2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Szuperkönnyű Mazda MX-5.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:46 z3ff részére
Igen, D2S a típusa, és valóban 4300 K a gyári égő színhőmérséklete.
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:44 kdani21 részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2006.04.03, 59839 km.
mazda-auto.hu | 2015-01-30 08:41 jakuszoli részére
z3ff | 2015-01-29 21:47 Mr Adam részére
Nem sok horror sztorit lehet olvasni a benzinesekkel kapcsolatban itt a fórumon. 6 éve mióta megvan a mazdám a kopó alkatrészeken kívül motorikusan semmit nem kellett cserélni. Na jó, értsük ide a kuplungot is :) 1.8-cal nincs tapasztalatom, ez egy 2.3-as, elképzelhető hogy a kuplunggal sem lesz gond.
z3ff
z3ff | 2015-01-29 20:43
Kérhetnék én is egy előéletet?
z3ff | 2015-01-29 20:30 LaszloM6 részére
D2S de majd megerősítik hivatalosan is :) Ja és a gyári 4300K. Sok különbség nem lesz 5000K-nél sem tisztább fehér fényt ad, én két hete cseréltem párban.
z3ff
kdani21 | 2015-01-29 20:10
Tisztelt Mazda auto!
A következő alvázszámú Mazda 6-os előéletéről szeretnék információt kérni:
JMZGY19R201178237
Ez egy 2004-es GG/ GY 2,0-es 100kw-os diesel 6-os Mazda.
Választ előre is köszönöm
Dani
Mr Adam | 2015-01-29 18:04
Sziasztok! MÉG nem vagyok Mazda tulajdonos, azonban remélem nem sokáig lesz így! Kinéztem egy 2002-es 1.8-as benzines Mazda 6-ost. Sokat utánaolvastam, mert nem szeretnék ráfázni, ahogy azt már korábban sikerült egyéb márkáknál. Mindenhol csupa pozitívat írtak róla, ezért bennem egy kérdés maradt csak, amit sehol sem említenek: a szervízköltségek.
Egyik haveromnak korábban volt egy hasonló évjáratú 2.0-es dízele, de pár év után megszabadult tőle a horror szervízköltségek/alkatrészek miatt.
Kérdésem az lenne a mazda 6 tulajokoktól, hogy valóban drágább a szervízelése az átlagnál a hatosnak, vagy csak a dízelnél magasabbak a költségek és az 1.8-as benzinessel nem fogom ráfizetni a gatyám is,
Válaszaitokat előre is köszönöm!
LaszloM6 | 2015-01-29 17:18
Tisztelt Uram!
Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as mazda 6-os típusú autó esetén milyen xenon izzó kell a tompított fényszóróba?
Előre is köszönöm: LaszloM6
szab8814 | 2015-01-29 14:44
Sziasztok,
Mostanaban a hidegek bealltaval van egy kis gondom. 2004-es diesel kombi (rf5c) mikor elinditom reggel elkezd szepen jarni normalis alapjarat meg minden aztan par masodperc mulva beindul az allofutes es elkezd a motor egyenetlenul jarni, fura rangasokkal mintha le akarna fulladni. Le nem all, amikor bemelegszik mar oke (gondolom akkor mar a kalyha sem megy). Olyan mintha nem kapna rendesen uzemanyagot hidegen a kalyha miatt. Szerintetek merre erdemes elindulni, uzemanyag rendszer vagy webasto? Koszi!