2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-04-15 11:02 A-Gianni részére

 Leginkább ajánlott egy hivatalos Mazda márkaszervizben diagnosztikát, átvizsgálást végeztetni. Ott nagyobb eséllyel ki lehet szűrni a kettős tömegű lendkerék, kuplung, befecskendezők esetleges hibáit, korábbi javítások nyomait. Ha az eladó beleegyezik, akár egy endoszkópos olajszivattyú vizsgálat is beleférhet. Ez utóbbi fontos lehet. A motorok között nincs különbség.

szucsfe | 2015-04-15 09:36

Tisztelt Szakértő!

Abban az esetben, ha az autóm alvázszám szerint beleesik egy 2008 -as visszahívási akcióba, akkor az honnét tudom meg, hogy már el lett -e végezve? Ha esetleg nem, akkor azt most is el tudom végeztetni az autón a visszahívási akcióban leírtak szerint, díjmentesen?

Köszönöm!

A-Gianni | 2015-04-14 12:40

Üdv Mazda -Autó
Vásárolni szeretnék egy 2006-2007-es MAZDA 6 diesel, kombi, autót. Tudna adni hasznos tippet mire kéne odafigyelnem, megnéznem hogy ne nyúljak mellé? Motorváltozatban melyik a megbízhatóbb?(121,143LE)
Segítségét és tanácsát előre is köszönöm.

t.david | 2015-04-13 21:57

 Rendben, köszönöm, akkor nyomozok tovább.

 

nagytam | 2015-04-13 17:40 mazda-auto.hu részére

  Autótechnika cikk van 2002 es erről, de hát az már régen volt... hehe hehe ! :D Köszönöm ! ha tényleg születik valami !

nagytam | 2015-04-13 17:40 mazda-auto.hu részére

  Autótechnika cikk van 2002 es erről, de hát az már régen volt... hehe hehe ! :D Köszönöm ! ha tényleg születik valami !

mazda-auto.hu | 2015-04-13 15:39 nagytam részére

 Majd igyekszünk.

mazda-auto.hu | 2015-04-13 15:38 t.david részére

 Az első generációs kombi hátsó löklapjának hasonló a cikkszáma, de pont ilyet nem találtam.

nagytam | 2015-04-13 10:26 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a választ !!!

Esetleg lehet erről a NOx katalizátorról és annak működéséről olyan velős cikket olvasni mint amit kaptam a Szkájaktív motorokról..írtó jó lenne! DPF ről volt hasnoló cikkem ami igen sokat segített életben tartani..mivel tudtam láttam értettem hogy szeret dolgozni..

 

Köszönöm tényleg !

Fecó | 2015-04-13 09:33 BobbyEwing részére

 Én jó 3 eve cseréltem,és sokal áll a járgány(2006 CDH TE M6)..Eddig szuperül indít töltögetés nélkül,de kétség kívül a csepptöltés segít biztosra menni..

Ezt vettem bele "jó árasítva"..

http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Yuasa-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206826

 

De ez is jó fajta..

http://aukciomania.com/auction_details.php?name=Alphaline-100Ah-japn-jobb-akkumultor&auction_id=206580

(más típusokat nem ismerek)

Ja.

 

Akkumulátor cserénél,a rádió ismételt működéséhez,kérhet kódot,pláne ha esetleg a korábbi tulaj be írt hozzá,valami szabadon választottat esetleg(én az enyémhez,e miatt nem írtam be semmit,így nem is tiltott le "végleg",csak 1-2 funkciót kellett újra tanítani a Hatosnak,emlékszem a volt Opelemnél mit össze nem "cigánykodtam" a kódért,pedig ott csak fix kód volt)..

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó