékot is betöltöttem. Nagyon gondolkodom a befecskendezők felújításán, amit már javasoltak Önök is XAD adalékozás elött. Kérdés: ha a motor beindult ( nagyon zajosan ugyan és egy hengerrel, majd kb. egy fél perc alatt mind a néggyel) -24 fok celsius esetében úgy hogy igazoltan egyetlen izzítógyertya sem volt jó, gond lehet a befecskendezőkkel? Ha alindult az első három fokozatban nem dadogott egyáltalán. A motor télen sem füstöl és nagyon jól húz. Köszönöm.

szabi036 | 2017-01-16 10:01

Tisztelt Mazda-autó,és fórumtársak!

Jelenleg egy 2003-as dízel mazda 6 típusú 121 LE-s gépjárművem van.

A problémám a következő: Nemrégiben hazafelé jövet mindenféle előjel nélkül a motor elkezdett úgymond csattogni. Ahoz tudnám hasonlítani,mintha szelepes lenne az autó. Ütemes zörgő hang,leginkább gázadásnál jelentkezik. Alapjáraton nem jellemző.

Egyébként a motor egyenletesen jár,sokan arra tippelnek,hogy szelephimba okozza. Hozzáteszem nincs benne himba. Viszont nemrég volt vezérlés cserélve rajta. Azóta kb 7-800 km-t mentem vele. Lehetséges,hogy ahoz van köze? Esetleg elmozdulhatott valami?

Kérlek segítsetek! Köszönettel:Szabi

fingertips | 2017-01-10 15:47

Tisztelt Mazda-auto

Egy 2004-es 121le diesel mazda 6 tulajdonosa vagyok. Az autó rendelkezik Webasto előmelegítő kályhával. Lehet-e ebből állófűtést csinálni, ha igen mit kell még hozzá beszerezni!

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:28 Gregi részére

A vezérlés láncos, nincs benne kettőstömegű lendkerék. Ha rövid utakon van használva, és főleg városban, akkor érdemes lecserélni, ha hosszú utakon, és sokat megy az autó, akkor nem. Ajánlani viszont inkább a 2,0 benzinest ajánlanánk a 2,3 helyett.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:23 Jecsy részére

Ha a cikkszámok megegyeznek, akkor biztos azonosak.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:21 vectralino részére

Hivatalosan bőven a normán belül van a afogyasztás, de nem jellemző. Ha hosszabb állás után az indításnál fehéren füstöl rövid ideig, majd megszűnik a füstölés, valószínű a szelepszárszimeringeket kellene cserélni, ha nem lehet letapadt gyűrű, vagy elfáradt szimering stb. Az 5W-30-as olaj az elsődlegesen ajánlott, de nem árt az 5W-40 -es sem. A Xadó olaja kifejezetten jó ilyen esetben, de akkor ajánlott egy Xado 1 Stage revitalizálót is beletenni.

A kuplung akkor szokott keményedni, ha csereérett.

A gyárilag előírt fagylló az FL22.

 

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:07 Ladis részére

Amit mi is használunk zöldet, az aluminiumbarát.

Gregi | 2017-01-10 07:35

Tisztelt Mazda auto es forum tarsak!

Egy olyan kerdessel fordulnek feletek, hogy talaltam egy mazda6 2006 os 2.3 as szivo benzinest. A vasarlas elott szeretnek par dolgot megtudni az autorol.

A vezerles tipusa lancos vagy szijas, van e benne kettos tomegu, megbizhatobb mint egy diesel es olcsobb e a szervizelese, meg vegso soron, hogy jobban jarok e ha lecserelem ra a jelenlegi 143 lovas faceliftes diselesem?

Valaszukat elore is koszonom.

 

Jecsy | 2017-01-04 20:58

Üdv.

Mégegy kérdésem volna. A 2.0 GG(talán az 141Le) benzinmotorban a vezéműlánc szett megegyezik a GH modell lf17 motorkódú 147 lovas 2.0 motorban lévővel? Maga a lánc tuti hogy igen, de a kiegészítő dolgok is? Néztem a robbantott ábrás programban, ott mindkettőre ugyanazokat a cikkszámokat hozza a régebbi és az ujabb típusra is. Köszönöm a választ

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó