2025. Március 5. Szerda - Adorján

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ZoO | 2013-04-18 18:32 bazsyk részére

Sajnos az enyém is ereszt, 2007-es. Klíma bekapcs, se kép, se hang, gáz 50g maradt a rendszerben. Különben ha ereszt, akkor általában a hűtő jobb felső sarkánál lévő cső szokott kikopni... Szóval mehet bele a szinezőcucc, ha a kompresszor jó.

bazsyk | 2013-04-18 16:39 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Melyik ventilátorra gondolsz? A légbefúvás megy.

dana | 2013-04-18 13:52 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 13:51 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 12:50 mazda-auto.hu részére

Kikapcsolt motornál ki van engedve, ki van toldódva az aktuátor pálcája. Beindítom a motort és nem változik. Viszont ha az erre a vákuumkörre kötött mágnesszelep ("pillangószelep" fél állása) vákuumcsövét leveszem és befogom, akkor meghúzza a pálcát. Tehát kap vákuumot. A kérdésem az lenne hogy alapjáraton kiengedve van vagy vákuum alatt (behúzva). Vagy a pillangó fél állás vezérlőm rossz?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 12:22 dana részére

A behúzáson azt érted, hogy a turbón található vákumdob (aktuátor) pálcája kitolódik, vagy behúzodik?

dana | 2013-04-18 11:46

Üdv! (Mazda6 2004 Diesel 136LE) Olyan kérdésem lenne, hogy alapjáraton melegen a turbo geometriaváltoztató vákuum mágnesszelep nyitva van-e, vagy magasabb fordulaton nyitja? Ahogy nézem a vákuumot a légszűrőház vákuumkamrájából kapja. Innen kap még vákuumot a jobb oldali mágnesszelep is ("pillangószelep" fél állása). Ha lehúzom a mágnesszelepről a csövét és befogom, akkor behúz a turbo geometria változtató. Olyan mintha átengedne a pillangószelep mágnesszelepe. Ez így jó, vagy valahol elszökik a vákuum? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:48 bazsyk részére

Lehet, hogy valóban csak a gáznyomás túl alacsony, de lehet, hogy pl a klíma kompresszor kuplungja nem kapcsol. A hűtőventillátor elindul, amikor bekapcsolod a klímát?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 nagyand részére

:-)

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 pusi65 részére

Elsősorban olajálló legyen a tömítés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó