2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


egytelepisrac | 2016-11-11 19:47

Tisztel Mazda-auto!

 

A jelenlegi 18 colos nyári kerékgarnitúrát, le szeretném cserélni 16 colos téli garnitúrára. És az 16-os alufelninek milyen paramétereknek kell megfelelnie? Értem ezalatt az ET számot! Válaszukat előre is köszönöm!

Luddo | 2016-11-11 12:43 Cantera15 részére

Szia!Ennek igy kell működnie szerintem ne iktassd ki mert az nem tesz jot a masinának,hang nekem is van füst kevésbé de az elején nekem is füstölt ma már nem.

nertim82 | 2016-11-10 17:06

Tisztelt Mazdások! A minap megtettem kb 500 km-t  amiből kicsivel több mint 400 km autópálya volt kb 130-as tempóval  az átlagfogyasztásom pedig 7,2!!!! ami szerintem piszok sok. Mitől lehet hogy igy megugrik a fogyasztás? Kb 2 hete lett a dpf kiregenerálva tehát az nem nagyon szolhat bele ebben az esetben, szerintem!  2006-os 2.0 dizel mazda 6 rol van szó. A válaszokat előre is köszönöm

 

Cantera15 | 2016-11-08 17:14

Tisztelt Mazda Autó!

2004, 100 kW, dízel 6-osom vacakol. 

Fehér füst jön belőle, amint kicsit melegszik a motor.

Az autó aljából, elviekben az állófűtésből.

Ráadásul az állófűtésem csak gondol egyet és magától üzembe lép,  leállítás után is hallom a motorját.

Hogyan tudnám kiiktatni?

Biztosítéka kéne, hogy legyen, de én nem találtam a motortérben. Vagy esetleg vannak máshol is biztosítékok?

Választ előre is köszönöm!

miros | 2016-11-07 12:07

Tisztelt Mazda-Auto,

Egy németországi autó előéletéről szeretnék érdeklődni, vásárlás előtt. Láttam a szervízkönyvet, de a legtöbb szervízt elvégző autóház már nem létezik ezért egy kicsit aggódok.

Az alvázszám: JMZGHA4E601426060

Óra állás: 93150km.

Válaszukat előre is nagyon köszönöm.

(ekkosh@yahoo.com)

huan | 2016-11-05 06:39 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Át tudnák vizsgálni az autómat, mitől lehet a korrekciós tényező 0?

Ha igen, hol végzik mindezt és mennyibe kerülne nekem?

Huba | 2016-11-04 21:23

Tisztelt fórum,Mazda-auto

 

Egy második generációs 6-os Mazda a kiszemelt példány,de van vele egy kis probléma,a kormány szervó bal-ra nem igazán segít rá.Külföldi fórumon olvastam róla hogy előfordulhat a szervó szenzora megadja magát,ebben a tekintetben olyan kérdésem lenne hogy hol tudok új alkatrészt vásárolni,vagy javítható az elekromos rásegítő? Ha önöknél van egy árat tudnának adni? Az auto 2009-es Mazda 6 Sport 2.0 CD.

 

Valamint a probakör után ugrált az alapjárat,a tulajdonos azt állítja hogy nem találkozott eddig a jelenséggel,elvitte szerelőhöz,akivel nem találtak semmit,nem jelentkezett a hiba és hibakódot sem találtak az autó kiolvasásánál. Esetleg lenne tipp hogy mitől lehet?

 

A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:44 huan részére

Ha egy Mazda márkaszervízben nem tudtak segíteni úgy, hogy ott volt az autó, akkor így messziről biztos nem tudunk mi se. A linkre nem jön be a tuningbox, de ha be is jönne, és nincs rajta azonosító, hát hogy tudnánk beazonosítani?

Ha rögzítve van a digitális rendszerben, és megkapjuk a forgalmi és lakcímkártya másolatot, akkor küldjük az anyagát.

huan | 2016-11-04 14:17

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Segítséget szeretnék kérni maguktól egy tuningbox-al kapcsolatban.
Vásároltam egy Mazda 6 2.0 MZR-CD DPF 89Kw -os dízel autót, amiben használtak egy tuningbox-ot, amit nem tudok azonosítani. A box már nincs beszerelve és szeretném a gépjárművet gyári állapotban használni, azonban van egy kis problémám. A helyi Mazda szervízben a diagnosztikai szoftverre kötve a járművet a porlasztók korrekciós tényezői mind 0 értékű, ami a szervíz szerint nem megfelelő. Frissítették az autó számítógépének szoftverét a legújabb gyári szoftverrel és használtam pár napot az autót, mert tanácsukra a számítógép "tanítja" önmagát ezekre a korrekciós tényezőkre. Nem tanította meg és továbbra is 0 minden érték.
A diagnosztikai szoftverrel "lakapcsolta" egyenként a befecskendezőket, hogy kiderítse melyikkel lehet gond. Az 1. befecskendező lekapcsolásakor lehetett a legkevesebb különbséget hallani a motor járásában, így arra következtetett, azzal lehet valami, de ha jól értem ez pont ellene megy annak, hogy 4db jól működő porlasztó legyen, mivel az egyik betegeskedik.
Abban kérném a segítségüket, hogy amennyiben lehetséges be tudnák azonosítani a box-ot? Ennek kiszerelése után hogyan állítható vissza a gyári érték? A korrekciós tényezők 0 értéke feltételez további "nem gyári" eszközt az autóban?
Mellékelve egy linket küldök, amiben a box-ról készült képek láthatóak.

https://www.dropbox.com/sh/9c3hnd7tge7no68/AABES9SuayHN6GBJzibNrmRXa?dl=0

Az autó előéletéről tudnának bővebb információval szolgálni, ha ide (benko@mazda-auto.hu) elküldöm az alvázszámot, km.óra állást,forgalmi engedély másolatot és lakcímkártya másolatot?

Köszönöm előre is a segítségüket!

mazda-auto.hu | 2016-11-03 14:44 Akita69 részére

Ez utalhat kezdetleges lendkerék problémára vagy befecskendező hibára. Az utóbbit mazda műszerrel lehet ellenőrizni a kuplungot a szerelőnek kellene megnézni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó