2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hunika2008 | 2017-01-29 20:42

Tisztelt Mazda-auto !

Sajnos előző levelemre nem kaptam választ. Összefoglalom kérdésem. Egy 2006-os 143 lovas diesel mazda 6-om van. A motor beremeg menet közben, amúgy üresjárat szabályos, halk. Amikor elindulok az első három fokozatban nem érezni, a negyedik után már határozottan. Ha nagyon finoman gyorsítok, akkor nem csinálja. Végig csináltam a XADO-s kezelést, még a motorolaj adalékot is betettem. A motor beindult többször .24 fokban, sajnos mint utólag kiderült izzító gyertya élkül, igaz hengerenként és nagyon megkínozva az indító motort. van még olyan kóhiba amire lehet gondolni ebben az esetben, vagy nem maradt más hára mint felújítattni a porlasztókat ? Válaszukat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Halász Csaba

Bogesz89 | 2017-01-28 08:12

Sziasztok! 2005-ös 1.8 benzines fogyasztása 8,5 l normál használattal. Mi az lehet oka ennek? Mennyi lenne az elfogadható? Kissé benzinszagú az olaj.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:32 Habarics89 részére

Alvázszámra lehet rendelni, valószínűleg nincs benne.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:29 Legikeee részére

Akkumulátort kellene megnézni, illetve a generátort, hogy tölt-e rendesen.

Habarics89 | 2017-01-26 20:36

Udv. Olyan kerdesem lenne hogy 2013as mazda 6 osba hol lehet a navigacioba kicserelni az sd kartyat vagy honnan tudom hogy egyaltalan van e benne mert ha ra nyomok a nav menure nem jon be semmi.koszonom

Legikeee | 2017-01-26 17:50

Tiszteletem!

 

Van egy 2003-as 1.8-as Benzines Mazda 6-os gépjárművem.

Kb. 2 hete vannak olyan hibáim, hogy rángat menet közben hideg és meleg motorral is, az autó motorja.

Olyan mintha le akarna fulladni, vagy le is fulladna, csak halad az autó ezért újraindul.

Valamint fordulatszám visszaesésnél ( Üresben ) le is áll néha.

Nem folyamatos ez a rángatás, hanem szakaszosan történik, néha.

Most jelenleg nem is indul már, csak tekeri a motort, de nem gyújtja be.

Szerelőnél volt a kocsim, bár szerintem máshova kell vinnem, mert ott nem tudták kideríteni a hibák okát.

Elvileg hibakód nincs.

Gyújtótrafó és kábelek cserélve lettek, valamint a gyertyák is.

Fojtószelep és alapjárati szelep ki lett takarítva.

 

Valakinek esetleg volt hasonló gondja?

Melyik részére kellene fókuszálni a hiba keresésénél?

 

Esetleg tud valaki Fejér megyében olyan szerelőt aki megbízható, precíz Mazda 6 szerelés ügyében?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv.:

 

Zsolti

fingertips | 2017-01-25 15:16 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm az infót!

mazda-auto.hu2 | 2017-01-25 10:41 fingertips részére

Az első szériásnál házilag a résolajvesztésssel a legegyszerűbb megnézni.

Le kell venni a visszatérő ágon lévő gumicsöveket a befecskendezőkről, rá kell húzni egy-egy inekciós fecskendőre, és ha nagyjából azonos a visszafolyó olaj mennyiség mindegyiknél, akkor általában jók a befecskendezők, ha valamelyikben sokkal több olaj folyik vissza mint a többibe, akkor az a rossz.

fingertips | 2017-01-25 07:31 mazda-auto.hu2 részére

Nem szervíz vagyok, csak a családban mindenkinek mazdája van. Nekem egy mazda 6 2004-es diesel. és saját magam javítom az autóm. Külföldről rendeltem hozzzás egy műszert. Csak azt szeretém megtudni hogy melyik befecskendezőm lehet a rossz, mert nagyon büdös diesel szaga van az autónak és ha hozamosabb ideig megyel vele 2000-es fordulat felett, és utánna amikor visszaesik a fordulat 1500 környékére, kopogósan jár. Találtam az autóhoz az interneten service manualt az azt írja hogy 0,2 alatt vagy 4,8 felett hibakódnak jelzi, nekem kettő is 4,69-e sértéket másik kettő pedig 1 körüli értéket jelez? Elnézést ha szervíznek tűntem.

Duduss | 2017-01-24 19:28

Sziasztok.Segítségeteket kérem Mazda 6 1.8 kézi váltós fogyasztásbában.Városi üzemeltetése érdekel.Kérlek benneteket válaszoljatok,mert fentartanak egy autót nekem.Előre is köszi.Duduss

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó