2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Mazda3 teszt.
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
afogel | 2017-11-18 21:01 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ. a gyári szett mennyibe kerülne?
pusi65 | 2017-11-16 22:07 mazda-auto.hu2 részére
Sajnos nem feltételes módban értendő. Egyik neves autós lap tesztjéről van szó, hivatalos gumiszervizekről - ami mellesleg egyezik saját “pancser” tesztemmel. Azóta nem vagyok érintett, ugyanis vettem egy gépet és tutira megyek: magam csinálom. :) Márkaszervizekről nincs információm, ezért említettem gumis műhelyeket. Egyébként az ellenőrök munkájáról van kevéske :) tapasztalatom. Legyen az ÁNTSZ vagy bármi. Szomorú.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 16:30 pusi65 részére
Az nagyon naj baj lenne, ha valóban ilyen arányban rosszak lennének a kiegyensúlyozó gépek, de ez a hivatalosan bejelentett szervizek esetében elképzelhetetlen. Nekünk is, és a többi bejelentett szerviznek is, fél évente kötelező többek között a kiegyensúlyozók kalibrálása is, amit dokumentálni kell, és ezt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ha gép nem hibahatáron belül mér, azonnal felfüggesztik a használatát.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 15:53 Gerfalcon részére
Jók az adatok, 2011.05.10-én helyezték forgalomba Németországban, végig szervizelt, és a kilométer is rendben van.
Gerfalcon | 2017-11-16 12:04
Tisztelt Mazda-Auto!
Köszönöm a tegnapi segítséget. Találtam egy másik potenciális jelöltet, melynek az eladó szintén megadta az alvázszámát: JMZGHA4E601466214. Ezt az autó 2011-es és 108000 km-el hirdetik. Kérdésem hogy valós lehet -e a hirdetett km? Rendszeresen hordták -e szervizelni és mikor volt az utolsó szervize?
Köszönettel!
pusi65 | 2017-11-16 10:16 nagyand részére
Bár nem én lettem felkérve a válaszra, hozzátenném, hogy a kerekek kiegyensúlyozása rendkívül fontos a komfortos autózáshoz, valamint a meglévő alkatrészek hosszú élettartamának fenntartásához. Sajnos 10 gumis műhelyből 7-ben eleve rossz a kiegyensúlyozó gép. Pontatlan. A jelenség okait most nem részletezem. Eredmény: szitál a kerék, meg minden. Hamar szétrázhat mindent az autóban. Ha a kerekek (és a fék is) tényleg jó törődést kapnak, 5-10 ezer km után kiegyensúlyozva, igazából csak a rossz út rongálja a futóművet. Jó úton használva, szabályos gumival, jó guminyomás mellett többszázezret ! is kibír a futómű hiba nélkül – legalábbis egy mazdáé.
mazda-auto.hu | 2017-11-16 09:57 nagyand részére
A féket és az első futóművet kellene megnézetni, mert lengőkar hibára is utalhat a leírt jelenség.
nagyand | 2017-11-16 09:39
Tisztelt Szakértö
2013-as M6 2.2D 175LE Rev. autónál 110-120km/h temponál a jobb elsö kerék mintha rázna, vibrálna, illetve a 100-150km/h sebességnél ha puhábban fékezek, lassítok remeg az autó jobb eleje, keményebb fékezésnél nincs ez a jelenség. Mit érdemes megnézetni elsökörben? (tipikus jelenség ennél az autónál?) Válaszát elöre is köszönöm.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:52 norbi00 részére
Nincs semmi komolyabb tervezhető költség, mert ez már láncos motor, így nincs 120 ezernél nagyszervize. Ha nem hosszú utakon lesz használva, és az éves futása várható, hogy nem sok lesz, akkor a benzines valószínűleg jobb választás lenne.
Tipushibája nincs.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:46 footy részére
Nem volt módosítás.