2025. Január 27. Hétfő - Angelika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2014-01-27 16:17 Marek részére

 A legcélszerűbb az lenne, ha egy szakszerviz megmondaná, melyik porlasztó melyik hengerhez tartozik a jelen állapotban (úgy tudom ezt ki lehet olvasni). Amennyiben össze lettek keverve, akkor a betanítás költségét a "szerelőn" be kell vasalni...

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:22 Marek részére

 Gyakolatilag a befecskendezők finomhangolását jelentik a különböző ellenállású kábelek, így küszöbölik ki a gyártási eltéréseket. Természetesen nem megfelelő sorszámú kábelekkel nem azonos módon reagálnak az egyes befecskendezők a vezérlőegység jeleire, így a hengerek működése között nagyobb különbség alakulhat ki.

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:19 buni75 részére

 Lehet kuplunghiba, de szinkrongyűrű is. Indulásnál 1-esbe rakva lehet érezni rántást? Ha igen, akkor kuplung.

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:16 Nyuli Krisztián részére

 ?

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:14 Marek részére

 Alvázszám alapján tudunk kulcsot rendelni, amit az autóhoz lehet tanítani, ha van még egyéb eredeti kulcs. Általában mindegyik "chipes", azaz indításgátlós. Amennyiben a kis alumínium bilétán feltüntetett szám is megvan,  akkor nem kell menni kulcsmásolóhoz sem a rendelt kulccsal. A nem bicskás kulcsok 18-28e Ft körül vannak. 

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:11 gygeri részére

 A "bicskakulcs" nagyjából 68000,-Ft. Nincs RCA kimenetnek megfelelő jelszint, csak hangszórójel.

Marek | 2014-01-27 13:30

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, -hogy a 2.0 dízel 136le-s motorba a befecskendezők be vannak számozva, illetve a rájuk csatlakozó kábelek is? -Igaz az hogy mindez azért van, mert ezeknél a típusoknál a kábelekbe vannak az ellenállások amik szabályozzák a bef.üa. mennyiséget? A kocsi szerelőnél volt és ahogy nézem nem megfelelő sorrend szerint lett összerakva. Tehát a számok nem egyformák a kábeleken és a befecskendezőkön. A kocsi kis ideig jól működött, most egy indítás után hibalámpa ugrott be, és csattogó hang jött a motorból. Leállítás, majd újra indítás után a csattogó hang elmúlt. Létezik hogy ez a jelentaég a megkevert sorrendű befecsk.k miatt van?

buni75 | 2014-01-27 06:00

sziasztok Lenne egy olyan problémám mazda 6os ommal hogy nehezen veszi e 2-es sebeséget, ha 1 esböl 2 esbe váltok és van hogy recsen, a többi sebeség váltásnál tökéletesen müködik.

Nyuli Krisztián | 2014-01-26 22:29

 Mazdámat nemrég vettem, 103.000 km nél (német )szerviz  könyvben

BEMERKUNGEN: if.bf -wescel     Tudnátok segiteni mit cseréltek rajta! 

5w-30 al  ment 140 e km ig most 0 w- 40 new live mobil 1 es oilt tetem bele!

 Köszönöm el is válaszotok!

Nyuli Krisztián | 2014-01-26 22:28

 Mazdámat nemrég vettem, 103.000 km nél (német )szerviz  könyvben

BEMERKUNGEN: if.bf -wescel     Tudnátok segiteni mit cseréltek rajta! 

5w-30 al  ment 140 e km ig most 0 w- 40 new live mobil 1 es oilt tetem bele!

 Köszönöm el is válaszotok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó