2025. Január 27. Hétfő - Angelika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2014-01-30 23:02 LeKlein részére

 Ha írsz email címet, küldhetek rajzot, bár ez már igencsak spéci szerszámot és szerelési rutint igényel. Nem tudom, te hogy állsz.?

pusi65 | 2014-01-30 22:58 LeKlein részére

 Mikori az autó? 2002-2007 ig ismerem, de más évjárat is hasonló lehet. Háááát szóval, ez egy függőleges tengely, amit a bowden elfordít és a tengely zárt részében van egy kúpszerű betét, amit a tengelyen aszimmetrikusan belefúrt - mondjuk - lyuk fogad be és az elfordulásnál lökdöső mozdulattal nyomogatja a munkahengert. Na ennek a fészke van egy tűgörgős csapágyazással kialakítva. Itt a zsír hiánya, víz bejutása gondot okoz. Kívül nem hiszem, hogy látható lenne bármi probléma. Ott belül viszont igen.

LeKlein | 2014-01-30 22:44 pusi65 részére

 Féknyergen lévő kézifék bowden csatlakozásnál ragadhat be mert csak a jobb oldalon van a jelenség, sajnos már nem garanciális :( Ha jól értettem amit irtál akkor féknyergen lesz a hiba?

 

Köszi!

pusi65 | 2014-01-30 22:33 stuszi részére

 Egyszerű. Aktiváld a rendszert: kapcsold be az on-off gombbal.Haladj legalább 30-cal, vagy többel. Az elért sebességet rögzítheted a set-coast gomb benyomásával. Ennek a felül és alul is nyomható gombnak a fent-lent nyomásával növelheted-csökkentheted a sebességet, mint valami "gombnyomós gázpedállal". Kioldani a cancel gombbal, vagy fék, vagy kuplung pedál megérintésével-benyomásával lehet. Amennyiben a cancel gombot használtad kioldásra és nem értél semmihez, de lassultál, a res-accel gombot megnyomva visszagyorsítja az autót a legutóbbi rögzített sebességre. Na azért gyakorold üres úton, mielőtt gondba kerülsz és csak nyugis úton érdemes használni. Ja és el ne aludj a nagy kényelemben vezetés közben! És most nem vicceltem!

pusi65 | 2014-01-30 22:14 LeKlein részére

 Természetesen súrlódás okoz melegedést. Ha a dugattyú szépen mozog, nyereg szépen mozog, nem "csapágyas" az autó, (bár ez olyan szőke eset már, hogy...) akkor van egy tippem: a kézifék szerkezet beragad, mégpedig azért,mert az a vacak szimering a felső részen, aminek tömítenie kell befolyó víz ellen, egyszerűen átengedi a cseppeket és berohad belül az a vacak tűgörgős ketyere és a vége az, hogy kiengeded a kéziféket, de valójában a pofák szorulva maradnak. Elég béna egy megoldás. Ráadásul szétszedni is kisebb művészet, a teljes szétszedéssel és zsírzással lehet eredményt elérni. Jó és spéci fogók kellenek, ezért szokták inkább a teljes szerkezetet cserélni szinte ingyen... :))

LeKlein | 2014-01-30 21:27

Nagyon furcsa eset állt elő amiben kérném a segitségeteket. Jobb hátsó féktárcsám melegszik, mig a többi hideg marad, fékbetét cserélve lett és a féknyereg is, a jelenség továbbra is fenn áll, bármilyen ötletet szivesen veszek ami okozhatja a jelenséget.

Köszi előre is!

stuszi | 2014-01-30 20:35

 Üdvözlet a Mazda tagoknak!Szeretném megtudni pontosan hogyan kell használni a tempomatot ,két hónapja vettem az autót,német nyelvű gépkönyvvel igy olyan mintha nem is lenne gépkönyv.Szóval vannak a nyomógombok a kormányon ,mivel mit hogyan?Kérem a rutinos 6-os mazdásokat  segítsenek!

toget | 2014-01-30 18:03 nagybalint2 részére

 Szia!

Teljesen normális, a két legszélső a tompított, aminek még világítania kell, az a helyzetjelző, ami pedig a távolságinál található.

nagybalint2 | 2014-01-30 14:26

Sziasztok! Nemrég vettem egy 2003-as Mazda 6 1.8 TE-t. Lehet h hülye kérdés, de az első fényszórókkal kapcsolatban: Normális, h mindkét oldalt csak a legszélső izzó világít ha be van kapcsolva a tompított? Úgy néztem első ködlámpa nincs a kocsiban, egy másik izzó nyilván reflektoré, de akkor is kicsit fura, h csak az az egy világít.

 

Köszi a választ előre is!

malter77 | 2014-01-29 09:51 pusi65 részére

 Köszi,

maltesics.csaba@gportal.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó