2025. Január 12. - Ernő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-01-24 15:17 fingertips részére

A Mazda WCM-II műszer adja meg táblázatos formában a befecskendezők korrekciós értékeit, és azok eltérése utal a befecskendező hibáira. De ha Ön szerviz, akkor egyébként se tudunk segíteni, mert milliókat költünk évente arra, hogy hozzáférjünk az adatbázishoz, amit egyébként más független szerviz is megvehet. Mi csak és kizárólag a közvetlen felhasználóknak próbálunk segítséget nyújtani.

Tomm12 | 2017-01-24 14:11 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a hasznos segítséget.

 

kovi2 | 2017-01-24 09:51 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát!

fingertips | 2017-01-23 21:30 mazda-auto.hu2 részére

VCM-II-vel rendelkezem. IDS ford-mazda softverrel. Megegyezik a hivatalos márkaszervizekben használt diagnosztikai eszközzel.

INDYGO | 2017-01-23 17:55

Tisztelt Mazda-autó !

 

Most olvastam a 6-os fórumon, hogy azokban nincs kartellgáz szűrő. Akkor az MPV-ben sincs?

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 15:52 kovi2 részére

Nincs benne szűrő.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 15:48 Mazda_Gergo részére

A nullázás miatt vilog, és egy idő után lekorlátozza a motort.

Nincs tapasztalatunk a “házi” nullázásról, mert azt mi automatikusan csináljuk a Mazda műszerrel az olajcserés szervizeknél, és fizetni se kell érte az Ügyfélnek.

kovi2 | 2017-01-23 15:31

Tisztelt Mazda-Auto!

Érdeklődnék 2003-as mazda 6 diesel kartergázszűrője ,hol található!Kell e félni a tömődésétől, és tisztítható e ,vagy  újjat kell rakni a helyébe?Mert olvastam hogy ennek a hibának következménye lehet a turbó idő előtti meghibásodása.

Előre is köszönöm válaszát!

Mazda_Gergo | 2017-01-23 15:24

Tisztelt Mazda-Auto!

A következő szituációban szeretnék tanácsot/segítséget kérni. Az autóm egy 2006-os évjáratú Mazda 6 2.0 105 KW-os diesel motorral szerelve. Egy hónapja van a tulajdonomban, vásárlás után olajcsere megtörtént (dpf-szerviz ciklus nullázás nélkül). Az autó azóta 2800 km- futott, semmilyen probléma nem jelentkezett. Ma reggel elkezdett villogni a dpf lámpa. Ez elvileg azt jelenti, hogy azonnal márkaszervizbe kell vinni az autót, mert eltömődött a dpf szűrő, a rendszer nem tudja regenerálni stb... Az autón nem tapasztalható sem teljesítménycsökkenés, sem fogyasztásnövekedés, sem pedig a motorolajszint növekedése. Kérdéseim a következők lennének:

Lehetséges-e, hogy a villogó dpf lámpa a soronkövetkező szervizre/olajcserére figyelmeztet (mivel nem lett nullázva a számláló) és nincs semmilyen egyéb probléma?

A dpf és a szerviz ciklus figyelmeztetés megegyezik ezeknél az autóknál?

Mi a véleménye a „házi” dpf számláló nullázásról (természetesen saját felelőssége)? Több video is található a témában a video megosztó oldalakon.

 

Válaszát előre is köszönöm!

aranymives | 2017-01-23 14:43

Értem, köszönöm szépen a segítséget.

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó