2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vargaistvan | 2015-08-05 09:12 Atis256 részére

Atis256: Az Autó-Expanzió Kft. nevében nem áll módomban válaszolni, de mivel megszólításra kerültem, magánszemélyként a válaszom igen, azaz használható ez az olaj. A kapcsolhatóságot valószínűleg a tengelykapcsoló állapota is befolyásolja. fleto24: Több MPS-es barátomnál is a hatodik fokozat fogaskerékpárja , és a tengelyek cseréje oldotta meg a problémát. szucsfe: Egyik ismerősöm esetében elmondása alapján egy teljesen fellazult befecskendező okozott ilyet, de egy másik ismerősöm szerint a horvát gázolaj (ott tankolt) nem megfelelő cetánszáma okozott a motorjában komoly károkat. Ezek csak lehetőségek, sok minden más is lehet.

szucsfe | 2015-08-05 06:34

Sziasztok! Kint maradt az autóm Horvátországban (2004-es RF5C). Kényelmes, egyenletes 130-140 -el mentünk a pályán, amikor egy kis rántást lehetett érezni, meg egy kis csattanó hangot, és onnéttól kezdve kerepelő hang, rázkódás, semmi erő. Megy az autó, mert sajnos mennem kellett vele még kb 10 km-t a következő lehajtóig. Mi okozhat ilyen jelenséget? Ha a vezérlés elugrik az lehet? Abban az esetben nem veri össze a szelepeket? Adjatok tanácsot légyszi! Köszi!

tibor81 | 2015-08-01 17:40

Tisztelt mazda auto. Tanácsot szeretnék kérni vagy valami megoldás 2,0 dízel mazda 6 121le reggelente indítás után van egy kis keregős hangja kocsinak picit rángat gáz adásra míg teljesen be nem melegszik 2-3 fokozatban nincs rángatás,napokban volt résolaj mérés meg regenennállást az 1 es porlasztó kicsit eltérő értéket mértek de még a határértéken belül van a többinek egyforma az értéke volt cserélve gázolaj szürő és 15000km előtt nyomás szabályzó szelep cserélve,előre is köszönöm válaszát.

fleto24 | 2015-08-01 15:12

Sziasztok!1 hónapja vettem egy mazda 6 mps-t 2007 es évjárat.190000km van benne.nagyon megvagyok vele elégedve,de lenne pár kérdésem.A 6.sebességfokozatban 90-120km/h tempónál beremeg az autó és nem tudom mitől van,amúgy nagyon tökéletesen működik.A másik kérdésem az lenne,hogy indításnál kerregő hangot ad 1mp-ig és utána semmi hang nincs.Mitől lehetnek ezek a problémák és mennyire kell belenyúlnom a pénztárcámba?A segítséget előre is köszönöm.

Atis256 | 2015-07-31 11:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Varga Úr! Egy régebbi fórumos hozzászólásban már előkerült a nehezebben járó váltó, olajcsere után. Igaz az egy 5 sebességes 2004-es Mazda 6-os kapcsán volt. Akkor Ön az Castrol Syntrax Universal Plus-t (75w-90 GL4-GL5) ajánlotta. Ez gondolom alkalmas lehet a szóban forgó 2007-es 6 sebességes Mazda 6-ba is. A sebességbe rakás utáni megindulás megoldódhat az olaj cseréjével, vagy ennél kopás miatti ok a jellemző?

mazda-auto.hu | 2015-07-31 08:20 Atis256 részére

Viszonylag gyakran előforduló helyzet. A váltó és a tengelykapcsoló folyamatosan kopik, viszont a gyárban, az autó újkorában a váltóba beleöntött hajtóműolaj is folyamatosan hígul elhasználódás közben, ezért nem feltétlenül a friss, és az elhasznált gyárihoz képest valószínűleg vastagabb olaj hibája az említett tapasztalat. 75w-90-es hajtóműolaj kell bele GL-4, GL-4-GL-5 . Ettől függetlenül érdemes más olajat kipróbálni, de nem garantált a változás.

McBJani | 2015-07-31 03:33

Sziasztok! Venni szeretnék használtan gyári hátsó szárnyat a 2002-es szedánomhoz egy ferdehátúról. Érdeklődnék, hogy van-e különbség a 4 és 5 ajtós csomagtérajtó formája között? Illeszkedne az autómra a szárny? Üdv.:Jani

Atis256 | 2015-07-30 20:36

Tisztelt Varga Úr! Segítséget szeretnék kérni, váltóolaj csere ügyében. 2007-es dpf-es 143Le-ös, 6 sebességes MAzda 6-ban szeretnék váltó olajat cserélni. A kocsiban 140ezer km van és 100ezernél volt benne váltóolaj csere. Az olajat Mazda szervízben cserélték. Azóta hidegben, de még hűvösben is nehezen működik az 1-es és 2-es sebesség fokozat. Ami a legkellemetlenebb, hogy indítás után, ha berakom sebességbe, akkor a kocsi egy kicsit megindul. Ha a motor teljesen átmelegszik a váltó már kezelhető, de nem tökéletes. Azt gondoltam, hogy a 40ezer alatt betörik az olaj, de sajnos még mindig ilyen. Tudom, hogy mindenki más olajat favorizál, de ezért kérném egy tapasztalt Mazdás szakember segítségét, milyen olajat ajánlana a kocsihoz. Segítségét előre is köszönöm! Tisztelettel: Attila

Norebee | 2015-07-29 23:24 takkert részére

Hello. Vedd le a motor burkolatot, a szervo tartaly mögött van felül egy vakuum szelep, amire 2 vakuumcső megy rá! Az okozza a p2009-es hibakodot! Én bontottan vettem egyet, tökéletes!

takkert | 2015-07-29 20:58

Tisztelt Mazda Auto! Van egy 2005-ös Mazda 6 2.0 diesel 121LE autóm. A motor hiba és a kipörgésgátló visszajelző lámpája folyamatosan világít. P2009 hiba kódot ad ki ( Szívócső működtető vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor) ) az mit jelent? Az autóba 158000 km van.Válaszát előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó