2025. Március 16. - Henrietta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-01-20 09:26 hefi6 részére
A gyertyák ellenállását is le lehet mérni, de ehhez egymástól függetleníteni kell őket a tápvezeték leszerelésével. Érdemes szervízre bízni.
dg77 | 2015-01-19 20:58 alk3sh részére
dg77 | 2015-01-19 20:57 alk3sh részére
zozahun | 2015-01-19 20:30 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Nem számítottam ilyen pontos számra :)
Az én autóm viszont részecskeszűrős... Nagyban növeli a teendők listáját és ezzel együtt a munkaidőt, fizetendőt?
kokenyendre | 2015-01-19 19:57
Tisztelt Mazda-autó!
Segítségeteket szeretném kérni a 2004 évjáratú 2.0 Dieseles Mazda 6-hoz.
Tegnap kicseréltük a hátsó fék tárcsákat és a fékpofákat. Ma reggel azt tapasztaltam, hogy mintha valami vissza fogná az autót, és a pedált is néha fékezésnél visszanyomja, mintha az ABS vissza dolgozna,és surlódó hangot lehet hallani amikor lassúl az autó,pedig nem érek a fékhez . Ekkor még nem jönnek ki a hibaüzenetek,de kicsivel később világítani kezd az ABS visszajelző,az út stabilizátor, a fék visszajelző, és a DTF is. Utána megint semmit nem lehet érezni az autón. Ugyan úgy megy mint előtte. Csak világítanak a lámpák. Rátettük gépre, de semmi olyan hibát nem hozott, ami ezzel összefüggésbe lenne. Esetleg önnek volt-e már hasonló tapasztalata?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv: Endre
hefi6 | 2015-01-19 16:51
bocs, kicsit sokszor küldte el, légyszi, moderáld ki.
hefi6 | 2015-01-19 16:49
Sziasztok, tippeket és véleményeket várnék. nem hiszem hogy volna összefüggés, de nem rég cseréltem akksit (2007 M6 121 DPF). azóta azt veszem észre, hogy hidegen nehezen indul. ha többször ráizzítok, vagy előre programozom az állófűtést, akkor pöccröff. Izzítógyertyák 4 hónapja voltak cserélve, mind a 4. Az lenne a kérdésem, hogy hogy tudom házilag kimérni a gyertyákat, illetve az izzítórelét?
mazda-auto.hu | 2015-01-19 15:26 zozahun részére
Általában másfél óra. Ha még nem részecskeszűrős dízel, akkor valószínűleg csak a négy alátét cseréje szükséges, esetleg szelepfedél tömítés.
Az olajszivattyú ellenőrzésével a munkadíj 19605,-Ft, a négy alátét 2032,-Ft.
mazda-auto.hu | 2015-01-19 11:45 mlkcy részére
A benzinesek esetében talán a korrózió az egyetlen általános probléma. Egy két motor, az elhanyagolt olajszint ellenőrzés, olajcsere miatt sok olajat fogyaszt, de egyébként nincs jellemző probléma. A 2,3-asban sincs kettős tömegű lendkerék. A 2,0 literes valóban ritka, de az 1,8-as sem mondható alulmotorizáltnak. A 2,3-asok esetében jellemzőbb a magas olajfogyasztás az előbbiekben melített hanyagság miatt.
zozahun | 2015-01-19 10:01 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Először is köszönöm szépen a válaszát. Nagyon megörültem, hogy van rá esély, hogy nem a motor a hibás. Az autó 8 ezer kilómétere van nálam, és mióta nálam van, ilyet nem cseréltem. Az előző gazdája, hogy mit cserélt, azt csak ő tudja.... Érdeklődni szeretnék, hogy hozzávetőlegesen mennyi időt vesz igénybe, és kb mennyibe kerül a javítás.