2025. Január 19. - Sára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


modica | 2015-02-04 20:31

 Üdvözletem mindenkinek!

 

Olyan jelenség lépett fel az autómnál (2006. 2.0 dízel kombi, 121LE), ha elindítom hidegen, akkor a klímakompresszor  csörömpölő hangot ad 1-2 percig aztán abbahagyja. Akkor is megszűnik, ha alapjáratról egy picit megemelem  a fordulatot. Tapasztal-e már valaki ilyesmit? Ötlet, javaslat?

 

hydra | 2015-02-04 19:24

  Tisztelt Mazda-autó! 

Olyan ügyben kérek segítséget hogy egy küszöbre feltehető króm díszléchez ami led fénnyel világít,  honnan lehet áramot "lopni" hogy az ajtó nyitásra reagáljon? Canbusos az autó 2009 2.2 d kombi! Köszönöm a segítséget előre is.

Horvbal79 | 2015-02-04 16:13

 Tisztelt Mazda Autó!

 

Szeretnék információt kérni az alábbi alváz számú autóra:

JMZGH19D601157471

 

Előre is köszönöm!

redbull79@freemail.hu

rodek | 2015-02-04 11:21

Tudtok egy jó turbó diagnosztikai helyet ajánlani Budapest, vagy vonzás körzetében.

A lentebb leírtak alapján alk3sh is ajánlotta, és hiszek neki. Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:38 BeresAdrian részére

 Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2008.03.06., 68857 km.

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:33 tomasso részére

 Az EGR 100e Ft körül, a vezérlő szelep 30e Ft körül van.

Borla | 2015-02-03 22:32 rodek részére

 Remek szálláshely a város közepén a Szlovák Panzió, a konyhája is kiváló, a személyzet átlagon felüli, nagyon jó arcok, tapasztalatból mondom. Arra az esetre, ha nem lenne készen az autód egy nap alatt. A szervíz nincs messze, tele van látnivalóval a környék, nem lehet unatkozni a városban. Vidd el, s meg fogják csinálni. Én is eldöntöttem már, hogy ezt fogom tenni, ha hozzá kell nyúlni (2.0 CDE). Nincs értelme találgatós helyekre vinni, meg a végén mindig többre jön ki, mint egyből oda vinni, ahol nincs fejvakargatás, tippelgetés, hanem megcsinálják és pont.

rodek | 2015-02-03 21:38 alk3sh részére

 Na most pár nap után tudok tényleg rendes történetet mondani.

Tehát egyszer megy a turbó egyszer nem. Ha beindítom és megy a turbó, akkor addig megy amig le nem állítom az autót. De ha beindítom és nem megy akkor csak 2200 fordulat felett megy valami, és füstöl mint a gőzös még 1200 fordulatszámon is mikor benyomom a gázpedált (természetesen nem gyorsul). Ez egy nap is lehet hogy megy is és nem is.

Erre így ötlet valami biztos tipp?

Borla | 2015-02-03 18:23 rodek részére

 Semmi gond, majd megkapja más ... :)

arsenaljee | 2015-02-03 13:47

sziasztok! hihetetlen, de holnap végre mazda 6 tulajdonos leszek én is!! :-) egy 2011-es 2.2 129LE 6os kombit sikerült szereznem. Gondolkodtam hogy 140 vagy 129 LE, de maradtam a kisebbnél, ami egyébként erőre teljesen olyan mint a 2.0 140 LE-ős, nem tudom ezt hogy lehet :D A szokásos olajcserén és új gumikon kívül mit kellene még cserélnem az autóban? (hűtőfolyadék, légszűrők, fékfolyadék) van valami amit kellene cserélni? szervízek rendben 20 e kmenként volt, jelentős javítása nem volt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó