2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2013-03-25 09:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. A s telep Hé tagok 2 hete voltak ellenőrizve.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 09:29 mazda-auto.hu részére

Szelephézagok rendben?

mazda-auto.hu | 2013-03-25 09:29 Zozyka részére

Az ingadozás közben először valós idejű diagnosztikával, ellenőriznénk a különböző adatokat. Enélkül nem igazán lehet merre indulni. A befecskendező korrekció esetében a turbó nem igazán "játszik", mivel terhelés nélkül, alacsony fordulatszámokon megy a művelet. Ettől függetlenül, más okból kifolyólag lehet befecskendezési probléma. Ha minden elektronikusan visszajelzett adat megfelelő, akkor esetleg a beömlő rendszer elemeit érdemes lenne kormolódás mérték szempontjából ellenőrizni.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:48 EnergieLaczy részére

Köszönjük a beszámolót! "...Viszont a levegő beömlés útjában van a rendszámtábla. Jó nagy részt kitakar..." Jó ezt látni, hogy ilyen részletekre is kiterjedt a figyelmed. A légellenállás csökkentése miatt eleve nagyon kevés a valóban nyitott légbeömlő nyílás, így ennek a kevésnek csökkenti a hatásfokát a rendszámtábla. Ettől függetlenül kijelenthetem, hogy nem lesznek hűtési problémái az új Mazda6-nak. Még egy észrevétel, az egyik autós szaklap szerint a 6 literes átlag még mindig nem elég kevés 130 km/h tempó mellett a 2,2 Skyactiv-D Mazda6 (dízel) kombi esetében. Megáll az ész! Mennyit kellene fogyasztania?

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:32 ladanyizo részére

Sajnos így látatlanban nem tudom azonosítani a vezetéket. Talán korábban valaki utólagos Xenon szettet használt az autóban, vagy angyalszemet? Nem tudom.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:29 Dexx33 részére

Mi köszönjük a rendelést! Ezek a felnik probléma mentesen felszerelhetőek a Hatosra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:25 NomakRaven részére

Ha a hang indokolja (tehát valóban a hosszbordás szíj adja), levennénk a szíjat, és megnéznénk, hogy jó-e a szabadonfutó, illetve nem szorul-e valami, pl. a feszítő görgője.. A rossz generátor szabadonfutó nagyon megterheli a szíjat, így az gyorsan elhasználódik. Hidegen kisebb a tapadás, így ilyenkor csúszik a szíj. Melegen még növekszik annyival a tapadás, hogy elfedi a problémát. A kattogás is utalhat szabadonfutó gondra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:19 ladanyizo részére

A Mazda6 kevésbé "szenved" a fényerő csökkenésben. A Xedosoknak még üvegbúrás lámpái vannak, így az nem mattul, viszont belül ugyanúgy porosodnak. Nagyon sokat segít, a lámpák széteszereléses takarítása, csak míg egy Mazda6 fényszórót fél óra kivenni, addig egy Xedos6 fényszórót kb. 2 óra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:15 ladanyizo részére

Sok helyen rosszul írják, de a Mazda6 fényszórók foncsora nem szokott kimattulni. Ami mattul az a műanyag lámpabúra. Általában ez csak kívül matt, amit speciális polírozással újjá lehet varázsolni. Belül inkább "ködös" lesz a felület az évek alatt felgyülemlett finom portól. Ilyenkor melegítéses eljárással szét lehet szedni (inkább szervizben) a lámpákat, és belül le lehet törölni a felületeket. Ettől függetlenül a ráncfelvarrott típus barna plexis lámpái passzolnak az első generációs típusba.

Zozyka | 2013-03-24 22:14

Tisztelt Mazda-Autó! Mazda 6,2003 100 kw D Most egy olyan problémával fordulnék Önökhöz (már ez a 2. alkalom, hogy ez előfordult). Minusz 2°C volt az udavron. Az utó éppen nem garázsban állt.Beindítottam, és az alapjárat gondolom a nagy hideg miatt kicsit magasabb volt (kb 1200 fordulat) Majd elkezdett szépen lassan lecsökkenni. De a csökkenés közben egy kicsit a fordulatszám mérő ingadozott. Mire előszedtem a telefonomat, addigra már inkább csak 1000 fordulaton járt a motor. A videó az alábbi linken érhető el: https://www.dropbox.com/s/pt7gogqatzkxbic/VID_20130324_134411.mp4 Nem csak a mutató járt így, hanem a motoron is hallható volt, hogy emelkedik a fordulatszám is olyankor. A másik érdekes dolog az volt, hogy amikor elérte a normál megszokott fordulatot, egyszer csak lefulladt az autó. Nekem már régóta gondjaim vannak az autóval.Új porlasztók vannak benne (denso 13H50). De a mikor be lett tanítva, akkor a turbóm rosszul volt beállítva (el volt állítgatva).Most már a turbó is jó. Lehetséges, hogy újra kellene tanítani a porlasztókat? Néha 1500 fordulaton egy kicsit bezakatol a motor (szerintem porlasztó hang). Ha a fulladás oka nem porlasztó tanítási gond, akkor lehetséges, hogy haldoklik a magasnyomásúm? Vagy valami alapjárati beállítási gond? Másik kérdés. Olvastam, hogy 200-250e km környékén érdemes a klímát/vagy klímakuplungot megcsapágyazni.Igaz-e ez? Mennyire gyakori a klíma leégése ilyen okból? köszönöm szépen előre is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó