2025. Január 12. - Ernő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 14:39 aranymives részére

Ez már hasonló, de ez a 2,2 motoré. Mégegyszer azt javaslom, hogy mielőtt bármit cserélne, először győzödjön meg, hogy valóban ez a hiba vagy sem.

aranymives | 2017-01-23 14:02

Hú most lettem ideges. A 0360 végüt gondoltam ,hogy nem jó,de az van benne. Ezért rendeltem a 0460- as végüt, aminek még vagy 10 fajta cikkszáma van. Gondolom cikkszámot nem adnak meg ami érthetö ,de ha még egyet megnéznének nekem nagyon megköszöném.110 a vége

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 12:56 aranymives részére

Nem mindegy, az alkatrészes kollégám szerint valószínűleg egyik sem ehhez való, nálunk nem ezen a számon vannak nyilvántartva, de az utolsó három karakternek akkor is egyeznie kellene, és az sem egyezik.

aranymives | 2017-01-23 12:02

Még egy kérdés az RF7j motorhoz a 294200-0460,vagy a 294200-0360-os számú Denso hozamszabályzó szelep való, vagy mindegy?

aranymives | 2017-01-23 11:55

Hát ott mondták ,hogy kell. :(

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 11:21 aranymives részére

Nem kell tanítani, de lehet, hogy jobban járna ha Mazda szervizbe vinné, mert ezek alapján abban se lennék biztos, hogy az a baja.

aranymives | 2017-01-23 11:02

Tisztelt Szakértö! 

 

Érdeklödni szeretnék, hogy ha egy 2007-es 2literes diesel Mazda6-osban csrélnek hozamszabályzó szelepet ,akkor azt kell tanítani géppel ,avagy sem. Azért kérdezem , mert két szerelö mást mond.

Válaszát elöre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:57 Tomm12 részére

Csak a vezérlőegység más, ezért csereszabatos a motor.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:55 fingertips részére

Hiába sorolnánk fel befecskendezőnként az értékeket, az önmagában semmit nem mondana. Ezt a gyári műszerrel lehet megnézni, aki rendelkezik ilyen műszerrel, az tudja az értékeket is.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:53 dani001 részére

Főleg városi használatra, vagy rövidebb utakra, mindenképpen a benzinest ajánljuk, de egyébként a dízelesekkel sincs különösebben gond. A dízel üzembentartása költségesebb. (kettőstömegű lendkerék, vezérlés szíjas, stb.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó