2025. Január 25. Szombat - Pál

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba | 2014-02-20 21:41

Üdv Mindenkinek!

 

A légzsák visszajelző hibát jelez a 2003-as 6-osomban. Az ülésfoglaltság érzékelő rossz a jelek szerint. Mi a javítás módja ebben az esetben és mennyibe kerül nagységrendileg?

 

Köszönöm a választ,

 

Csaba

confiance | 2014-02-20 20:13 Nyiri részére

 persze hogy lehet lent van radiátornál motor allat olajteknőnél.

 

mazda-auto.hu | 2014-02-20 08:29 toget részére

 Nem, a gyári hangszórók egyformák, éppen ezért lehet, hogy más gond is van.

toget | 2014-02-19 15:25 mazda-auto.hu részére

 A példa remek :)) Valószínű cserélve lesznek az elsők is akkor, hogy egyforma érzékenységűek legyenek a hátsókkal, rend a lelke mindennek :)

 

A elképzelhető egyébként, hogy az elsők érzékenyebbek, mint a hátsók? mármint a gyári hangszórók

mazda-auto.hu | 2014-02-19 14:43 toget részére

 Ennek a hangszórónak az érzékenységi adata 87dB/W/m, tehát egy kimondottan alacsony érzékenységű hangszóró. A gyárit és ezt összehasonlítva kb. olyan a különbség, mintha összahasonlítanád a hangerő különbséget ha egy tölcsérbe (gyári), vagy tölcsér nélkül beszélsz. 

 

Nyilván az is hozzátehet a különbséghez, ha a fejegység végfokával van probléma, de ezt a hangszóróvezetékek felcserélésével ki lehet próbálni.

 

 

toget | 2014-02-19 14:06 mazda-auto.hu részére

 A gyári hangszórókkal is ez volt a problémám, ezért cseréltem ki.

 

Erről a hangszóróról van szó egyébként:

http://www.kenwood.eu/products/car/speakers/custom_fit/KFC-S6894C/details/

mazda-auto.hu | 2014-02-19 13:51 toget részére

 A hangszórók mérete, és megadott teljesítménye (Watt) nem feltétlenül függ össze az érzékenységükkel, mely elsősorban a bevitt teljesítmény és a "hangosság" arányát mutatja. A gyári hangszórók kimondottan magas érzékenységüek (kb.:92dB/W/1m), hogy a viszonylag kis bevitt teljesítmény ellenére is hangosan szóljanak. Tehát mindössze annyi történt, hogy az utólagos hangszórók alacsonyabb érzékenységüek, így ugyanannyi Wattnyi teljesítménnyel "hajtva" kevésbé hangosak....

 

...ez persze egyébként nem feltétlen hátrány, sőt. Általában minél alacsonyabb érzékenységű egy hangszóró, annál megfogottabb, dinamikusabb tud lenni a hangja magas hangerőn is (akár "free-air" installációban is) , viszont "zabálja" a teljesítményt, és külső erősítőt igényel. A téma ennél jóval komplikáltabb, neked annyit kell tenned, hogy az első hangszórókat is kicseréled.

 

A gyári hangszórók impedanciája is lehet alacsonyabb (pl. BOSE), mint az utángyártott típusok átlagos adata, mely 4 Ohm. Alacsonyabb érték esetén természetesen nő a teljesítmény, így hangosabb a hangszóró.

 

 

mazda-auto.hu | 2014-02-19 13:36 malter77 részére

 Igen. 16568 Ft, a teljes gyári készlet.

toget | 2014-02-19 11:21

Sziasztok!

 

Az autó egy 2002-es 6-os.

Azt vettem észre, hogy a rádió fejegység az első hangszóróknak sokkal több kakaót ad, mint a hátsóknak, és itt most nem a fejegységen található beállításra gondolok. Tegnap raktam hátra egy nagyobb hangszórót, tehát még az sem lehet, hogy a hátsó gyengébb. Ha teljesen hátra állítom a hangot a rádión (R8), felveszem max. hangerőre, majd a teljesen hátra állított beállításból egyet előre állítok (R7), az első hangszórók szinte el is nyomják a hátsókat. Olyan az egész, mintha elől 3x erősebb hangszórók lennének, de a fejegység 4*25w-ot tud, tehát ez sem lehet. A baj pedig az ezzel, hogy ha elől kényelmesen szól a zene, a hátsó hangszórókból kb alig szól.

 

Ez így normális? (szerintem nem) Van, akinek hasonlóképp működik? Lehet ezzel valamit csinálni?

 

Köszönettel, toget!

Fecó | 2014-02-18 17:51 geszti részére

 Üdv.

A fotón látható 17" felni bizony gyári,és az övé,a Faceliftes GT Hatos Mazdáé..!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó