2025. Január 12. - Ernő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hunika2008 | 2017-01-29 20:42

Tisztelt Mazda-auto !

Sajnos előző levelemre nem kaptam választ. Összefoglalom kérdésem. Egy 2006-os 143 lovas diesel mazda 6-om van. A motor beremeg menet közben, amúgy üresjárat szabályos, halk. Amikor elindulok az első három fokozatban nem érezni, a negyedik után már határozottan. Ha nagyon finoman gyorsítok, akkor nem csinálja. Végig csináltam a XADO-s kezelést, még a motorolaj adalékot is betettem. A motor beindult többször .24 fokban, sajnos mint utólag kiderült izzító gyertya élkül, igaz hengerenként és nagyon megkínozva az indító motort. van még olyan kóhiba amire lehet gondolni ebben az esetben, vagy nem maradt más hára mint felújítattni a porlasztókat ? Válaszukat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Halász Csaba

Bogesz89 | 2017-01-28 08:12

Sziasztok! 2005-ös 1.8 benzines fogyasztása 8,5 l normál használattal. Mi az lehet oka ennek? Mennyi lenne az elfogadható? Kissé benzinszagú az olaj.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:32 Habarics89 részére

Alvázszámra lehet rendelni, valószínűleg nincs benne.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:29 Legikeee részére

Akkumulátort kellene megnézni, illetve a generátort, hogy tölt-e rendesen.

Habarics89 | 2017-01-26 20:36

Udv. Olyan kerdesem lenne hogy 2013as mazda 6 osba hol lehet a navigacioba kicserelni az sd kartyat vagy honnan tudom hogy egyaltalan van e benne mert ha ra nyomok a nav menure nem jon be semmi.koszonom

Legikeee | 2017-01-26 17:50

Tiszteletem!

 

Van egy 2003-as 1.8-as Benzines Mazda 6-os gépjárművem.

Kb. 2 hete vannak olyan hibáim, hogy rángat menet közben hideg és meleg motorral is, az autó motorja.

Olyan mintha le akarna fulladni, vagy le is fulladna, csak halad az autó ezért újraindul.

Valamint fordulatszám visszaesésnél ( Üresben ) le is áll néha.

Nem folyamatos ez a rángatás, hanem szakaszosan történik, néha.

Most jelenleg nem is indul már, csak tekeri a motort, de nem gyújtja be.

Szerelőnél volt a kocsim, bár szerintem máshova kell vinnem, mert ott nem tudták kideríteni a hibák okát.

Elvileg hibakód nincs.

Gyújtótrafó és kábelek cserélve lettek, valamint a gyertyák is.

Fojtószelep és alapjárati szelep ki lett takarítva.

 

Valakinek esetleg volt hasonló gondja?

Melyik részére kellene fókuszálni a hiba keresésénél?

 

Esetleg tud valaki Fejér megyében olyan szerelőt aki megbízható, precíz Mazda 6 szerelés ügyében?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv.:

 

Zsolti

fingertips | 2017-01-25 15:16 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm az infót!

mazda-auto.hu2 | 2017-01-25 10:41 fingertips részére

Az első szériásnál házilag a résolajvesztésssel a legegyszerűbb megnézni.

Le kell venni a visszatérő ágon lévő gumicsöveket a befecskendezőkről, rá kell húzni egy-egy inekciós fecskendőre, és ha nagyjából azonos a visszafolyó olaj mennyiség mindegyiknél, akkor általában jók a befecskendezők, ha valamelyikben sokkal több olaj folyik vissza mint a többibe, akkor az a rossz.

fingertips | 2017-01-25 07:31 mazda-auto.hu2 részére

Nem szervíz vagyok, csak a családban mindenkinek mazdája van. Nekem egy mazda 6 2004-es diesel. és saját magam javítom az autóm. Külföldről rendeltem hozzzás egy műszert. Csak azt szeretém megtudni hogy melyik befecskendezőm lehet a rossz, mert nagyon büdös diesel szaga van az autónak és ha hozamosabb ideig megyel vele 2000-es fordulat felett, és utánna amikor visszaesik a fordulat 1500 környékére, kopogósan jár. Találtam az autóhoz az interneten service manualt az azt írja hogy 0,2 alatt vagy 4,8 felett hibakódnak jelzi, nekem kettő is 4,69-e sértéket másik kettő pedig 1 körüli értéket jelez? Elnézést ha szervíznek tűntem.

Duduss | 2017-01-24 19:28

Sziasztok.Segítségeteket kérem Mazda 6 1.8 kézi váltós fogyasztásbában.Városi üzemeltetése érdekel.Kérlek benneteket válaszoljatok,mert fentartanak egy autót nekem.Előre is köszi.Duduss

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó