2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tomasso | 2014-03-12 19:07

Tisztelt mazda-auto

 

Kérdésem az lenne hogy mennyibe van most RF5C dízel 6oshoz 1 db befecskendező?

Olvastam a híreikben hogy 130ezerft drabaja,és a mai nap is ennyi???

 

Mert nekem nemrég 180ezerft ot mondtak kedvezménnyel..!

 

Előre is köszönöm..

 

leanykoncer | 2014-03-12 09:54 Tibor51 részére

Kedves Tibor51!

 

Fecó válaszát megerősítem alapvetően nincs sok gond a dízel 6-ossal, HA ODAFIGYELNEK RÁ. Ez az "odafigyelés" viszont nagyon-nagyon távol áll a magyar valóságtól...

Általában mindenki az alkatrészen és az üzemanyagon spórol, és mindenféle hozzá nem értő szerelővel javíttatja az autóját. A szervizelés szakszervízben (amelyek között szintén vannak kutyaütők - tisztelet a kivételnek) szóba sem jöhet, mert túl drága. Rendben, de melyik kerül többe 3x50e Ft vagy 1x100 eFt?

Nem beszélve arról, hogy sokan megveszik a dízel 6-ost és nem is olyan körülmények között használják amire azt eredetileg tervezték. És akkor még csodálkoznak, hogy gond van a DPF-fel, a turbóval, meg a befecskendezőkkel, meg a kupluggal, sorolhatnám... Úgy tényleg sok a gond, ha ezt előidézik. De azért legyen benn sok ló, legyen nyomatékos, legyen tele minden elektronikával, és persze fogyasszon keveset, legyen minél olcsóbb a fenntartás! Aki ilyet keres vegyen Rönót.

Nekem 2007-es dízel 6-osom van, több mint 2 éve hoztam németországból. 183e km van benne és az előírt időszakos szervízeken kívül befecskendező alátétet csere és izzítógyertya csere volt csak, az is megelőző jellegű. Azon kívül semmi baja nem volt, összességében messze a legmegbízhatóbb, legnagyobb vezetési élményt nyújtó járgány amivel eddid dolgom volt. Csak ajánlani tudom, de teny, hogy igényli az "odafigyelést".

Sajnos ettől még a magyarországi üzemanyagok minősége és szervízháttér nem lesz jobb, de mindenre van megoldás.

Matuatuti | 2014-03-12 09:08 mazda-auto.hu részére

 Akkor ugy kérdezem, ha van processzor erősítő is a mély nyomóhoz, akkor működni fog a hangrendszer a gyári nem bose cd-s fejegységgel? Illetve a vezetékezés gyárilag elő van készítve?

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:48 Matuatuti részére

 Van egy processzor-erősítő is az ülés alatt.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:32 Tibor51 részére

 Igen, normális. Elképzelhető pl. testkábel, testpont hiba. Akár a lámpatesten belül is , vagy annak csatlakozójánál.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:30 mrkopasz1980 részére

 Helyesbítésként annyit, hogy 300e Ft körül van a lendkerék-kuplungszett csere, illetve turbó is van 150-250e Ft-ért. A benzinesek esetében kisebb a hibalehetőség 100-200e km után is.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:28 confiance részére

 Természetesen vannak a gyárinál olcsóbb kuplung szettek is, de lehet, hogy gyakrabban kell cserélni, tehát nem feltétlenül spórol vele az ember. Egyre több konkrét példa van egyes utánagyártott alkatrészek gyenge minőségére. Az árverseny előbb-utóbb minőségromláshoz vezet. Tisztelet a kivételnek.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:24 bitesz001 részére

 Általában kiolvasható, de egyéb olyan adatokat is ki lehet olvasni, melyek nyomravezetőek lehetnek. Érdemes hivatalos Mazda szervizben kiolvastatni, sokat lehet spórolni vele, mert így általában nem különböző alkatrészek cseréjével érhető el a megoldás, hanem rögtön kiderülhet a konkrét hiba-hibaokozó.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:20 Lacika7 részére

 Láncos a benzines Mazda6 motorok vezérlése.

Matuatuti | 2014-03-11 23:44

 Tiszteletem az Uraknak!

Olyan kérdésem lenne hogy nemrég beszereztem egy 2004 Mazda 6 2.0 CD 121pacis Hatchback verziót, CDs a rádió de nem Bose, ha ehhez utólag veszek Bose hangszóró szettet meg a mélynyomót bontottat a pótkerékbe, akkor különlegesebb kábelezés illetve egyéb akrobata mutatványok nélkül mint pl rádió csere, megoldható a bekötése? Gyári vezetékezés megvan hozzá? A pótkerék mellett lebeg egy csatlakozó, lehet az lenne az, viszont a rádió képes lenne működtetni a mélynyomót?
A választ előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó