2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Blade66 | 2013-03-21 08:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát. A lendkereket kizárnám kb. 8 ezer km van benne csere óta. A korrekciót elvégeztetem minden képen. Köszönöm a segítségét.

gulyas_peter | 2013-03-21 08:13 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Köszönöm válaszát! Még olyan kérdésem lenne, hogy lehet-e valami kapcsolat az általam leírt probléma, és az között, hogy a kocsi nagy sebességnél 130-140 km/h-s sebességnél erősen jobbra húz, viszont 40-50 nél ez nem tapasztalható!

nzss | 2013-03-21 07:49

2006-os 143d, fixpontos, ferdehátú (hatchback).

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:45 Klevi99 részére

Megfelelő olaj, egyáltalán nem rossz választás, de egy ilyen korú gépben javaslom legkésőbb 15000 km-enként cserélni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:41 gulyas_peter részére

A lendkereket kizárnám. Elképzelhető, hogy pl. a hátsó motortartó bak (babapiskóta formájú), ezt erősíti az alacsony fordulati kopogás. Ettől függetlenül én a futómű elemeit tartom elsődleges lehetőségnek. Lehet, hogy megérne még egy szemlét! Esetleg a lengéscsillapítók felső rögzítő bakjában is lehet a kopogás oka. Viszont a lendkerék hibáját megelőzendő a nagyon alacsony fordulaton haladást javaslom kerülni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:35 nzss részére

Lehet, hogy van használt Thule alaptartónk. Hány ajtós az autó?

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:34 Blade66 részére

Lehetséges, hogy "csak" egy hengereteljesítmény/befecskendezés korrekciós programozást kell elvégezni az autón. Ez kizárólag hivatalos Mazda szakszervizben lehetséges. Az előző oldalon ezt írtam erről: Az óriási befecskendezési nyomás, illetve a kis fordulaton történő mellék befecskendezések miatt, ezek a befecskendezők rendkívűl finoman szabályozhatók. Képesek arra, hogy a hengerek kismértékű teljesítmény eltéréséhez (hatásfok veszteség) igazodjanak. Tehát a befecskendezés korrekció valójában az egyes hengerek tulajdonságaihoz igazítja az adott henger befecskendezőjének működését. Ennek hatásait elsősorban csak kis fordulaton lehet észlelni (finomabb járás), mivel nagyobb fordulaton a dugattyúsebesség ezt már nem teszi lehetővé. A beavatkozás természetesen csak korlátozott mértékű hengerteljesítmény eltérés esetén hatásos, illetve jó befecskendezőket feltételez. Persze akár lendkerék is okozhatja problémát, vagy valami más, de az említett programozás egyébként is ajánlott, és ez a legolcsóbb. Nálunk 6600+Áfa.

Klevi99 | 2013-03-20 18:32

Sziasztok azt szeretném kérdezni ,hogy a 2.0 D mazda6 2004 100KW a Mobil ESP 5W-30 tehet kárt a motorba mivel most olvastam hogy nem épp a megfelelő olaj vagy mégis jó .

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:29 Márk részére

Ez a hibakód nyomásvesztésre utal a rendszer nagynyomású körében. Gyakorlatilag a rendszer bármelyik elemében lehet a hiba, melyet diagnosztizálással lehet szűkíteni. A befecskendezők résolaj mérése elsődleges ilyenkor. Egy-két esetben előfordult már durván eltömődött gázolajszűrő is. További hiba lehet a hozamszabályzó szelep, vagy a közös nyomócső túlnyomás szelepe. Esetleg a nagynyomású pumpa vészszűrője is lehet eltömődve, de inkább az előbbiek.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:24 Boss részére

Gratulálok a sikeres koromtalanításhoz! Nem lehetséges, hogy korábban régen volt nullázva a fogyasztásmérő, most viszont az akku lekötése miatt újra indult mérés, és még nagyok a kilengések (ahogy írtad)? Egy ilyen javítás után biztosan lenne hibakód, ha olyan valami történt, aminek nem kellett volna.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó