2025. Március 2. - Lujza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Mazda3 az élen.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
viktore | 2013-08-07 09:37 mazda-auto.hu részére
koszonom a valaszt
mazda-auto.hu | 2013-08-07 08:15 murmuc részére
Elsősorban a gyári rendszerrel lehet a probléma, mert a nyitás vagy zárás megtörténte vezérli a Spalt, és nem fordítva. Legegyszerűbb hibalehetőség, hogy gyenge az elem a kártyában.
murmuc | 2013-08-06 20:46
Tisztelt Mazda-Auto!
Segítséget szeretnék kérni,a következő hiba behatárolásához.Mazda 6 2.0d 143le 2006 évjárat,kúlcs nélküli indítás plusz SPAL riasztó.Hiba a következő :a kilincsen lévő nyomógombra bezáráskor nem reagál az autó háromszor kettő rövid sípolást hallat és nem vezérli a SPAL riasztót.Van amikor a kártyán lévő gombot is többször kell megnyomni hogy bezárjon az autó.Ha úgy zárom,hogy először a nyitást nyomom utánna a zárást elsőre zárja az autót.Egyszercsak az egész elkezd normálissan működni és a SPALT is minden alkalommal ki és bekapcsolja,tehát a két dolog össze függ.Most a riasztó kavar a gyári rendszerbe vagy a gyári rendszer nem vezérli.Építő ötleteket várnék.Köszönöm.
toget | 2013-08-06 20:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Egy kérdésem még lenne, ma nézettem át a futóművemet, és kiderült, hogy a bal hátsó futóműállító csavarnál az egyik szilent kiment, így cserés, viszont utángyártott alkatrészt nem találtunk hozzá. A kérdésem az, hogy ezt a szilentet lehet külön cserélni, vagy csak kompletten az egész csavart szilentestől, mindenestől? Mennyibe kerül a gyári alkatrész hozzá?
Alvázszám: JMZGG128231113584
tocsa5 | 2013-08-06 20:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-08-06 14:53 tocsa5 részére
28756,-Ft a szinkrongyűrű. Javaslom, hogy megrendelés előtt szét kellene szedetni a váltót, mert ha esetleg más alkatrészekre is szükség van, nem feltétlenül gazdaságos a javítás.
tocsa5 | 2013-08-06 13:13 mazda-auto.hu részére
JMZGG14R201219159
pusi65 | 2013-08-06 10:31 viktore részére
Kedves viktore, személyes tapasztalatom az, hogy a fütómű összes komponensének hibátlannal kell lennie ahhoz, hogy az állítgatásnak értelme legyen. Már az első lépés kényes, az állapot tényleges felmérése. Szerény véleményem az, hogy a kényes gömbfejek vizsgálata szétszedés nélkül nem tuti. ha minden OK, akkor lehet beállítani. Ez a következő kényes pont. Mindenféle lézeres modern eszköz hever az "út mentén", amivel csak az a baj, hogy megfelelő kezelési szakértelem is kell hozzá. Hát az nem sok van az országban. Én remeteként visszatértem a "sufni" megoldáshoz 0.2 es horgászdamil segítségét alkalmazva, valamint zártszelvényekből összehegesztett párhuzamos keret kreálásával. Kellő nyugalommal és precíz kezeléssel sikerült 100% os eredményt kihoznom az amúgy tényleg a jó beállításra érzékeny M6-ból. Most élmény a kormány elengedése egyenesfutás közben, úgy fogja az utat az 1480 kg-os autó, mintha sín vezetné alul és persze a gumik egyenletes kopása is megnyugtat.
Más.
Köztudott, hogy a gumisoknál működő kiegyensúlyozó gépek többsége pontatlan. (lásd A2 újság korábbi cikk - drága a hitelesítés) Sajnos annyira berágtam, hogy vettem egyet a "sufnimba" ami egyszerűen működik, házilag kalibrálható. Ennek rajtam kívül széles családom és baráti kör látja hasznát :)) ugyanis elegem lett abból, hogy csak fizetek-fizetek és "szitál" a kormány. Na most már nyugi van :))
mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:53 galmiki részére
Ha a DPF régóta villog, az már önmagában indokolhatja a jelenséget.
Mondhatjuk úgy is, az autó önvédelmet gyakorol magán.
http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html
mazda-auto.hu | 2013-08-06 08:51 viktore részére
Nem jellemző a Mazda 6-ra az egyenetlen gumikopás. Viszont egy rosszul kopott gumin már nem segít a jó beállítás, nem lesz újra homogén a futófelület kopási mértéke. Ha az új gumi is rosszul kopik, akkor a futómű beállításával van probléma.