2025. Január 31. Péntek - Marcella

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:13 6adzam6 részére

 Sajnos erre nem tudom a választ. Van rá esély, hogy működik. Bátraké a szerencse!

6adzam6 | 2013-07-30 14:45

Sziasztok!

 

A 2008-as évjáratú Mazda 6-om két első kerekéről hiányzik a nyomás szenzor. Mazda szalonban utána kérdeztem és kb. 25000 Ft/db árat mondtak. Érdeklődnék, hogy a Peugeot vagy Citroen jeladó, ami ugyan olyan Siemens-VDO típusú, teljesen ugyan olyan kinézetű és kb. harmad annyiba kerül nem jó az autóhoz? 

bandita | 2013-07-30 08:42 mazda-auto.hu részére

 Koszonom, akkor nem aggodom a dolog miatt (es legkozelebb korabban visszakapcsolok).

 

 

mazda-auto.hu | 2013-07-30 08:14 bandita részére

 Extrém terhelés esetén nem lehet csodálkozni a jelenségen. Ráadásul emelkedőn célszerű hamarabb visszakapcsolni, ilyenkor kisebb terhelést jelent a magasabb fordulatszám. Valószínűleg a DPF is regenerált, mely szintén növeli a motor hőmérsékletét. Az aszfalt felett ráadásul akár melegebb is lehetett, és a hűtők hatásfoka az évek alatt összegyűlt rovarok stb...miatt szintén csökkenhetett.  

bandita | 2013-07-29 16:45

 Sziasztok!

 

Egy 2007-es DPF-es (143 lovas) mazda 6 elegedett tulajdonosa vagyok. Az autoban 175.000 km van (en tettem bele). Eddig egy kerekcsapagyat, fektarcsat (elso) es fekbetetet (elso-hatos) kellett cserelnem a szokasos olaj es szurocsereken kivul. Tehat hozza a mazdatol elvart problemamentes letet. A hetvegen Ausztriaban a Bad Ischl kornyeken tekeregtunk, 4-en utaztunk az autoban egy eleg huzos emelkedon felfele. A kinti homerseklet a homero szerint 36 fok, a klima probalkozik (egesz nap automata uzemmodban ment, eselye sem volt eco modba kapcsolni). A lenyeg: az emelkedon egy ido utan 5-ik fokozatban padlogazzal is csak tartani tudtam a 100 koruli tempot, de gyorsulni mar nem sikerult. Ugy 20-30 masodperc mulva azt vettem eszre, hogy a vizhofokmero (ami eddig mindig 45 fokos szogben allt bemelegedes utan - telen-nyaron egyarant) elkezd felfele gyalogolni es felkuszott majdnem vizszintes allasig (nem kozelitette meg a pirosat). Miutan eszrevettem visszavettem a tempobol es visszakapcsoltam 4-be. Viszonylag gyorsan (30 sec) vissza is allt a normalis ertekre. 

Sikerult hazafele az A1-es autopalyan, ket bringaval a teton, 120-as temponal (ismet emelkedo, de ez nem volt annyira meredek) hasonlo jelenseget produkalnia. A kezeles es a hatas ismet hasonlo volt (lassitas, visszavaltas - vizhomerseklet csokkenes).

A hosszu bevezeto utan jojjon a kerdes:

 - van okom aggodni a jelenseg miatt vagy ez teljesen normalis ilyen extrem korulmenyek mellett?

 - ha hibara utal, akkor mi okozhatja? (vizpumpa, hutoviz, termosztat, valami mas?)

 

koszi

bandita

mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:05 noejreka részére

Van gyári napellenző is a hátsó ajtók oldalablakaira, illetve roló a csomagtér ajtó üvegére, összesen közel 50000,-Ft-ért, vagy vannak tappancsos utána gyártott napellenzők (minta nélküli fekete is) többféle méretben, darabonként pár száz forintért.

 

Gratulálunk mi is a Babához!

mazda-auto.hu | 2013-07-29 09:00 T76Viktor részére

 Nincs külön benzinszűrő a benzinesekben. A tankban található benzinpumpának van egy szűrője, de ez külön nem cserélhető.

454.casull | 2013-07-27 22:08 noejreka részére

 Nemrég elkezdtem feltolni a cuccot.Bocs,hogy csak most,de hajnalban holiday-re utazunk és ma pakolunk kellett.Tettem mellé egy angol nyelvű szerelésit is.

Fecó | 2013-07-27 21:17 T76Viktor részére

 Most jut eszembe,korábban mintha valamely Hatos fórumon,azt olvastam volna, mint ha csak a benzin tartályba lenne,de külön nincs asszem

Fecó | 2013-07-27 21:01 T76Viktor részére

Bocs!

Most látom,benzines.

Ott bárhol(de passz).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó