2025. Január 27. Hétfő - Angelika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


malter77 | 2014-01-22 07:23

Üdv,

van egy 2005-ös 2.0 dizel mazda 6 kombim 105kw motorral szerelt autóm.A kérdésem az lenne hogy leállítás útán az utastérbe néha lehet hallani olyan hangokat mintha fórna a viz,vagy legalábbis bugybórékol,ez mitől lehet?Levegős lehet a rendszer?Vagy ez normális jelenség?A válaszokat előre is köszönöm

Fecó | 2014-01-22 01:33 kunokbalint részére

 Ott van az pedig!Csak nem ASR ként,ha nem DSC ként van épp jelölve,és az ikon mint DSC OFF jelenik meg a üzemanyag szint jelző felett,ki és bekapcsolt állapotban is,csak kikapcsoltan ott is marad az ikon,és nem jelenik meg,vibráló csuszkálós ikon sem,meg alacsony sebességnél nem is észrevehető ha korrigál megcsúszásnál,de korrigál...!

Olajcserét nem kötelezőként,de ajánlják 10.000km ként...!

kunokbalint | 2014-01-21 22:49

 Tisztelt fórumozók!

Január elején boldog tulajdonosa lettem egy 2006-os Mazda6 CD120 TE kombi autónak. (121 LE)

Még nem tudtam kiismerni teljesen, de ami zavar, az az hogy nem tudom hogy hogyan lehetne aktiválni a kipörgésgátlót. Ugyanis ha 2-ben vagy még 3-ban megjön a turbó nyomás akkor kikapar, 3-ban csak nyálkás úton. 
A kézikönyvet nézve kellene lenni egy kapcsolónak bal oldalt a fényszóró magasság állító gombnál, amivel be - ki tudom kapcsolni az ASR-t, de nálam nincs ilyen kapcsoló, még ha gyújtásra teszem a gyújtáskapcsolót, akkor ASR feliratot sem látok sehol.
Kérdezném hogy a TE felszereltség tulajdonképpen milyen extrákat takar és hogyan lehetne utána járni hogy akkor ebben most van-e kipörgésgátló.
A másik kérdésem pedig az hogy hány ezer kilóméterenként ajánlott az olajcsere? Kölföldre járok dolgozni közúton, hetente egy ezrest elmegyek vele. 10000 km-erenként megfelelő?
Válaszukat előre is nagyon szépen köszönöm!
Üdv!

WPee | 2014-01-21 14:26

 Sziasztok!!

Analfabéta vagyok ehhez,ezert fordulok hozzátok Mazdások.

Elszeretnének adni Nekem egy 18-as felnit a 2005-ös Mazda 6-omra,melynkek adatai 18" 5x112 ET38. Kérdésem az volna volna hogy mozgókúpos csavarral és közpomtosító gyűrűkkel megoldható  ez,mert 3 gumis nem javasolja aki elakarja adni meg nagyon biztos a dolgába...nyilván!!:) Nem szeretném se magamat,se aki Velem szembe jön az utakon veszélyeztetni,ezert kérek itt tanácsot!!

Elöre is köszönöm.

Üdv:K.P.

ezsolt82 | 2014-01-21 08:57

Tisztelt Mazda Auto!

 

2004es diesel 6os megelégedett tulaja vagyok, de a mai napon érdekes müködést produkált a klima.

Eddig föleg az ilyen enyhe időben irtó gyorsan bemelegedett az auto (mutató szerint a hütő viz is, illetve a klima is elég gyorsan fújt meleg levegőt)

Ma viszont kb fél ora haladás után is csak jéghideg levegőt fújt a klima vagy annál hidegebbet mindenféle állítástól függetlenül.

tehát mindegy hogy a levegőt kintről szívta vagy belső keringetésre volt állítva, illetve az is hogy ment-e a klima vagy nem.

a kb fél óra után viszont egyszercsak elkezdett "jól" müködni...

tapasztaltak-e már hasonlót, illetve így látatlanban van-e valami ötletük mi lehet a hiba?

 

válaszukat előre is köszönöm

 

Tisztelettel

Elter Zsolt

mazda-auto.hu | 2014-01-21 08:25 girnyooman részére

Ezek szerint nem marad katalizátor az autóban? Ilyen esetekben is be kell kötni a szondát, hogy ne legyen hibakód, viszont a gázáramtól távolabb kell helyezni, pl. egy a kipufogóra merőleges csőtoldatban, de az autó így nem vizsgaképes, és közúti használatra alkalmatlan. 

mazda-auto.hu | 2014-01-21 08:21 szelpgy részére

 A másik fórumtémában már válaszoltam erre a kérdésre.

mazda-auto.hu | 2014-01-21 08:19 donface részére

 Köszönjük, valószínűleg holnap postázzuk.

girnyooman | 2014-01-20 16:03 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a választ, még az lenne a kérdésem, hogy ezt a szondát ki lehet- e kötni valahogy, vagy mit tudnék vele csinálni hogy ne okozzon semmi hibát?. mert egyedi kipufogó kerülne az autóra, és nem tudom mit csináljak a szondával. 

Mikey | 2014-01-20 14:58

Kedves Mazda Autó és Fórumozók!

2008-as évjáratú mazda 6-os autómhoz szeretnék rendelni fényszórómosót. Angliában találtam hozzá használtan és azt szeretném kérdezni, hogy az jó-e nekem.

a sorozatszáma: GDK1-518H4

http://www.ebay.com/itm/Mazda-6-headlight-washer-GDK1-518H4-/301070154853?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46192dfc65

vagy

http://www.ebay.co.uk/itm/Headlamp-Headlight-Washer-Jet-Silver-Mazda-6-2008-2012-Spare-/151214463860?hash=item2335159b74

alvázszámom: JMZGH12F681104030

 

Segítségeteket köszönöm!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó