2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-08-12 09:17 moldi1909 részére

 Valószínűleg gyenge a gombelem a kártyában.

moldi1909 | 2013-08-12 08:50

Sziasztok !

 

Érdeklődni szeretnék, hogy mit lehet tenni abban az esetben, ha az indítókártyát  pár hete nem, vagy csak nagyon nehezen érzékeli az autó? Kinyitni és bezárni például már csak a kártyához tartozó kulccsal  tudom és gyakran az autó beindítása is több percet vesz igénybe, mivel a kocsiban ülve sem érzékeli a kártyát.

 

 

 

454.casull | 2013-08-11 16:57 herr68 részére

 Keress rá a Youtube-on, én amit nem tudok hogy kell,onnan lesek!

herr68 | 2013-08-11 12:18

Üdv,

 

Szeretném levenni a tatőkárpitot,de már a kapaszkodó foggantyú levételénél elakadtam,hogyan lehet azt levenni?

 

                                                     

gygeri | 2013-08-11 10:37 mazda-auto.hu részére

 koszonom a valaszt! olajszivargasnak nyoma nincs a motorterben, viszont a levego szusszan.

mlkcy | 2013-08-10 15:48 EnergieLaczy részére

 Köszönöm szépen ÉNRG!

 

Nagyon szép az autód. Gratulálok hozzá. :) A tapasztalataid megerősítettek abban, hogy ez a nekem megfelelő autó. :))

Az autót szinte biztos, hogy nem Magyarországon üzembe helyezett lesz, mert Németországban élek...nem tudom mennyire járok jobban, vagy rosszabbul, ha itt veszem, de nincs más megoldás..

mazda-auto.hu | 2013-08-10 14:44 gygeri részére

 Természetesen elképzelhető, hogy szökik a turbónyomás, de az elszökő levegő általában olajat is visz magával, így viszonylag jól látható. Illetve egy segítő társsal lehet ellenőrizni, hogy hirtelen gázadásnál szusszan-e a motortérben a levegő.

A turbó hibája elsősorban növekvő olajfogyasztásban jelentkezik. Az is elképzelhető, hogy henger-hengerek küzdenek kompresszió hiánnyal, mert olyan mértékben fellazultak a befecskendező szelepek. Ilyen nagymértékű fellazulás a motort takaró műanyag borítás leszerelésével, járó motor mellett akár észre is vehető a befecskendező szelepek tetejének rezgése alapján. Persze ez is észrevehető az olajfogyasztás növekedésével. További lehetőség melegen teljesen megszűnő rossz szelephézag, stb...

 

Valójában az említett olaj is használható, főleg így gyakrabban cserélve, bár nevével ellentétben nem teljesen szintetikus. Mi jóval többet futott autók motorjaiban is előnyösen használunk 30-as melegoldali jelzésű olajat, elsősorban 0w-30-ast.

mazda-auto.hu | 2013-08-10 14:35 nagyand részére

1. Lehetne kezdeni például a termosztát vizsgálatával. Kiszerelve, vízzel teli lábosban melegítve kinyit-e? 2.Járó motornál bugyog-e a víz a kiegyenlítő tartályban, ez utalhat arra, hogy pl. hengerfejes az autó, és a levegős hűtőfolyadék nem kering a rendszerben...

A vizszivattyú tönkremenetele gyakorlatilag kizárólag vízszivárgásban nyilvánul meg, nem pedig abban, hogy nem keringteti a vizet. Természetesen a vízszivárgás levegőssé teheti a rendszert, mely szintén keringtetési problémákat okoz, de ilyen mértékű szivárgásnak nyoma lenne.

 

gygeri | 2013-08-10 10:11

 Tisztelt Mazda Auto!

 

Mazda 6 sport kombi 136 LE diesel tulajdonosa vagyok. Nemetorszag es Magyarorszag kozott kozlekedek. Legutobbi utamon arra lettem figyelmes hogy valami furcsa hang jon a motorterbol. Ugy tunik mintha a turbo nem a motorba fujna a levegot hanem melle. Kevesbe dinamikus az auto es picit nott a fogyasztas.

En tomites vagy valamilyen cso hibajara gondolok.

 

Mi a velemenye? 

 

Tovabba... 10w40es eni full synth olajat toltottunk a legutobbi olajcserenel.

Kovetkezo kerdesem az lenne hogy milyen olajat javasol?

10 ezrenkent cserelem mint azt az elozo tulaj is tette... jelenleg 161000 km van az autoban. 120 nel vezerles csere volt. 150 ezerig szervizelve van. Nemet szarmazasu. Tobbfele olaj volt benne 5os 10es w es 30as 40es.

Hasznalattol es evszaktol fuggoen valthattak?

 

Valaszat elore is koszonom!

EnergieLaczy | 2013-08-09 21:18 mlkcy részére

Szia mlkcy!

 

Járgányomban már 214000 km van. 

Nem magyarországi üzembehelyezett autó nagyon lutri.

Nekem eddig úgy néz nagyon nagy szerencsém volt a magánszemélytől vásárlással.

Vannak még tapasztalatok a totalcar oldalán, íme az enyém:

http://nepitelet.hu/autok/mazda/6_2002/energiekus_csaladi_auto_draaaagaaasszaaaaagoooooom/

 

Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó