2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csacsa73 | 2017-11-03 19:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.

Wombat | 2017-10-30 21:09 mazda-auto.hu részére

köszönöm az infot!

Aroland | 2017-10-30 20:58 mazda-auto.hu részére

Azért köszönöm.  

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:23 Csacsa73 részére

Egy műszeres diagnosztika megmondja, hogy mágnesszelep, szenzor vagy befecskendező gond van. Az, hogy nincs olajhígulás, nem jó, valamennyire növekednie kell a szintnek. Ilyen km óra állásnál mindenképpen javasoljuk a befecskendezők bevizsgálását és egyben az alátétek cseréjét

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:15 Aroland részére

Ha látta, próbálta szerelő és nem tudja, akkor nekünk is nehéz dolgunk van így látatlanban… Lehet gyújtás, vezérlés, motor vagy váltótartó bak, stb...

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:12 Wombat részére

24958.- Ft + Áfa a szelep, csak gyári alkatrészként rendelhető. Alvázszám kell a pontosításhoz !

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:06 powergym1 részére

Gyárilag nem megoldható a csere, de egyáltalán megoldható-e? Amennyiben garanciális az autó, akkor a navigáció egység garanciájának megszűnésével jár az átalakítás.

mazda-auto.hu | 2017-10-30 14:53 Attis0227 részére

Mindenképpen érdemes megpróbálni tanítani, mert olcsóbb, mint egy  új kártya. Lehet, hogy a vevővel van baj, de ezt márkaszervizbe ki tudnák deríteni

Csacsa73 | 2017-10-30 10:37

Tisztelt Mazda-auto szakértők. Egy 2008-as Mazda 6 GH 2.0 dízel autót érintő DPF hibakódokkal kapcsolatban fordulnék Önökhöz. Az autót 241 000 km-el vásároltam, mai napig bő 6000 km-t használtam, eddig minden hibátlanul működött. Havi átlagban 2 hetente használtam autópályán, 2300-2500 fordulat tartományban. Valamennyit városban is fut az autó, de úgy gondoltam a 2 hetenkénti 4-500 km autópálya használat biztosítja a megfelelő regenerálást. Pár napja szintén autópályán közlekedtem, amikor is 160-170 km megtétele után a műszerfalon folyamatosan világítva megjelent a DPF lámpa. Nem értettem a jelenséget, de mivel még volt hátra az útból kb. 200 km tovább haladtam autópálya tempóban, gondoltam az autó majd befejezi a regenerálást. 1-2 perccel később viszont a a DPF lámpa villogni kezdett, és a műszerfalron felvillant a motordiagnosztikai lámpa is. Az autóval lassabb tempóban tovább haladtunk, majd 2 nap múlva haza utaztunk. Extrém füstölés nincs, az átlagfogyasztás 5,7 literre jött ki. Olajcsere kb. 6000 km-el ezelőtt történt, azóta a nívópálcán gyakorlatilag nincs mérhető olajhígulás. Csak OMV gázolajat tankolok, az egyetlen változás, hogy kb 1000-1500 km óta Spuri adalékot használok, a javasolt keverési arányban. Kényszerregenerálás még nem történt, a tárolt hibakódok: P2458, és P2463. Arra gondoltam, hogy végrehajtunk egy kényszerregenerálást, töröljük a hibakódokat, majd ezt követően még autópályán 2500-3000 fordulattartományban 30-40 percig meghajtom az autót, ezzel biztosítva a tökéletes kiégetést. Ha ezek ellenére is visszajönnek a hibakódok akkor vélhetőleg valami szenzorhiba lesz. Már ha jól gondolom. Legyenek szívesek megválaszolni, hogy az általam gondolt megoldási folyamat mennyire helyes, vagy helytelen. Előre is köszönettel várom válaszukat.

Aroland | 2017-10-29 19:23

Tisztelt Mazda-Auto!  

2005-ös Mazda-6 2.0I Sport Te autóm van. Problémám,  hogy induláskor beremeg az autó.  Vagyis olyan mintha "kenguru-benzin " lenne benne. :) Mi lehet a baj?  Szerelő nem tudja.  Kérem tanácsukat, ötletüket!  Alvázszám: JMZGG14F251269948. köszönöm 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó