2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Norebee | 2015-04-22 07:52

 Tsztelt Mazda-auto!

 

2005. év Mazda 6 2.0 diesel 89 kw, nem dpf-es még!

Hibajelenségem: hidegen indulva 1-1.5 km után munkahelyre érve leállítva az olajsapkát letekerve azon az olajfilmen ami a sapka alján van szürkés lecsapódás, kicsapódás látható! A motor bemelegedése után ez eltűnik a sapkáról, melegen nem látom! 

Az autó motorja talán kicsit jobban "kalapál" mint előtte! Az olajsapkát letekerve kartergázt tapasztaltam járó motornál hidegen-melegen egyaránt, ami nekem elég nagynak tűnik! Az olajsapka alján azt letekerve eddig nem nagyon tapasztalt koromszemcséket látok, mely feltűnt nekem! (Nem egy-két szemcse)!

 

Mást nem tapasztaltam csak a jobban kopogás! Mi okozhatja a fenti tüneteket, kiülést? Lehet átégett tűzkarika miatt? Vizem nem fogy, nem szennyezett! Engem a magas kartergáz zavar legjobban!

LeKlein | 2015-04-22 07:51

Két elektronikai probléma szokott elő jönni de nem állandó jelleggel ezekben kérném segítségeteket/véleményeteket:

 

Anyós ülésen ha ül valaki néha villog a légzsák lámpa majd egy idő után folyamatosan világít.

 

Másik a középkonzol feletti csík kijelző pár indítás után krix kraxokat ír ki de ha átváltok az órára vagy a fogyasztásra akkor megjavul.

 

Van ötlet hogy ezeket mi okozza? Oxidált kábelek?

 

Köszi a válaszokat!

emandel | 2015-04-20 19:56 A-Gianni részére

 ez a legjobb, a 2007-es évjárat: a dízelben benne van gyárilag a webasto kályha!

emandel | 2015-04-20 19:54 Jani123 részére

 OK, köszi, szívesen megnézem. Címem: emandel97@gmail.com

soulgramd | 2015-04-20 09:54 szucsfe részére

 Hali!

 

Nézesd meg a féknyergedet. Nekem akkor csinálta, amikor berohadt. Nyikorgás után kb 2 hónapra teljesen beállt. Uyganez volt a jelenség!

 

Jani123 | 2015-04-19 21:32 emandel részére

Javaslom csinálj egy freemail-t, vagy egy gmail-t. Ott össze tudunk jönni, és ha Budapesti vagy akkor szerintem egyszerűbb ha összefutunk, és személyesen megnézed. Mégiscsk jobb mint a fotó. De ha az nem ok, akkor marad a fotó.

emandel | 2015-04-17 20:50 Jani123 részére

 Szia, nagyon köszönöm a leírást és kíváncsian várom a fotókat. Szívesen küldenék neked privátban e-mail címet, de nem találtam rá itt a fórumon megoldást. Ha van, segíts, ha nem, akkor a fotókat egy dropbox, onedrive, stb. linkkel tudod hozzáférhetővé tenni. Csupán nem szeretném, ha pár nap alatt tele lennék kéretlen levelekkel.... Sajnálom, ami a bluetooth-oddal történt, még nem hallottam ilyenről. Kíváncsian várom a fejleményeket. Minden jót!

szucsfe | 2015-04-17 10:46

Sziasztok!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a M6 kombim bal első fékje felől csikorgó hang hallható, de csak balra ívelő kanyarban, és viszonylag lassú sebességnél (kb. 60 -70 km/h -ig)?

Köszönöm!

Jani123 | 2015-04-16 17:46

Kedves Mazda-Auto.hu! Bekövetkezett a bekövetkezhetetlen. :-) A 2013-as mazda 6-osomban elromlott a Bluetooth rendszer. Amikor felbútol a fejegység, akkor egy olyan üzenetet kapok, hogy: "starting up the bluetooth handsfree system please wait!" Egy darabig ez látható, majd etünik de sajnos ezután nem működik, és amikor az audio van kiválasztva, ott is halványszürkén látható a bluetooth rendszer, magyarán opcióba sem adja. Ugyanez az üzenet jelenik meg akkor is amikor a hangutasítás rendszert szeretném működtetni. Ezzel párhuzamosan az USB-re dugott pendrive-ot sem ismeri fel. A kérdésem, hogy találkozott e ezzel a jelenséggel, van e reset lehetőség, illetve szoftver frissítéssel meg lehet e oldani a dolgot, vagy csak a rádió és bluetotth panel csere segíthet? Segítségét előre is köszönöm.

Jani123 | 2015-04-16 17:33 emandel részére

Én úgy oldottam meg, hogy a gyári nikecellből kivágtam a kerek részt ami a pótkerék helyére ült be. Mivel a pótkerekem magasabb lett mint a gyári, ezért a maradék nikecell alá, a pótkerék két oldalára, 2 cm vastag polisztirol anyagból kivágtam egy egy oda kívánkozó formát, ezzel megemelve a gyári nikecell darabot. A nikecell csomagtartóba eső része alá pedig, egy centi vastag polisztirolt raktam. A pótkerék közepére rétegelt lemezből kivágattam egy " buditetőt" ami beleillik a pótkerék belső gyűrűjébe, és ezt letapétáztam selyemfényű fekete ömntapadós tapétával. Miután így megcsináltam a padlószőnyeg tökéletesen síkba került és nem süpped be sehol. Ha adsz egy elérhetőséget tudok fotót küldeni. Amúgy ez sok melónak hangzik, de valójában a "buditetőn" kívül 2 órányi munkáról beszélünk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó