2025. Március 8. Szombat - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ZoO | 2013-04-18 18:32 bazsyk részére

Sajnos az enyém is ereszt, 2007-es. Klíma bekapcs, se kép, se hang, gáz 50g maradt a rendszerben. Különben ha ereszt, akkor általában a hűtő jobb felső sarkánál lévő cső szokott kikopni... Szóval mehet bele a szinezőcucc, ha a kompresszor jó.

bazsyk | 2013-04-18 16:39 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Melyik ventilátorra gondolsz? A légbefúvás megy.

dana | 2013-04-18 13:52 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 13:51 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 12:50 mazda-auto.hu részére

Kikapcsolt motornál ki van engedve, ki van toldódva az aktuátor pálcája. Beindítom a motort és nem változik. Viszont ha az erre a vákuumkörre kötött mágnesszelep ("pillangószelep" fél állása) vákuumcsövét leveszem és befogom, akkor meghúzza a pálcát. Tehát kap vákuumot. A kérdésem az lenne hogy alapjáraton kiengedve van vagy vákuum alatt (behúzva). Vagy a pillangó fél állás vezérlőm rossz?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 12:22 dana részére

A behúzáson azt érted, hogy a turbón található vákumdob (aktuátor) pálcája kitolódik, vagy behúzodik?

dana | 2013-04-18 11:46

Üdv! (Mazda6 2004 Diesel 136LE) Olyan kérdésem lenne, hogy alapjáraton melegen a turbo geometriaváltoztató vákuum mágnesszelep nyitva van-e, vagy magasabb fordulaton nyitja? Ahogy nézem a vákuumot a légszűrőház vákuumkamrájából kapja. Innen kap még vákuumot a jobb oldali mágnesszelep is ("pillangószelep" fél állása). Ha lehúzom a mágnesszelepről a csövét és befogom, akkor behúz a turbo geometria változtató. Olyan mintha átengedne a pillangószelep mágnesszelepe. Ez így jó, vagy valahol elszökik a vákuum? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:48 bazsyk részére

Lehet, hogy valóban csak a gáznyomás túl alacsony, de lehet, hogy pl a klíma kompresszor kuplungja nem kapcsol. A hűtőventillátor elindul, amikor bekapcsolod a klímát?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 nagyand részére

:-)

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 pusi65 részére

Elsősorban olajálló legyen a tömítés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó