2024. November 26. Kedd - Virág
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA HAKAZE
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Borla | 2016-02-15 21:22 gabi6891 részére
Vadi új jó nevű féktárcsával, melyeket párban cseréltem, jártam úgy, hogy annyira ütött, hogy majd’ szétrázta az autót. Delphi volt és egy Lanciára tettem. Mind a kettő gyári új állapotban, ütött, mint a nagyharang. Egy kín volt vele fékezni. Az ilyen jellegű hibára jellemző, hogy finom/közepes fékerőnél dominál. Ha keményen fékezel -persze nem blokkolásig, de igen keményen – akkor kisímul, nem ráz annyira. Emeld meg az autót és forgasd kézzel a kereket, majd kérj meg valakit, hogy nagyon óvatosan kezdje nyomni, csak kézzel akár, a fékpedált. S forgasd a kereket folyamatosan. S figyeld, körkörösen fog-e, vagy szakaszosan. Létezik olyan szabályzási metódus, amikor a helyén, az agyon szabályozzák a tárcsát. Az mindenképpen megoldja a hibát, akát a tárcsa saját ütése, akár agyhiba – habár utóbbira szerintem igen kisi az esély. A gyári új tárcsak is lehet kaka, sajnos alig van már cég, amelyik nem kínában gyártat. Arra meg egy lyukas garast sem tennék, az rendben van, tökmindegy, milyen menő név alatt futtatják. A kínaival 80%-ben csak szívok, bármi is legyen az. Sajnos van elég…
6-s Mazdámra Textart javasoltak két éve itt a csabaiak, s nem bántam meg, az terljesen rendben van.
gabi6891 | 2016-02-15 20:55
Sziasztok,
Egy 2006-os Mazda6 kombi fékproblémáival kapcsolatban írnék, és kérném a segítségeteket.
Kezdődött tavaly augusztasban autó vásárláskor. Éreztem tesztkör alatt hogy egy picit rezonál a fék, előtte az autó fél évet állt, gondoltam sebaj egy szabályzás és új betétek megoldják a problémát. Ez megtörtént a rázkódás elmúlt, majd 3 hét múlva ismét előjött. Majd egyszer ismét abba maradt, majd 2 hónapig tünet mentesen használtam az autót! Eljött a tél felraktam a téli gumikat amik 15” os felnin vannak (nyári 17”), és egyre hevesebben elkezdett rázni ahogy egyre több km-ert ment az autó. Itt gondoltam megérett a cserére a féktárcsa biztos rossz minőségű. Kapott 2 új első tárcsát betétekkel, ez is 2 hétig bírta és a rángás nagyon visszajött. Erre az egyik szerelőm azt mondta a kerékagy a hibás, biztos kátyút fogott egyszer az autó, túl vagyok edíg 1 beszerezhetetlen kerékagy cseréjén (jobb oldali) a rángatás nem múlt el. És egyre bizonytalanabb vagyok benne hogy a bal oldali csere meg fogja oldani a problémát! Ezt a rángatást pedíg úgy kell elképzelni hogy egy 80kmh -os fékezésről azt hinném darabjaira pereg a futómű és az autó… :(
Egyenes jó minőségű uton nem rezonál az autó, nem húz egyik irányban sem csak fékezésnél jön elő…
A tanácsot és véleményt abban szeretném kérni hogy a kerékagy doformációja okozhatja e Csak fékezéskor a rezonálást… vagy kizárt.? csak hogy fussak e még 1 kört egy bal oldali első kerékagy + csapágy beszerzésével.. és cseréjével.
Vagy milyen más problémák lehetnek amik okozzák a hibát?
Előre is köszönöm!
agoston66 | 2016-02-15 18:50
T.Mazda Autó!
A tanácsodat szeretném kérni. Mazda 6 Sport 2.0 CD TE vásárlása elött állok. Az eladó elmondása szerint ,szakadt vezérművel vásárolta.Nem márkaszervizben ,de mindent kicseréltek és azóta 2000km ment vele.Szerinted mire számithatok mire kell figyelni.Természetessen vásárlás elött szervizben átvizsgáltatom.
Üdvözlettel: Laci
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:27 dpf_killer részére
Erről mi nem kapunk egyértelmű információt, a gyártó akár gumi, akár felni esetén is jogosult változtatni.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:25 Kecso79 részére
Szét lehet szedni a lámpát, és ki lehet szárítani, de nincs garancia rá, hogy többet nem jön elő a párásodás, és állítólag ez normális jelenség.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:20 mazda1985 részére
A garai@mazda-auto.hu cimre kérnék egy forgalmi és személyi másolatot, vagy ha nincs még megvéve, egy kilóméter óra állást.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:18 henka13 részére
Ha kapok a garai@mazda-auto.hu címre egy forgalmi és személyi másolatot, a teljes előéletét elküldöm.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 14:12 kovi2 részére
Az olaj jó, nem kell lecserélni. Sajnos elég nehéz követni a jelöléseket, mert mi például Castrolt használunk, és a durván 2010-ig gyártott DPF-s kocsikba csak C1-es olajat lehet tenni, az utána gyártott DPF-esekbe pedig már 0W-30 C3-ast. Ugyancsak a C3-t használjuk a korábbi síma dízelekbe és benzinesekbe egyaránt, mert megfelel a gyári előírásnak. A befecskendező alatti tömítés bruttó 508.-Ft/db, az a “szimering szerű” az csak a DPF-es motoroknál cserés, ennél nem, viszont néha cserélni kell nyomócső tömítést, ami bruttó 5.611.-Ft/db, és a szelepfedél tömítést amu utángyártotból 4.550.-Ft/db, gyáriból 9.000.-Ft/db.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 12:34 Robot részére
Kérnénk egy forgalmi és személyi másolatot, vagy kilóméter állást.
Ha van névre írt forgalmi, azt a garai@mazda-auto.hu címre kellene küldeni.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 08:51 baniko1 részére
Négy méret van, a standard, első túlméret 0,25, második túlméret 0,5 és a harmadik 0,75. Utángyártottban létezik még 1,0 is, de mi ezt már nem használjuk.