2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csanko | 2015-02-03 08:55 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen!

rodek | 2015-02-02 21:19 alk3sh részére

 Szia!

Köszi a tippet. Keresek is valakit aki meg tudja mérni. Turbót nem kaptam meg amit kiszereltek...

tomasso | 2015-02-02 20:03

Tisztelt mazda auto%!

 

Érdeklődnék hogy RF5c diselbe 2004 mennyibe kerül  egy új EGR szelep,és egy EGR vákumszabályzó?

 

BeresAdrian | 2015-02-02 18:29

 Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni, hogy hátha volt már valakinek hasonló problémája. Most lettem Mazda 6 tulajdonos, 2003-as évjárat, 2,3-as benzines. Viszont van egy olyan problémám, hogy a fordulatszám ugrál, hideg motorral nem reagál a gázadásra, majd ha már egy kicsit járt, akkor minden ok, viszont a gáz felengedésénél a forudlatszám teljesen visszaesik 0-ra egy pillantara, az autó is ránt egyet, majd visszáll. A gép kidobta a vezérmű jeladót, de nem biztos, hogy ez lesz a gond.

 

Van esetleg már valakinek tapasztalata, ötlete?

 

Üdv

Béres Adrián

 

BeresAdrian | 2015-02-02 18:24

 Tisztelt Mazda Autó!

 

Szeretnék információt kérni az alábbi alváz számú autóra:

JMZGG143231168916

 

Előre is köszönöm!

beres@goal.hu

 

arsenaljee | 2015-02-02 14:36 mazda-auto.hu részére

hor.zsolt@yahoo.de

Tibko12 | 2015-02-02 14:34 mazda-auto.hu részére

 Alig 5000 km-el ezelőtt cseréltem :-( 

Kipróbálok egy bontott turbónyomás szabályzót, hótha orvosolja a gondot. 

Ennek a vákumszelepnek tényleg kellene kattogó hangjának lennie? Mert az enyém csöndben van. A szerelőm már bontani akarja a motort, mert ez is rossz, meg az is. 

Amúgy magasabb fordulaton, pl. kigyorsításnál nagy fekete füstcsíkot húz, amég nyomom a gázpedált, valamint lassabb menetben, 2000-es fordulattól kis kerepelő hangot hallok. Kiolvasáskor nem panaszkodik semmire. Válaszukat köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-02-02 12:03 arsenaljee részére

Email címet kérünk.

mazda-auto.hu | 2015-02-02 11:55 Tibko12 részére

 Könnyen lehet, hogy csak a gázolajszűrő van eldugulva. Más tippeket diagnosztizálás nélkül nem tudok adni.

alk3sh | 2015-02-02 09:41 rodek részére

méresd ki a turbó vákumszelepét, ott lesz a hiba valszeg, nekem ugyan ez volt turbó csere után nem volt teljesítmény az általam elvárt fordulatszám tartományban csak 2200-2500 között... kiderült 1,2bar helyett csak 0,8 volt a vezérlődoboz vákumja... egy potom 50ezer+áfa alkatrész újjonan ez a szelep. egypróbát megér

 

viszont nem biztos hogy kellett volna turbót cserélni ha ez lesz a hiba :) mert ez miatt a régi is gyengélkedhetett... legalább megkaptad a kiszerelt turbó részt? mondtak róla valamit? vagy kompletten turbót cseréltek és nem törődtek semmivel?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó