2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szabolcs2000 | 2013-04-19 17:53

A ventilator lehetett felcsavartam a fűtést es elhalgatott utána le es jo lett

szabolcs2000 | 2013-04-19 17:41

Tisztelt mazda auto. Egy újabb problémám akadt, ha a gyujtast rá adom gyors kattogó hang jön elõ a biztosító tabla környékéről de nem a biztosító tablabol ami az anyós ülés mellett van. Ha le veszem a gyujtást lassan leáll. Mi lehet a baj. Válaszát előre is köszönöm.

dana | 2013-04-19 13:53 mazda-auto.hu részére

És lényegében ennek mi a szerepe? Tehát hogy fél pillangószelep állás legyen? Akkor van amikor az EGR bedolgozik?

dana | 2013-04-19 13:50 mazda-auto.hu részére

Pont ez a gond, hogy alapjáraton, az a vezérlőszelep ami a levegő pillangószelep félállásáért felelős átengedi magán a vákuumot, elereszti. Erre a körre van kötve még egyedül a turbogeometria vezérlés. Ha nincs vákuum akkor nem is húz be a turbo. De ha befogom a vákuumcsövet ami a pillangószelep mágnesszelepére megy, akkor látszik szemmel hogy behúzza a geometriaállítót. Alapból akkor a pillangószelep állító kiengedi a vákuumot a szabadba vagy nem? Csatoltam egy képet: http://kepfeltoltes.hu/view/130419/3079900081_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mazda-auto.hu | 2013-04-19 13:22 dana részére

Amíg nem oldódik meg a turbó geometria állítási probléma, addig ne is keress más hibaforrást!

dana | 2013-04-19 10:08 mazda-auto.hu részére

Oké, köszönöm. Tehát akkor elvileg valami bibi lehet a jobb oldali mágnesszelepemmel (folytószelep félállás vezérlő) Alapjáraton átengedi magán a vákuumot, magyarul elszökik a vákuum és máshol sincs. Az autó igazából kb. 2800-as fordulattól indul meg rendesen, de akkor nagyon. Pl. 2000-es fordulatnál akár 2-esben is padlógázt nyomok és lassan indul meg, majd 2800-3000 kilő. Esetleg valahol elszökhet a turbónyomás? Magas fordulaton gondolom már "termel" annyit a turbo, hogy a nyomásszökés mértéke kicsi az egész nyomáshoz képest. Köszönöm!

szabolcs2000 | 2013-04-19 09:35 pusi65 részére

köszi a segítséget! Igen el volt repedve vettem is egyet bele 40 fontért. De ha már fel volt emelve vettem gömbtámaszt alá kompletten 150 fontért . Köszi mégegyszer.

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:12 bazsyk részére

A vízhűtő ventillátorára.

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:10 dana részére

Alapjáraton be van húzva a vezérlő pálca, tehát így működik jól. A turbónyomás elégtelensége elsősorban akkor érezhető, amikor nagyobb gázadásra nem "jön" a magas nyomaték, nem lódul meg az autó.

bazsyk | 2013-04-18 21:09 ZoO részére

Hali, köszi! Valamelyik nap megy a klínáshoz! Szép napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó