2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fleto24 | 2015-08-06 17:22 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt mazda-auto!Esetleg ezekre az alkatrészekre tudna nekem árajánlatot küldeni?Az is érdekelne,hogy szervízben mikor járt az autó és mennyi volt a km-óra állás.A segítségét köszönöm szépen.Alvázszámom:JMZGG82L601722280

mazda-auto.hu2 | 2015-08-06 15:39 szucsfe részére

Dugattyú, vagy hajtókar törés esetén pl. nyilván nem lehet tovább menni, de pl ha a turbónak letörik egy lapátja, vagy meghal az egyik befecskendező, az is okozhat ilyet. Elektromos, vagy jeladó probléma azért nem valószínű, mert az nem jellemző, hogy csattanjon. Sajnos így csak találgatni lehet.

szucsfe | 2015-08-06 15:05 mazda-auto.hu2 részére

Létezik olyan belső alkatrész, amelynek a törésével el lehet menni több km -t? Esetleg dugattyú lyukadás? Befecskendező szelep? Vagy ezeknek lett volna előjele? Van olyan jeladó, aminek a meghibásodása okozhat ilyen hibaképet, és a hibajelző nem gyullad ki? Vagy elektromos hiba kizárható?

mazda-auto.hu2 | 2015-08-06 14:39 adam0325 részére

Külön rendelhető a kártya és a kulcs, a kártya bruttó 55.102.-Ft, a kulcs pedig bruttó 21.650.-Ft.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-06 14:26 szucsfe részére

Ha nem volt hirtelen visszaváltás, és szépen csak "gurult" az autó, akkor nem valószínű, hogy átugorhatott a vezérlés, sőt szinte kizárható. Nyilván hallani kellene, de akkor inkább valami belső törés, de azt csak megbontás után lehetne megmondani, hogy mi.

adam0325 | 2015-08-06 14:08

Tisztelt Autó-Expanzió Kft! Érdeklődnék, hogy egy kulcskártya pótlása mennyibe kerülne 2006 évj. 2.0D Key-Less go mazdához. Valószínű, hogy elveszett. Nem találjuk sehol. A másik meg van. Előre is köszönöm válaszát. JMZGG14R661644339

szucsfe | 2015-08-06 13:35 mazda-auto.hu2 részére

Ön a leírtak alapján mire tippelne? A vezérlés el tud ugrani egyenletes tempónál is? Közre játszhat az is, hogy amikor ez történt, akkor már 650km -t tettünk meg vele egy huzamban, motor megállítás nélkül? Mi lehet még a probléma? Semmi rendellenességet nem lehetett tapasztalni előtte, se füst, se zaj, semmi. A fogyasztás is teljesen rendben volt.

vargaistvan | 2015-08-06 11:00 adam0325 részére

Sajnálom, de "árkérdésekre" nem áll módomban válaszolni, alvázszám alapján az Autó-Expanzió Kft. (mazda-auto2) segíthet.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-06 08:41 lizikego14 részére

Csak mérésekkel tudnánk megállapítani a pontos hibát. A vákum rendszert kellene ellenőrizni.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-06 07:52 tutu37 részére

Gratulálunk, és balesetmentes közlekedést! 2013.07.22-én volt szervizben, akkor 49.400 km volt az autóban. Az olajcsere mindenképpen aktuális. Alvázszám alapján nem érintett visszahívásban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó