2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda Takeri, az új Mazda6.
MAZDA HAKAZE
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-07-06 07:51 hobo123 részére
Fékcső? A szervókormány csöve inkább előfordul. Nem hiányzik ATF folyadék a szervószivattyú tartályából?
Adrian1984 | 2015-07-05 19:58
Tisztelt Mazda-Auto, Kedves Fórumozók!
Először is gratulálok e remek oldalhoz, valamint a sok segitő hivatalos válaszhoz!
Másodsorban arról szeretnék érdeklődni laikus tulajdonosként, hogy a 2004. évjáratú, 1.8-as benzines Mazda 6-os tartalmaz-e kettőstömegü lendkereket (mumus-alkatrész).
Harmadsorban arról is szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGG128241224564 alvázszámú (egyébként a fenti autó) Mazda érintett-e a légzsák visszahivásban? Az autót egyébként hivatalos Mazda kereskedésben vásároltam használt autóként, valamint a vásárlás utáni átvizsgálást és szervizt is ott végeztettem el, igy elvileg (már) rendelkezik digitális szervizkönyvvel.
Köszönettel! Péter
hobo123 | 2015-07-02 08:15
Tisztelt Mazda-auto!
Úgytűnik az én autómat is utólérte a fékcső kidörzsölős mizéria. Az érdekelne, hogy hol is keressem én ezt a csövet mert alúlról hiába kuksizom nem veszem észre mert minden olajos. Kell e valamit cserélni illetve lehet e házilagosan javítani ?
2004évj RF5C motor.
Köszönettel : Gál István
mazda-auto.hu | 2015-07-02 08:01 BobbyEwing részére
Az utólag megvásárolható, úgynevezett Sport lökhárító burkolatnak kissé más alakú a két "ködlámpa" nyilása, mint a normál lökhárítóé. Egyébként mindhárom karosszéria kivitel első lökhárítója megegyezik.
Mivel a lökhárító burkolat alső középső hűtőnyílása mögött a dízelekben egy légterelő is elősegíti a köztes hűtő levegővel ellátását, ezért a ködlámpa szettben nincs különbség a dízel és benzines között. Ettől függetlenül a ködlámpa keretet a lámpa mellett meg lehet nyitni (vágni). Így is esztétikus, és stabil marad, mert a vertikálisan a lámpa a keret széléig ér, így az megfelelően tartja.
BobbyEwing | 2015-07-02 01:25
Tisztelt Fórumozók és Mazda Autó!
Köszönöm szépen a válaszokat a ködlámpával kapcsolatban. Meg kell valljam nem hagy nyugodni a dolog. Nagyon szeretnék az autómba ilyen lökhárítóba építhető ködlámpát. Nagyon jól nézne ki. Esetleg nincs valakinek ötlete hogy hogyan lehetne kivitelezni? Valami köztes megoldás? Úgy hogy legyen is ott ködlámpa és az intercoolet hűtő is kapjon levegőt. Várom az ötleteket. Köszönöm.
Üdv: Egy MazdaFan
mazda-auto.hu | 2015-06-29 09:54 Ricsie részére
Igen, érintett.
mazda-auto.hu | 2015-06-29 09:51 maja79 részére
A remegés akár befecskendezési probléma is lehet, míg a búgást, zúgást egyszerű esetben a légszűrőház rezgése, vagy egy nem tökéletesen passzoló levegőszűrő is okozhatja. Persze komolyabb gond is előfordulhat.
Ricsie | 2015-06-28 16:43
Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődöm, hogy az autó érintett-e a légzsák visszahívással kapcsolatban?
JMZGG14T231144539
Köszönettel.
maja79 | 2015-06-27 09:05
Üdv. Mazda-auto,Sziaszstok!Van egy kis gond a 6-osommal /2006,143 LE,DPF-es/.Kerem ha valaki tud segitsen,vagy adjon ötletet."Röviden"leirom a törtenetet. Alapjaraton picit benyomtam a kulungpedalt es eleg jol "luktetett",kb.feluton csörgött-zörgött,teljesen benyomva alajarat picit megemelkedett,enyhe bugasssal. Motor allohelyzetben alajaraton gyönyöruen jart,viszont ahogy emeltem a fordulatot kb.1200-nal eleg vadul razott,felette megint gyönyöruen jart.Menetközben picit rezgett az egesz auto mindegy hogy 50-nel vagy 150-nel mentem,idegen eszre se vette volna,de en mar par ezret belehajtottam,tudom,hogy nem ilyen volt. Szerelötöl-szerelöig...,mindenki ravagta,hogy lendkerek. Nincs mas gondoltam,csere. Kuplungtarcsa,szerkezet,kinyomocsapagy,lendkerek,valto olaj cserelve.Mazda szervizben,becsuletes-hozzaertö szakemerek csinaltak ;-).Valoban mind megerett a cserere,viszont: 1200nal allo helyzetben ugyanugy raz,menetközben ugyanugy rezeg,picit benyomott kuplungpedallal ugyanugy "luktet",teljesen benyomva ugyanugy bug es megemelkedik a fordulat,feluton a csörges-zörges megszunt. Jött helyette mas: valtaskor,mikor gaz fel-kuplung be es visszaesik a fordulat,furcsa hangot hallani ami elötte nem volt.Mintha valami öntöttvas csöben vagy vödörben zörögne valami arra az 1-2 masodperce mig sebesseget valtok,1töl-6-ig lehet hallani.Befecskendezök,futomu,lengescsillapitok,fekek "geppel" ellenörizve mazda szervizben es autoklubban is.Elöre is köszönöm a segitseget es az ötleteket.Udv. Feco
mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 10:53 Fecó részére
A dízelhez másfajta a keretet, nem zárt hanem rácsos, és úgy alakították ki, hogy az intercooler kapjon hűtést.