2025. Január 27. Hétfő - Angelika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2014-01-29 09:46 Nagyi81 részére

 Kedves nagyika, ha küldesz email címet, küldök neked pdf-ben kiszerelési rajzot.

pusi65 | 2014-01-29 09:44 malter77 részére

 Kedves malter, :) nekem is hasonló autóm van újkorától. Kezdettől fogva létezik a jelenség. Úgy látom, akkor bugyog a lé, amikor még nem melegedett fel teljesen a motor, és a webasto rásegít. Ha ebben a ciklusban leállítjuk a motort, a keringetés megszűnik, de a kályhában lévő fűtőanyag még elég és lokálisan túlmelegíti egy rövid időre a hűtőlevet. Az bugyog kb. 30-60 másodpercig. Én ezt okoskodtam ki. Ha küldesz email címet, küldök a kiszerelésről képet. Feltehetően béna vagyok és itt nem tudom feltenni a pdf-et.

 

malter77 | 2014-01-29 07:43

Na mégegyszer megkérdezem hátha valaki tudja a választ

van egy 2005-ös 2.0 dizel mazda 6 kombim 105kw motorral szerelt autóm.A kérdésem az lenne hogy leállítás útán az utastérbe néha lehet hallani olyan hangokat mintha fórna a viz,vagy legalábbis bugybórékol,ez mitől lehet?Levegős lehet a rendszer?Vagy ez normális jelenség?A válaszokat előre is köszönöm

malter77 | 2014-01-29 07:36 Nagyi81 részére

 Ez a része engem is érdekelne

Nagyi81 | 2014-01-28 22:13

Hali mindenkinek!

Nem tud valaki egy kiszerelési útmutatót 6-os mazda 2.0D webasto fűtéshez.

A computer szerint gyújtás hiba van!Lehetséges,hogy csak az izzító gyertya rossz.

Az auto 2004-es és sport kombi.

Másik kérdés:ha sikerűl javítani akkor szeretném távirányítóztatni,hogy állófűtésként is tudjam használni.

Mennyibe fáj egy ilyen művelet!?

Előre is köszi!

 

Üdv.:Nagyi

mazda-auto.hu | 2014-01-28 10:15 stuszi részére

 Mindenképpen ellenőrizni kell a töltőfeszültséget járó motor esetén. Valószínűleg a generátor, vagy annak áramköre okozza a jelenséget. 

stuszi | 2014-01-27 20:19

  Tisztelt Szakértő!

Ez az első telem az autóval (októberben vettem,Mazda 6 1,8 benzin 2003/02)és ma reggel érdekes dolgot tapasztaltam.Garázsban áll az autó ,igaz nem fütött,kb. 0 fok van benne.Reggel inditáskor minden rendben,majd az első lámpánál vettem észre (kb 800 m mehettem),hogy világit az akku (töltés)visszajelző és nem akarta tudni tartani az alapjáratot az autó,finoman kellett pumpálni a gázt nehogy leáljon.reggeli csúcsban elég kellemetlen leállni a lámpánál.Aztán azt vettem észre ,hogy néha kialszik majd újra kigyullad,először összekapcsoltam a fordulattal ,mert mintha alacsonyabb fordulaton ,1000 körül vagy inkább alatta,tehát alapjáraton kialudt ,olyan 1200 fölött újra kigyulladt.De aztán ez a logika sem müködött egy idő után mindig világított.Beértem a munkahelyre kb 3 km,majd ebédidőben újra megnéztem indul-e,de semmi gond nem volt .Este hazafelé továbbra ia maradt a jelenség azzal kombinálva ,hogy hiába kapcsoltam tompitottat,csak a helyzetjelző világitott,de az erősebben mint szokott,és ha távolságit kapcsoltam az pedig csak a baloldali világitott.Nem  tudom mennyi idős az akkum de gondoltam addig nem cserélek amig nincs észrevehető gondja az inditózással.Lehet az esetleg ,hogy az akku miatt valami tiltja a tompitottat.Vennem kell új akkut?Kell-e törölni valamilyen hibakódot ha cserélek akkut?Előre is köszönöm válaszát.

littlerock79 | 2014-01-27 18:53 nack részére

 Szerintem koszos a fej, de lehet, hogy más baja van. A tisztításhoz szét kellene szedni, mert a tisztító cd-k nem járnak mindig sikerrel. Szerintem érdemes lehet egy virtuális cd tárat megvenni. Onnantól nincs ilyen gond...

Nyuli Krisztián | 2014-01-27 18:12 mazda-auto.hu részére

 Kérdezném? VÁLASZOD EL KÖSZ!

nack | 2014-01-27 16:52

Sziasztok!

A gyári CD lejátszóm eddig is válogatós volt, írott lemezeket csak nagyon ritkán játszott le, de az utóbbi időben a gyáriakat is nehezen viszi..van, hogy kidob egy lemezt, de ha 5-10szer vissza teszem, csak lejátsza a végén-vagy nem :) meglehetősen bosszantó...Tipp?

 

Alacsony sebességnél ha tekerem a kormányt, roppanásokat hallani...Tipp?

 

Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó