2024. November 26. Kedd - Virág
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:08 feer1981 részére
Szakembernek végig kell nézni az ABS senzorokat.
kovi2 | 2016-02-18 09:08
Tisztelt Szakértők! 2003 Mazda6 első fényszóróba milyen fajta izzók kellenek?Itt gondolok a tompított ,távolsági , és a ködlápára.Még az integrált ködlámpával kapcsolatban szeretném kérdezni , hogy csak vezető oldali világít, gondoltam a másik kiégett, levettem a fedelet és látom hogy nincs benne a foglalat, csak a lencse meg a hátlapján egy fém lemez és a vezeték,tehát az izzó rögzítéséhez szükséges fészek ,fül hiányzik .Létezik hogy gyárilag csak az egyik oldalon volt? Tudom valahogy pótolni ezt a részt? Válaszát előre is köszönöm.
Fecó | 2016-02-17 20:09
Asszem korábban valaki keresett ilyen GG lökhárítót..
http://www.autozube.hu/pages/shop/product_info.php?sid=&imp=Iharos&arukod=MZ2500000-7000&acs=LOK
Kecso79 | 2016-02-17 09:28
Tisztelt mazda-auto!
Olyan kérdésem lenne, hogy hol lehetne magyar nyelvű használati útmutatót beszerezni mazda 6 2008-2010-ig-hez.
Előre is köszönöm.
pusi65 | 2016-02-16 18:36 feer1981 részére
Ha a pattanás a kézifék kiengedését követő elindulásnál jön elő, akkor feltehetően beragad az egyik munkahenger, (fog a fék) mert a kézifék által működtetett tengely (féktuskóban) tűgörgős fészke szétesett-berohadt. Sajnos a tömítés mentén beázhat a rendszer – főleg nagynyomású mosás miatt. Hogy miért kellett ennél a típusnál megfordítva építeni – ahelyett, hogy lefelé állna (más Mazda estében) és a víznek kevesebb kedve lenne felfelé folyni – nem tudom. Ha mégsem ez az eset állna fenn, akkor elnézést.
pusi65 | 2016-02-16 18:23 mazda-auto.hu2 részére
Nem igazán értem: “Nem lehet olyan központosan befogni a padba, mint a saját tengelyén”. Ha jól értem féktárcsáról beszélünk, nem pedig fékdobról. Dobnál valóban központosítás a cél, hiszen 90 fok eltéréssel fut a felület. Tárcsánál viszont síkba tétel, olyan síkba, ahol az agyra felfekvéssel megegyező lesz az esztergagép felülete. A központosítás nem is annyira fontos. Viszont ha leszedés nélkül a tengelyen van forgatva az egész, akkor ki vagyunk téve a csapágy kopottsága miatti holtjátéknak, aminek eredményeként kétséges a síkban maradás az esztergálás ideje alatt. Sőt, egy deformált agy (volt már ilyen) is “elviheti” az erdőbe a munkafolyamat alatt. Egy minőségi esztergagép halmozottan pontosabb lesz, mint egy 1-2-300 ezret futott csapágy. Természetesen egy 0 km es rendszer nem fog lötyögni, de ott felszabályozni sem igen kell. :)
Na ez volt az én elméletem kb 25-30 felszabályozás tapasztalatából. Távol áll tőlem, hogy kekeckedjek, de tényleg kíváncsian várom a Mazda Szaki érvelését. Üdv :)
feer1981 | 2016-02-16 18:01
Üdv. Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni. Mazda 6 2.3 2003 évj. összkerekes járművet vásároltam ma. Hazaértem és két problémával szembesültem. Lassú gurulásnál óvatosan fékezek és a fékpedál visszarugdos mintha az abs bekapcsolna és közben zizegő hangot ad. Az út száraz és kb. 20 km/h - val mentem. A másik indulás után mintha az egyik kerék féke beragadna pattan és ránt egy nagyot. Mindkét probléma 10 ből 1 szer fordult elő. Valakinek esetleg ötlet?
agoston66 | 2016-02-16 14:43 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a segitségét.
Laci
mazda-auto.hu2 | 2016-02-16 13:45 gabi6891 részére
Nem jellemző a kerékagy hibája, ebben az esetben főleg nem, mivel ha ütne, azt fékezés nélkül is érezhető lenne. A leírtak alapján a legesélyesebb, hogy a nyereg kicsit szorul, és a felrakott tárcsák a túlmelegedés miatt deformálódtak, ezért kellett cserélni. Második gyakori eset, rosszul van felrakva a tárcsa. A harmadik, hogy nem megfelelő kenőanyagot használnak az összeszerelésnél, mert más kell a csuszkákhoz, és más a betétekhez, egy a közös bennük, hogy mindkettő teljesen speciális, kizárólag fékhez való paszta. A fékek javítását, betétek cseréjét stb. egyébként se szabad csak szakembernek végezni!
Féktárcsát esztergálni azoknál a gépkocsiknál, amelyeknél 200 km/óra feletti a végsebesség, kizárólag csak a saját tengelyén javasolt. Nem lehet olyan központosan befogni a padba, mint a saját tengelyén, ezért már mi legalább 15 éve csak a saját tengelyén esztergáljuk az első féktárcsákat.
Hiro | 2016-02-16 11:58 gabi6891 részére
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda&grp_id=W1&cat=AEGV07&blk_id=3300A
Itt megtalálod amit keresel és van egy http://alkatresz-diszkont.hu/ nevű webshop ott meg is tudod rendelni