2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-22 16:46 toth0413 részére

Nagy valószínűséggel valamelyik olajlehúzó gyűrű ragadt meg, holnap küldünk pontos árat, valahol 350-450 eFt között lehet.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-22 16:43 Kecso79 részére

Rendben rendeljük, és ha megjött postázzuk,

mazda-auto.hu2 | 2016-02-22 16:42 maja79 részére

Először egy injektor tanítási eljárást kellene végigfuttatni, és ha az nem hoz eredményt, csak utána kell továbblépni. A 124-es értéket adó befecskendezőt kell bevizsgáltatni, és a vizsgálat eredménye után jön a következő lépés. Ha ki kell venni az injektort, mindenképpen ajánljuk az alátétek cseréjét, mert 400.-Ft darabja, de ha átég, sok problémát tud okozni.

Az RF7J van benne gyárilag, itt az RF8G nem jó, mert azt csak ha mind a négyet cserélik, akkor lehet betenni. Itt Békéscsabán tudunk megbízható bevizsgáló, és felújító partnert ajánlani, de valószínű, hogy máshol is vannak jó szakemberek.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-22 16:12 Szenyor részére

Az automata váltósoknál nincs előírva olajcsere.

Lexisama | 2016-02-21 15:20

Tisztelt Fórum!

GH-s Mazda 6 vételén gondolkozok, és érdekelne van-e valami ismert típushibája, amire érdemes odafigyelni. Hallottam a féktárcsa ütésről (igaz-e?), érdekelne a DPF ebben a típusban már kiforrott-e eléggé, ahhoz, hogy bátran megvehető legyen, vagy eltömődik, nem regenerál stb. Szóval bátran vehető a dízel, vagy ha nem, akkor mik az ellenérvek?

A kérdésem az első két szériás 6-os díezeleken alapszik, sajnos.

Köszöntem a fórum segítségét!

Kecso79 | 2016-02-21 10:54

Tisztelt mazda-auto!

Köszönöm válaszukat!

Akkor ha lehetséges én szeretnék rendelni 1 példányt a kezelési útmutatóból magyar nyelven.

Alvázszám: JMZGH14F681120085

Név: Kecskés István

Szállítási cím:Tiszakécske Fő út 100/A

Természetesen utánvéttel.

Előre is köszönöm.

Kecskés István

toth0413 | 2016-02-20 18:02

Az 1.8 benzines 2003 mazda 6  autómban egy motorfelújítást tervezek, mivel nagyon sok olajat eszik a kocsi. Kérdésem az hogy mennyibe fog megállni kb a felújítás ? Semmi füstölés, folyás, kopogás nincs. A kompresszió minden hengerbe 15,5 bár. 

maja79 | 2016-02-20 16:53

Sziasztok!T.Forumtarsak,T.Mazda-auto!Segitseget,tanacsot szeretnek kerni.2006-os 6-osrol lenne szo,RF7J,DPF,143 loero.Ha 8-10orat vagy tobbet all az auto,inditas utan ingadozik az alapjarat,majd kb.10 masodperc utan beall normalisra.Mazda szervizben csinaltattam diagnosztikat (az elso helyrol nem beszelek,de ha valakit erdekel hova ne vigye a mazdat a Dunantulon,neki megirom...)Masodikra jo helyen voltam,de azert az sem B.csaba ;-)...Na a lenyeg: minden jo,CSAK az egyik befecskendezo 124,masik 3 80 koruli.Nem tudom mit mernek vagy,hogy mik ezek az ertekek.Erdeklodnek,hogy tud-e valaki olyan helyet ahonnan nyugodtan vehetnek felujitottakat eredeti jegyzokonyvvel,vagy ahol rendesen felujitjak?Esetleg tudja-e valaki,hogy ebbe a tipusba pontosan milyen valo?RF8G1350,RF7J1350 ezek jottek elo a keresoben,olvastam “A”-srol, “B”-srol.Elore is koszonom a segitseget,valaszokat!Udv.F

maja79 | 2016-02-20 16:34

b

maja79 | 2016-02-20 16:33

b

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó