2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda Takeri, az új Mazda6.
MAZDA HAKAZE
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:50 Meet2Domain részére
Mindenképpen gyári műszerre kell tenni, az automata váltónak külön vezérlőegysége van, így elméletileg kiolvasható a hiba, de egyébként mástól is lehet.
Nálunk ez 6.600.-Ft+ÁFA, de időpont egyeztetés szükséges.
mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:45 McBJani részére
Érintett!
Be kell jelentkezni, adunk időpontot, és kicseréljük.
Természetesen ez ingyenes.
mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:40 hobo123 részére
Szervizakció volt rá, de csak a gépkocsi 8 éves koráig.
Minden márkaszerviz ingyenesen cserélte.
Az ára most is akciós, mert bruttó 14.722.-Ft
hobo123 | 2015-07-17 07:57
Tisztelt Mazda Autó!
Érdeklődnék, hogy kaphatok-e egy kis információt a szervocső kidörzsölödéses problémával kapcsolatban?
Mazda6 2004évj. RF5C
Köszönettel: Gál István
McBJani | 2015-07-16 21:51
Tisztelt Mazda Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autóm 2002-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG12F231103440
Ha érintett, mi a teendőm?
Várom mihamarabbi válaszukat!
Tisztelettel: János
Meet2Domain | 2015-07-15 16:08
Tisztelt Fórumozók!
Autóm (Mazda6 2.3 AWD GT Sportkombi) pár napja produkálja a következőket:
Indítás pöccre, gyönyörű alapjárat, fordulatot gázadásra veszi. Indulás után viszont rángat (szerintem az automata váltó), magasabb fokozatokban is, kpogásszerű hangok kiséretében. Ezt pár száz méteren keresztül csinálja, aztán a jelenség megszűnik, hibátlanná válik minden. Legközelebb akkor jelentkezik, ha min. 2-3 órát állt az autó. Természetesen ilyenkor nagyon kíméletesen megyek az autóval, finom gyorsítás, lassú kihúzatással.
Váltó olajban csere óta kb. 25 eKm van, a cserénél nem voltam jelen, nem tudom, hogy az miként történt, gyári olajjal lett feltöltve. Olajszintet ellenőriztem (alajárat, P fokozat) az rendben van.
Tisztelettel várok ötleteket, tippeket, mi lehet a baj, és mi a megoldás!
mazda-auto.hu | 2015-07-07 08:02 csego részére
Célszerű lenne a befecskendező alátéteket cserélni, bár a növekvő olajszint nem jellemző, ha azok nem tömítenek. Valójában egyébként nem tekinthető rendellenesnek a motorolaj szint ilyen mértékű emelkedése, ha gyakrabban van városban is használva az autó, és a szűrő hatásfoka sem olyan, mint újkorában. Diagnosztikai vizsgálattal esetleg kideríthető, van-e más probléma.
csego | 2015-07-06 08:46
Tisztelt Mazda-autó, tisztelt fórumozók!
Szeretném megosztani a problémámat, hátha tud segíteni valaki.
Nekem egy 2006-os Mazda 6-osom van, DPF-es. A probléma az, hogy sűrűn regnerelás a kocsi (fogyasztásból látni), illetve sokáig. Ez azt jelenti, hogy olyan 150km-enként és van, hogy 50-60 km-en keresztül. Az olajszint 10.000km után már a maximum felé közelített erősen. Most cseréltettem olajat. A fogyasztása magas, 7l/100km, és ennek 80%-a városon kívüli kb. Innen indultki a nyomozás. Elvittem egy részecskeszűrő tisztításra, de ott azt mondta a szerelp nincs semmi baja a szűrőnek, rámértek, szerintük a turbóval lesz gond, mert erősen fütyül, illetve szerinte olajos a kipufogó, belenyúlván. Én is megnéztem, kormosnak kormos, de nem tudom ez lehet olajtól. Egyébként lehet kormos, nem kéne a szűrőnek megfognia a kormot, vagy annyira azért nem szűr?! Leszedték a turbóra menő szívőcsövet, amivel a légszűrőház van összekötve. Ez a cső el van szakadva a csatlakozásnál. Az szeretném kérdezni emiatt lehet az, hogy sűrűn regenerál a szűrő? Ha nem, akkor mitől lehet? A turbóra ránézett a szerelő, szerinte nem olajos illetve nem is mozog jobban a tengely, mint kéne, persze ez nem jelenti azt, hogy így is van. A szűrőre tippeltek még, hogy egy része már károsodott és ezért csak egy része működik, de nekem az a gyanús, hogy ugyanolyan gyakran regenerál akkor is, ha csak hosszú távon megyek illetve akkor is, a városban is.
Köszönettel: Horváth Zoltán
hobo123 | 2015-07-06 08:07
Bocsánatot kérek, persze hogy nem fékcső, elnézést. A szervo tartályából fogy az olaj heti szintű utántöltésre szorul. Köszönöm
mazda-auto.hu | 2015-07-06 07:54 Adrian1984 részére
1. Köszönjük szépen.
2. Nem kettős tömegű a lendkerék.
3. Nem érintett.