2025. Január 26. - Vanda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


replica6 | 2014-02-12 10:48

 

Frappi | 2014-02-11 21:03

Tisztelt Mazda Autó!

 

Amennyiben megoldható, kérem külde el az autóm szervíztörténetét a frappi@freemail címre. JMZGY19T201163034

A segitséget előre is köszönöm!

Üdv.!

 

 

 

schrene07 | 2014-02-11 19:10 toget részére

 Szia!

Én is szeretnék a 6-osomba lábtérvilágítást de nem tudom hogyan kell pontosan bekötni. Sok helyen olvastam már és kérdezősködtem is de egybehangzó véleményt nem találtam. Le tudnád írni, hogy te hogyan kötötted be? Sokat segítene ;)

Előre is köszi!

Üdv!

schrene07 | 2014-02-11 19:01

 Sziasztok!

 

Találtam neten egy eladó komplett bose hifi rendszert ami egy 2007-es sport mazda 6-ból lett kiszedve ahol a kalaptartóban van a mélynyomó.

Nekem van egy 2003-as sedan M6-som és az lenne a kérdésem, hogy megérné-e beleszerkeszteni az enyémbe? Mennyire szól jól ez a hangrendszer így? Esetleg valakinek hasonló tapasztalata? 

Előre is köszönöm! 

Bathori73 | 2014-02-11 16:59

 Tisztelt Mazda autó! El tudnád küldeni a mazda 6 autónk előéletét? Alvázszám: JMZGG14T201263679  E-mail címem: kovacstibi1973@gmail.com  Előre is köszönöm! Üdv!

mazda-auto.hu | 2014-02-11 09:11 learkiraly részére

 Valószínűleg beszívta a turbó kenését ellátó motorolajat a motor, és ezért füstölt nagyon. Ilyen mértékű turbó kopás esetén általában már a kompresszor kerék beleér a turbó kompresszor házába, így akár fémdarabok is kerülhettek a motorba (pl. hengerfal sérülést okozva), melyek magyarázatot adhatnak a turbó cseréje utáni magas olajfogyasztásra.  Egyéb lehetőség az égéstérbe került sok motorolaj okozta hőmérséklet csökkenés miatti túlzott kokszosodás, és így nem sérültek, de eltömődtek, beragadtak a fészkükbe az olajlehúzó gyűrűk. Fellazult befecskendező is okozhat nagymértékű olajfogyasztást, de ilyen hirtelen változás nem jellemző ezek esetében. A távolból persze minden csak találgatás.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 09:04 Moment részére

 A DPF eltömődése utáni "vészüzemmód" már közrejátszhatott több hibakód generálásában. Kérdéses, hogy valóban eltömődött a DPF, vagy a kipuf. gáz nyomáskülönbség érzékelő rendszerében van probléma. Az is előfordulhat, hogy túlzott motorolaj fogyasztás okozta a hirtelen növekvő korom mennyiséget. Ez elsősorban lehet turbó, vagy fellazult befecskendező okozta hiba. Az egyéb lehetőségek között a rossz üzemanyag is benne van.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:43 Nyiri részére

 Hallani kellene.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:42 kunokbalint részére

 A másik fórumunkban ugyanerre a hozzászólásra már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2014-02-11 08:41 zsoldoszoltan részére

 Előfodulhat pl. izzítógyertya hiba. Melegedés közben kb. 60C fokos hűtővíz hőmérsékletig segítik a motor működését.  Befecskendezési problémára csak ez után gondolnék.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó