2025. Január 24. Péntek - Timót
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
MAZDA RX-8 tulajdonosok figyelmébe! Mazda-auto fázisok
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Robesz | 2014-03-07 17:18
Tisztelt Mazda-autó!
2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.
Hogyan induljak el a hiba keresésében?
Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:14 Hunika2008 részére
Legkésőbb 20000 km-enként olajat kell cserélni, illetve alaphelyzetbe állítani a regeneráció számlálót. A műszerfal nem jelez szerviz intervallumot, legfeljebb a DPF lámpa villogása jelezheti, ha 20000 km-nél hamarabb túllépte a megkezdett regenerációk száma a két olajcsere között megengedett értéket.
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:11 szucsfe részére
55129,-Ft a motor. Ez biztosan csak gyári van. Esetleg bontott. vagy javítás, mint alternatíva.
Hunika2008 | 2014-03-06 23:53
Kedves Fórumozók! Tudna valaki ajánlani megoldást a DPF regenerálás számolást, illetve az olajcsere intervallum nullázást illetően? 2006-os 143 LE-s Mazda 6-ról van szó. Illetve a szervíz intervallum ki lesz írva amikor lejártához közeledik ? ( gondolok a 20.000 km-es intervallumra). Előre is köszönöm azoknak akik segíteni akarnak ezekben a kérdésekben.
szucsfe | 2014-03-06 10:43
T. mazda-autó!
Van lehetőség arra, hogy a 2003-as Mazda 6 kombi hátsó ablakmosó motorjának a cikkszámát leírd nekem, mert az autósbolt sem találja az alkatrészt. Milyen árban van ez?
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:31 BobbyEwing részére
1. Szükség van egy H1 Xenon szettre, illetve egy H3 Xenon szettre. A gyári tekercsek erre alkatmatlanok, de a készletekben van tekercs is. Az árak készletenként 25-60e Ft között változnak.
2. Valószínűleg két másik kipufogódobbal kell megoldani, mert a gyárihoz nincs másik ugyanolyan. Fontos a műbizonylat, mert újabban vizsgán is kérhetik. Van egy gyári dupla dobos pár ezer km-t futott rendszerünk, ezt hozzá lehet alakítani a dízelhez. 80000,-Ft+alakítás.
3. Gyári alsó elhelyezésű ködlámpa csak a GT lökhárítóhoz van.
4. Ellenállás mérés szükséges.
5. Szakadás vizsgálat, és annak lokalizálása szükséges. Ha a fűtőlap szakadt, akkor csak a csere marad.
6.
7. Biztosíték, szakadás vizsgálat-keresés. Vagy a kárpitot, vagy a szivargyújtót ki kell venni.
8. Ez valószínűleg egyedi gyártású konzolt jelent, melynek kialakítása változatos lehet, így nehéz látatlanban, írásban részletezni.
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:08 mf részére
Egy műszeres diagnosztika (csak hivatalos Mazda) kimutatja, hogy valóban nyúlt-e a lánc. Nem kell megbontani a motort.
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:06 Robesz részére
D2S 4300K.
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:06 szucsfe részére
Szakadás szempontjából (pl. érintkezési hiba) ellenőrizni kell a rendszert. Ha nem ez a hiba, akkor csere, vagy az említett emulátor, de ez utóbbi esetében akkor is nyílik-nyílnak a jobb oldali légzsákok is, ha nem ülnek azon az ülésen.
BobbyEwing | 2014-03-05 22:00
Tisztelt Fórumozók és Mazda Autó!
Az autóm 2004es, 2.0, dízel 6os. Ezzel kapcsolatban lenne egy pár kérdésem. 1.: A tompítottam xenon, így gondolom van benne hozzá trafó,és szeretném ha a ködlámpa és a távolsági is xenon lenne. Hogyan lehet ezt kivitelezni hivatalosan ha egyáltalán lehet, mi kell hozzá és mennyibe kerülne kb.?? 2.: Autómra szeretnék egy másik kipufogót a másik oldalra is, úgy hogy a mind2 oldalt egyforma legyen és természetesen úgy h le is tudjam műszakiztatni. Ez hogyan megoldható és kb. mennyiért? 3.: Szeretnék az első lökhárítóba beépíthető ködlámpát. Esetleg tud valaki eladót és mennyiért? 4.: Ha az anyósülésen is ülnek néha kivillan és ég is a légzsák lámpája. Ezzel mit lehet csinálni, hogyan lehet kijavítani ezta hibát? 5.: Az anyósülésemben nem jó az ülésfűtés. Hogyan lehet megjavítani, mit lehet vele kezdeni? 6.: Szeretném fóliáztatni az autó ablaküvegeit. Tud valaki esetleg jó,megbízható fóliást Budapesten természetesen papírokkal,hivatalosan. 7.: A csomagtartóban a szivargyújtó nem működik. Mit lehet tenni vele, hogyan lehet megjavítani? 8. A napszeművegtartó helyére ha veszek egy gyári v. bontott navigációs tartót, abba be lehet rakni valahogy az 5"os Wayteq GPSemet? Vagy hogyan tudnám megoldani hogy a GPSemnek legyen egy tartókonzolja a napszemüvegtartónál?? Elnézést a sok kérdésért,de már nagyon régóta szeretnék megbízható választ kapni ezekre a kérdésekre. Kérem a segítségeteket. Várom a válaszokat. Elóre is köszönöm szépen.
Üdv: Józsi