2025. Március 18. Kedd - Sándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Norebee | 2015-04-22 07:52
Tsztelt Mazda-auto!
2005. év Mazda 6 2.0 diesel 89 kw, nem dpf-es még!
Hibajelenségem: hidegen indulva 1-1.5 km után munkahelyre érve leállítva az olajsapkát letekerve azon az olajfilmen ami a sapka alján van szürkés lecsapódás, kicsapódás látható! A motor bemelegedése után ez eltűnik a sapkáról, melegen nem látom!
Az autó motorja talán kicsit jobban "kalapál" mint előtte! Az olajsapkát letekerve kartergázt tapasztaltam járó motornál hidegen-melegen egyaránt, ami nekem elég nagynak tűnik! Az olajsapka alján azt letekerve eddig nem nagyon tapasztalt koromszemcséket látok, mely feltűnt nekem! (Nem egy-két szemcse)!
Mást nem tapasztaltam csak a jobban kopogás! Mi okozhatja a fenti tüneteket, kiülést? Lehet átégett tűzkarika miatt? Vizem nem fogy, nem szennyezett! Engem a magas kartergáz zavar legjobban!
LeKlein | 2015-04-22 07:51
Két elektronikai probléma szokott elő jönni de nem állandó jelleggel ezekben kérném segítségeteket/véleményeteket:
Anyós ülésen ha ül valaki néha villog a légzsák lámpa majd egy idő után folyamatosan világít.
Másik a középkonzol feletti csík kijelző pár indítás után krix kraxokat ír ki de ha átváltok az órára vagy a fogyasztásra akkor megjavul.
Van ötlet hogy ezeket mi okozza? Oxidált kábelek?
Köszi a válaszokat!
emandel | 2015-04-20 19:56 A-Gianni részére
ez a legjobb, a 2007-es évjárat: a dízelben benne van gyárilag a webasto kályha!
emandel | 2015-04-20 19:54 Jani123 részére
OK, köszi, szívesen megnézem. Címem: emandel97@gmail.com
soulgramd | 2015-04-20 09:54 szucsfe részére
Hali!
Nézesd meg a féknyergedet. Nekem akkor csinálta, amikor berohadt. Nyikorgás után kb 2 hónapra teljesen beállt. Uyganez volt a jelenség!
Jani123 | 2015-04-19 21:32 emandel részére
emandel | 2015-04-17 20:50 Jani123 részére
Szia, nagyon köszönöm a leírást és kíváncsian várom a fotókat. Szívesen küldenék neked privátban e-mail címet, de nem találtam rá itt a fórumon megoldást. Ha van, segíts, ha nem, akkor a fotókat egy dropbox, onedrive, stb. linkkel tudod hozzáférhetővé tenni. Csupán nem szeretném, ha pár nap alatt tele lennék kéretlen levelekkel.... Sajnálom, ami a bluetooth-oddal történt, még nem hallottam ilyenről. Kíváncsian várom a fejleményeket. Minden jót!
szucsfe | 2015-04-17 10:46
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a M6 kombim bal első fékje felől csikorgó hang hallható, de csak balra ívelő kanyarban, és viszonylag lassú sebességnél (kb. 60 -70 km/h -ig)?
Köszönöm!
Jani123 | 2015-04-16 17:46
Jani123 | 2015-04-16 17:33 emandel részére